Hoi dames.. Ook ik wil hier melden dat ik vrijdag 20-11-2009 ben bevallen van onze mooie zoon Jindi Li Wij zijn zo verliefd op dat kleine hummeltje Bevalling was zeer heftig en duurde 4 uurtjes Maar was natuurlijk de moeite waard... Voor al de dames die ook net bevallen zijn...heel veel mooie momenten samen...geniet er van
*sorry ik ben nog helemaal niet aan de beurt dus breek even in* WAT EEN PRACHTIGE BABY'S!!!! Proficiat allemaal!! Och zo snoezig little hoop, al zo alert kijkt hij de wereld in. Mooi kereltje zeg!!
Wat een schattige babietjes hebben we toch Erg lief meiden, die overtijdkindjes zijn toch wel érg leuk @ Juenco, ook lastig, gulzigheid! En zo ongeduldig, dat heeft ze zeker van je man/vriend? @ Francis, fijn dat het zo goed bij jullie gaat en dat je oudste meisje het prachtig vindt Geniet maar goed van je roze wolk! @ Nachtzon, hopelijk begint het bij jou ook snel! Hoe lang ben je nu precies overtijd? @ Little hoop, gefeliciteerd!! Mooie naam! @ Evenstar, voor je het weet ben jij aan de beurt @ All, hier gelukkig een krampjesloze nacht, daar waren we wel aan toe Zo zielig, die krampjes!
hey Mosa, ik weet niet precies hoelang ik overtijd ben, aangezien ik Implanon v erleden maand liet verwijderen... Nog niet ongi geweest... maar 2 bloedtesten waren reeds negatief... dus ng effe geduldig wachten...
@francis en little hoop: wat een lekkere kindjes, schitterend!!! proficiat!! @Mosa, je hebt helemaal gelijk, die overtijdkindjes zijn inderdaad erg leuk. Evy kijkt al helemaal rond, helemaal haar nieuwe mobiel vindt ze geweldig. Ze lijkt er al zelfs om te moeten lachen. Om op te vreten!! Blij dat het vannacht beter ging, zo sneu voor Veda!
Goedemorgen!! Hoe is het met jullie allemaal? Juenco: Leuk he, die heldere blikken! Echt al van die minimensjes. Mosa: Hoe is het met de krampjes? Nog steeds rustig? Hoop het wel voor jullie! Little hoop: Wat een prachtkereltje! Gefeliciteerd! Nachtzon: Hopenlijk ben je snel aan de beurt! Of heb je nieuws intussen.. Evenstar: Bedankt! Hiervoor mag je altijd inbreken hoor! Ik zit nu met Janiek in de draagzak achter de pc. Ze heeft wat moeite met slapengaan, maar gelukkig alleen overdag! Gister voor het laatst kraamhulp gehad, was een supervrouw! Zelf behoorlijk stuwing gehad, maar dat zakt nu weer gelukkig. Verder genieten we alleen nog maar. Het gaat super hier... Nog even een foto spammen... 2 dagen oud, lekker in bad... Bekijk bijlage 31632
oh ja Francis, wat ook een helder koppie! Dus Janiek vindt het badje ook lekker? Evy ook, dan is ze zoo schattig! Geef je BV Francis? Ik niet (wel geprobeerd, maar dat was een ramp...hongerige baby en huilende moeder...) Ik heb één dag hele erge last gehad van stuwing, ik had al een béste boezem, maar toen Evy heeft overdag ook iets meer moeite met slapengaan nu, al weet ik vanmorgen wel waar dat door kwam: om 11.30 had ze een enorme luier gedraaid en daarna is ze heerlijk in slaap gevallen. Ze had gewoon buikpijn denk ik, zielig. Nachtzon...balen, nog helemaal niks!? :x Hoe doen ze dat bij jou dan, wanneer word je ingeleid? Ze laten je toch niet te lang lopen hoop ik....?
oh meis, neeeeeen lol ik ben niet overtijd... ik wacht op mn rode duiveltjes lol ik heb al twee grotere kindjes, maar we zijn bezig met ons derde... maar vind dit topic hier gewoon zalig, daarom dat ik hier meeschrijf heb het immers ook al achter mij (kwoel me nu net een beetje misplaatst hahahaha)
ohh nee joh, voel je niet misplaatst!!! Ik heb gewoon niet meer in de gaten dat overtijd ook "overtijd" kan betekenen Sorry, ik heb het dan verkeerd gelezen/begrepen....mijn vraag is eerder misplaatst!! Lees en schrijf lekker mee!!!!!
Ha Juenco! Nee , ik geef geen BV. Heb ik bij mijn oudste wel geprobeerd, maar dat ging echt niet goed. Deed enorm pijn!! Met als gevolg hetzelfde wat jij schrijft, tranen met tuiten! Ik dacht er aardig mee weg te komen deze keer, maar toch nog dinsdagmiddag wakker geworden met borsten!!! Auwie!! Gelukkig was dat de top en zakt het nu weer... Lastig he? Dat ze niet kunnen aangeven wat ze dwarszit ( letterlijk dan soms...) Dan zijn ze echt nog zo enorm hulpeloos. Janiek was ook continu wakker, met van die rood omrande oogjes van de slaap. Ze heeft trouwens vandaag nog niet gepoept, dus ik hoop dat ze er geen last van krijgt. Merk je bij Evy al iets van een bepaalde regelmaat of is het allemaal nog ver te zoeken? Wij moeten hier ook FV geven op verzoek, maar ik probeer er wel een beetje mee te spelen, heb er ook nog een op school. Nachtzon, je schrijft maar lekker mee, gezellig toch. Hoop dat jij ook snel ( over een maand of 9 dan) foto's kunt spammen!!!
Hé Francis! Ja, Evy doet het redelijk goed met het ritme, al heeft ze goede en slechte dagen. 's nachts is het wel wonderbaarlijk! Om 20.00 krijgt ze haar laatste voeding en daarna proberen we haar op bed te leggen. Ze slaapt dan rond 21/22.00 uur en dan gaan wij ook naar bed. Om 24.00 krijgt ze weer voeding, waarvoor we de wekker moeten zetten. Om 03.50 stipt hoor ik wat gepruttel uit de wieg (ze slaapt naast me) en ga ik haar voeden. Dan slaapt ze (soms wat onrustig) tot 07.50 en dan weer gepruttel. Je zou er haast bang van worden!! Overdag gaat het soms minder goed hoor, dan blijft ze honger houden, maar volgens de wijkverpleegkundige moeten we het eerst maar zo laten en wordt het vanzelf beter met de gulzigheid... Ben je ook zo bang dat ze niet poepen? Ik had er vroeger als kind heel veel last van, dus ik zit ook elke dag met smart te wachten op de volle luier . Misschien toeval, maar gisteren en vandaag was het in de ochtend huilen, huilen en krijsen!! Daarna, rond een uur of 12.00 een flinke poepluier! (en men zegt dat je eigen kind niet stinkt pfoeoeoeoe!!! haha ) Daarna slaapt ze heerlijk! Janiek produceert er vast nog wel één vandaag! Wat hier ook helpt trouwens: stevig inwikkelen in zo'n badcape. Ze maait met die klauwtjes en houdt zichzelf dan wakker! Jouw Janiek heeft ook een mooi kleurtje zeg en ook zo'n gaaf huidje! Lief is dat hè, als ze in badje gaan! Ik kan Evy dan wel opvreten. Overigens vinden wij de tummy niks, onhandig en Evy vindt haar gewone bad ook heerlijk. Vanavond weer!!
Hoi meiden, @ Nachtzon, oke, ik dacht ook dat je zwanger was Maar hopelijk ben je het alsnog snel! @ Francis, wat een schattige badfoto zeg! Ik zal er zo eens eentje plaatsen van de tummy-tub. Maar wat kijkt Janiek lief uit d'r ogen zeg, heerlijk! Vervelend van de stuwing, nu helemaal over? @ Juenco, fijn dat jullie een redelijk ritme hebben nu! @ All, hier gaat alles goed. Veda heeft vooral 's avonds wel redelijk last van krampjes, maar verder is het een ontzettend blije baby. Ik geef wel borstvoeding (wel kloven in het begin (au!)), maar ik hoef 's nachts maar één keer te voeden, en dan moeten we haar ook echt wakker maken ook Dus we hebben het getroffen.
oh mosa, wat ook een poepie! Als we toch Tummy foto's doen, doe ik er ook één. Op deze foto is ze 4 dagen oud (door de kraamverorgster Truus -ja Truus - in badje gedaan) Bekijk bijlage 32134
Juenco, wat een schattige foto! Hier zakt ze eerst helemaal onderuit in de tummy tub en daarna trekt ze haar beentjes helemaal op zodat ze een beetje zweeft in het water Zo lief
He dames! Wat een schattige foto's in de tummy tub! Wij hebben er geen, ook nooit gemist trouwens. morgen gaat Janiek met papa en zus onder de douche. Ben benieuwd! Mosa: maar 1 keer voeden met BV 's nacht??? Wauw! Kan me herinneren dat ik met mijn oudste wel 3 keer mocht... Kloven zijn wel erg vervelend, heb je van die charmante hoedjes? Die krampjes bij die ukkies zijn rot he? Je wilt ze wel van ze overnemen...Hopenlijk gaat dat snel beter! De stuwing bij mij is helemaal weg, de BV neemt nu erg snel af, gelukkig.. Wat een prachtige bos haar heeft Veda! Juenco; Dat klinkt goed met die voedingen! Krijg je in elk geval wat rust. Wij mogen ook niet klagen, gaat hier ongeveer hetzelfde, alleen iets andere tijden. Lekker hoor... En overdag ook wat meer onrust, maarja, liever dan als 's nachts toch? Janiek heeft afgelopen nacht 3 poepluiers vol geproduceerd!! Was meteen weer rustiger! Mijn oudste had last van keiharde poep, wat erg pijnlijk was, dus ja, ik hoop dat dat Janiek bespaart blijft. Toch fijn dat Evy na wat mopperen een volle luier maakt en dan de rust vind. Dan lucht het duidelijk wel op! Wat heeft Evy trouwens een prachtige donkere uitkijk! Mooi! Het gave huidje van Janiek begint nu wel erg droog te worden op haar buikje. Lekker masseren dus met olie, heb een minicursus babymassage gehad van mijn kraamhulp, echt leuk!