Francis, ik heb idd tepelhoedjes gekocht ja Inmiddels voed ik weer zonder, maar met kloven zijn ze toch wel een uitkomst! Zo, 3 poepluiers in één nacht, ze had er zin in Leuk dat je een cursusje babymassage hebt gehad, zal Janiek vast lekker vinden! Hier krijgt Veda ook een wat droger huidje, tot nu toe alleen nog op haar handjes en voetjes, maar ik denk dat het niet lang duurt voordat ze meer droge plekjes krijgt. Gisterennacht had ik ineens heel erg last van één borst, dus mijn temp opgenomen en toen bleek in koorts te hebben. Op een gegeven moment had ik zelfs 39.7 graden koorts Ik voelde me echt belabberd. De vk gebeld en ik bleek een borstontsteking te hebben. Ik heb antibiotica gekregen en gelukkig voel ik me vandaag een heel stuk beter! Ook is Veda sinds gisteren erg verkouden, zo zielig! We hebben nu een zoutoplossing voor in haar neusje, dus hopelijk is ze er snel vanaf!
Mosa, beterschap voor jou en je meisje, wat vervelend. Helemaal voor zo'n kleintje, lijkt me zielig! Hier is het mooie ritme wat we hadden helaas bijna weg Evy is erg ontevreden na de fles, het lijkt steeds erger te worden. Ze krijst er echt over. Ik weet niet goed meer wat we moeten doen... ik denk dat ze krampjes aan het krijgen is, want het borrelde heel erg in haar buik vandaag. Nu dus maar aan de infacol. We hebben dat vandaag voor het eerst geprobeerd, dus ik weet nog niet of dat werkt. Ook maar een met het CB overleggen over inbakeren. Als mijn vriend haar strak in haar badcape wikkelt, wordt ze rustig en valt ze snel in slaap. Helaas vandaag ook nog geen poepluier...(Janiek weer 3 vannacht? ) Hoe gaat het bij jullie?
Ha dames! Mosa, wat vervelend ,allebei ziek! Hoe is het nu met je borstontsteking? gaat het al wat beter weer? En met de kleine Veda? Knapt ze al wat op? Juenco, wij zijn vandaag ook gestart met inbakeren. Met een pacco Piccolo, op advies van de wijkverpleegkundige. Janiek slaapt 's nachts wel , maar overdag vrijwel niet. En dat is niet de bedoeling, ik ben benieuwd... Wat hebben jullie overlegd? Of heeft de infacol al gewerkt? Janiek is verder wel goed te spreken, hoop dat het inbakeren wat rust geeft nu. Vandaag trok ik haar sokjes uit en het begon spontaan te sneeuwen! Ze vervelt echt heel erg. Ze poept nog lekker door, keer of 4 per dag! Stinkerd! Ik loop er inmiddels ook weer flink over. Heb niet het gevoel dat ik net 2 weekjes geleden ben bevallen. Moet mezelf wel afremmen, want anders krijg ik last van de rug, dat wel. Hoe is dat bij jullie? Knappen jullie al lekker op of wil het nog niet zo?
Francis, ben blij dat het inbakeren helpt. Hier is het nog echt zoeken naar de oplossing, de ene keer schreeuwt Evy het uit en lijkt ze honger te hebben, dan lijkt ze weer pijn te hebben, dan lijkt ze moe te zijn....we hebben nu infacol en daar boert ze goed op. Soms heb ik echter het idee dat ze weer "vieze" boeren gaat laten, wat haar eten dan weer omhoog doet komen. Tsja, en dat is ook niet lekker. Als ze zo'n schreeuwbui heeft, dan heeft het ook geen zin om haar in te bakeren, schreeuwt ze gewoon "doorheen" Vannacht hebben we alledrie trouwens heerlijk geslapen, we hebben haar op advies van het cb op de zij gelegd en dat vindt ze toch wel erg fijn! Nu slaapt ze niet, maar ze kijkt om zich heen. Er mag haar niets ontgaan heb ik het idee. Ze gluurt naar de binnenkant van de kinderwagenbak en is helemaal in haar sas. Het blijft voor ons nog eventjes zoeken denk ik... Lekker hoor, zoveel poeluiers! Evy draait er één per dag, dat mag van mij wel ietsjes meer! Heel soms heb ik het idee dat het haar dwars zit namelijk. Maar volgens mij is ze nu bezig Tsja, ik voel me ook weer een hele piet, maar dat klopt nu ook wel. Vorige week voelde ik me ook heel wat, maar toen stelde ik nog erg weinig voor achteraf. Ik moest ook elke dag wel even 10 minuten huilen, van vermoeidheid. Ik loop mezelf heel snel voorbij en neem de rust niet die ik nodig heb. Nee, dan ga ik liever winkelen, om vervolgens te constateren dat dat nog GEEN goed idee is...niet alleen door de vermoeidheid, maar die zwangerschapskilo's doen ook niet echt veel goeds voor je zelfbeeld OP zich ben ik wel goed bijgetrokken, maar er mag nog zeker 8 kilo af.... Mosa hoe is het met kleine Veda?
dag dames, Ik heb even het topic doorgelezen om te kijken hoe het allemaal gaat als je overtijd raakt.. ik ben van mijn eerste met 39,2 bevallen maar er gebeurt dit keer nog steeds niets.. ik had toen een week lang gerommel maar nu nauwlijks.. ik lees bij jullie dat dat ook helemaal niet hoeft... ik vind het wel erg spannend hoor en hoop dat ik gauw mag bevallen!
Hier ook eentje die overtijd is. Wel al een aantal weken flink last van voorweeen maar het zet steeds niet door. Bij de 1ste ben ik bevallen met 39 wkn 3 dgn, dit was een ingeleide bevalling. Ben benieuwd hoelang deze nog op zich laat wachten. Ben het wel een beetje beu nu eerlijk gezegd.
@saartje: waarom ben je toen ingeleid? ja ik zit ook echt te wachten omdat mijn eerste toch eerder kwam en dan zit je nu elke dag af te wachten
oh meiden, dat is zooooo spannend!!! Ik zit hier met jullie ongeduldig te wachten... hoop dat ik ook in een maand of 10 hier mag staan popelen
Ben toen ingeleid omdat ik een te hoge bloeddruk had. 2 weken geleden was mijn bloeddruk opnieuw te hoog, vorige week was hij weer netjes.
De VK is hier vannacht nog geweest. Had erg veel last van die rot weeen, bleek weer vals alarm te zijn. Heb aangegeven het niet meer te trekken, ze heeft voor morgen een afspraak geregeld bij de gyn. Moet er morgen vroeg zijn, eerst half uurtje aan de ctg en dan gesprek bij de gyn over een eventuele inleiding. Ben erg benieuwd.
@saartje: oh spannend zeg.. ik hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen Ik moet ook naar de gyn vandaag.. ondanks dat ik klachten heb van indaling (felle steken en vooral met lopen) daalt hij niet in.. het hoeft natuurlijk niet bij een tweede maar ze vond het toch raar dat ik die klachten had en ze kon het ook wat moeilijk voelen omdat mijn buik erg gevoelig is en dus snel een harde buik heb... ik moet er om half 2 zijn en krijg dan een echo Verder was ik gister bij de bios en had soms pijnlijke harde buiken.. eens kijken wat de gyn daar over zegt
Vanmorgen bij de gyn geweest. 2 dagen geleden zat de boel nog zo goed als pot dicht. Nu was de boel al goed aan het verweken. Ze hebben me gestript, als het niets doet over 2 dagen nog een keer strippen. Doet het dan nog niets dan moet ik volgende week weer terug en zal het waarschijnlijk als nog ingeleid worden. Heb nu wel wat krampen en bloedverlies, maar dat komt waarschijnlijk gewoon door het strippen. Afwachten maar meer.
Saartje: hoop voor jou dat het strippen helpt en dat het nu wel goed door gaat zetten! Miss Flower: Hoe was het bij de gyn? Weet je wat meer? Juenco: Hoe is het met evy? Al wat rustiger? En met de poeperij? Wij zijn vrij snel gestopt met het inbakeren, ze vond het helemaal niks, krijsen! Echt zielig! De armpjes zo strak langs het lijfje is niet haar houding. Ze ligt nu in een minislaapzakje met dichtgenaaide mouwen en dat geeft wel rust. Geborgenheid denk ik, terwijl ze toch kan bewegen. Heb een puckababy slaapzak besteld, want deze oplossing is niet helemaal volgens het boekje... Ikzelf ging gister sint inkopen doen. Was echt helemaal kapot na 2 uur slenteren en lange rijen bij de kassa! Valt toch even tegen! Hoe is het verder bij jullie?? Mosa: heb al even niets van je gezien? Gaat alles goed daar nadat jullie allemaal geveld zijn geweest door het een en ander?
@francis78: en hoe gaat het met je dochter? beetje leuke kraamtijd gehad? @saartje27: fijn dat hij even heeft gekeken. hopelijk helpt het strippen @all: vandaag echo gehad bij gyn en ze zag geen gekke dingen.. hoofdje is wat aan de grote kant maar verder geen reden om niet in te kunnen dalen.. ze schatte hem 7.5 pond.. toevallig kreeg ik vandaag rond etenstijd ineens "voor"weeën.. het voelt als een heftige menstruatie kramp en die begint helemaal onder aan trekt toe tot me navel.. als ik zit blijft het wat zeurderig en zodra ik loop krijg ik sneller zo'n "wee"
Spannend Missflower, hoop dat het gaat beginnen. Hier nu zo'n half uurtje last van menstruatie kramp, maar verwacht niet dat het door gaat zetten.