ik denk wel dat het begonnen is.. het doet inmiddels behoorlijk zeer! ze duren geen minuut en zijn onregelmatig maar zo was het bij me eerste ook en de pijn word wel erger
oh...ik hoop het voor je...misschien ben je zelfs al bevallen!!! Laat je het even weten, of alles goed is met jou en je kindje??
dag dames Het klopt het is door gezet! Na mijn laatste berichtje om 04.40 is de vk om half 7 geweest en had toen 4 cm. Uiteindelijk bevallen om 13.20 door hulp van een gynaecoloog omdat het niet ging zoals het moest en met een knip kwam hij ter wereld met maar liefst 4400 gram en 54 cm! Het is echt een heerlijk mannetje en super tevreden. Drinkt heel goed aan de borst en is vandaag al iets aangekomen en weegt nu 4200 gram. Hier een fotootje Bekijk bijlage 34073
Miss Flower : Gefeliciteerd! Wat een schatje zeg! Geniet er lekker van! Saartje: Gefeliciteerd! Geniet er van!
@MissFlower: van harte!!!! Ook al zo'n helder, gaaf koppie, mooi hoor!! Gaat alles goed? @Saartje: jij ook van harte! Heb jij ook een foto? Ben benieuwd!!
hallo dames! wat een mooi knulletje saartje! Gefeliciteerd! ik denk kom even kijken bij het 'overtijd' topic.....is er niemand meer overtijd van dit topic hahahahahaha In ieder geval nog hier iemand wachtende.....vanmorgen weer wakker geworden mét buik, zónder beebje :s Gisteren wel krampen gehad, maar heel even, een uurtje of 2, is daarna afgezakt...... Heb af en toe harde buiken, maar daar zeg je ook wel alles mee. Beebje is nog goed actief! Gelukkig maar..... Kus, Dicky
lekker mannetje, Saartje! Hoi Dicky! Welkom hoor! Wij hebben het idd al achter de rug, na lang wachten! Maar het wachten wordt beloond hoor! Enne, wij wachten gewoon met je mee! Hier gaat alles goed. De tijd vliegt voorbij! Janiek doet het super, ze lacht al! Toch een voordeel van overtijd gaan, ze zijn goed helder! Nog even een foto dan, kan het niet laten... Ben ik niet ondeugend?? Bekijk bijlage 34470
Haha nou ik mag me hier ook melden hoor! Helaas uiteraard! Wil zo graag mijn meisje in mijn armen hebben.