Wat een mupke Francis. Succes voor de overtijd lopers, hoop dat het voor jullie ook niet al te lang meer gaat duren.
@Dejide, celia en dicky: welkom! Inderdaad, we wachten met jullie mee...het is nu even niet leuk, maar...je hebt wel gelijk een kindje dat helemaal af is en al wat voorloopt. Ze zijn lekker stevig en sterk! @Saartje: oh wat een heerlijk, pasgeboren koppie heeft hij nog! Als ik foto's terugkijk, dan zie ik ook echt dat ze nu al aan het veranderen is...wat gaat de tijd toch snel! Ook jij hebt er een mooi kindje van gemaakt meid! Van harte! @ Francis: volgens mij heeft EVy het lachen ook ontdekt! Ze ligt te kirren op het aankleedkussen en geeft ons kleine lachjes. (nog niet héél uitbundig maar toch) Vooral het aankleedkussen vindt ze prachtig! En Janiek...kijkt inderdaad ondeugend uit haar oogjes, wat een schatje!! Ze is ook al wat veranderd hoor, dat verfrummelde is er ook al af! (eigenlijk best een beetje jammer of niet haha!) Zal ik dan ook nog even een foto'tje doen? Ze kijkt wat bedenkelijk, ze zit in bad, wat ze overigens nog steeds lekker vindt!! View attachment 34487
Hoi Dames.. Wat een prachtige baby's allemaal.... Mag ik ook nog een foto-tje plaatsen van Mijn prinsje Helaas uploaden lukt niet..probeer het straks nog eens Groetjes
Nou graag! We zijn benieuwd!!! Eens zien of jouw knulletje alweer veranderd is! Oh en Evy heeft gisteren nu écht gelachen! Ik pakte haar op en ja hoor, daar was het lachje. Gisteravond ook weer, ik af haar aan mijn vriend die thuis kwam van het werk en hij werd begroet met een hele mooie glimlach. Ohhh, ik ben héérlijk (met een brede glimlach) in slaap gevallen!
Even een vraagje voor de dames die al bevallen zijn. Zijn jullie van te voren je slijmprop verloren, en moet daar persé bloed in zitten. Sorry voor deze vragen zo rond etenstijd hahaha.
Nee hoor, hier heb ik nooit een slijmprop gezien....maar ja...ik ben dan ook niet op de natuurlijke weg bevallen. Maar het schijnt sowieso niet te hoeven hoor, zegt niets!
Ja, wat een schitterend gezicht is dat! Nu wil ze niet slapen (huiluurtje-s-) en dat schreeuwende mondje is iets minder charmant
Hey meiden ik kom ook bij de club! Ben 8 dec uitgerekend 2 dagen overtijd... ben al 2 weken geleden me slijmprop verloren en loop al 1 week met 2 cm ontsluiting, veel voorweeen maar dat ook al 3 weken. Ach ja morgen gaan ze me (weer) strippen en hoop dat ik dan ook al wat meer ontsluiting heb, alles is mee genomen!!! Hoop dat we snel onze beeb in onze armen mogen houden!
Manou ben je al bevallen of loop je nog steeds met een baby in de buik? Ik ben inmiddels ook overtijd en ben het helemaal zat. Wil gewoon die kleine vasthouden nu en geen last meer hebben van mijn rug, bekken en een brandend/trekkend gevoel van mijn huid. Nog even en ik heb het idee dat mijn vel er gewoon afscheurt! Zijn er nog meer meiden die overtijd lopen?
ik had ook voor mijn beide bevallingen de slijmprop verloren... lag gewoon zo in mn broekje... maar heeft dan nog 3-5 dagen geduurd en had maar twee cm ontsluiting, dus dat heeft eigenlijk niets te zeggen... tenslotte was het dan toch keizersnee....
@Dejide: mijn slijmprop zat nog netjes binnen toen ik ging bevallen... @ juenco: hier is het huiluurtje ook in het dagelijks ritme geslopen! Errug gezellig, zo rond etenstijd.... @ manou en Lexy: Niks aan he? die laatste loodjes! Zal voor jullie duimen dat het snel klaar is..
Hoi dames! Nog lang niet over tijd. Maar ik voel het wel rommelen.. Ik voel de hele tijd een druk aan de onderkant, en om de zoveel minuten steken in mijn rug die ook naar beneden drukken.. Zegt dit iets? Want de baby mag nog wel 2 weken blijven zitten wat mij betreft..
@alle nieuwe meiden die overtijd zijn: Welkom! ennuh balen hè? Dat wachten! Maar...wat ik ook al eerder zei en de rest van de overtijddames ook: het is het wachten waard en je hebt straks een lekker stevig helder kindje!! Maar toch hoop ik voor je dat het snel begint én dat he spontaan begint (ik ben ingleid ) @Francis: tsja...gezellig inderdaad Ik heb inmiddels een topic geopend: "mijn baby van een maand is BOOOSSS" Haha! Ik heb echt een driftkikkertje soms. Ze slaapt echt goed, steeds beter, maar o wee....als het mevrouw niet zint... Maar goed, in deze tijden is het prima om een eigen wil te hebben ("zolang ze maar naar mama luistert," zegt zij hoopvol )
hoi nou ik mag me ook aanmelden bij de dames. nog maar 1 dag maar toch. we zullen zien wanneer de kleine komt. wie wachten er nog meer??
Ja, maar zodra je over de 40 weken heen bent voel je je (en ben je natuurlijk) toch echt overtijd, dus ook jij: welkom!!
wordt zo moe van dat afwachten he! Elke keer denk ik als ik een steek voel... zal het door gaan zetten.. maar nee hoor! En dan al die harde buiken die ook steeds niet doorzetten! Zitten is niet meer lekker, liggen kan ik niet lang meer en lopen is al helemaal een opgave met bekkenklachten en dan ook nog in een flat wonen zonder lift! haha, sorry hoor even lekker zeuren hier! Ik hoop inderdaad ook niet dat ik ingeleid wordt. Ze zeggen dat de bevalling dan zwaarder is en dat de weeën ook heftiger zijn... :S
hier net zo. bij elk gevoel denken van zal het beginnen?? maar nee erg rustig hier. ik heb sinds 2 dagen dat ik enorm last heb van mijn bekken, loop er al langer mee met de klachten maar nu word het wel erg.ik hoop zo dat het snel gebeurt!!! gr
Hier ook overtijd.. ben het ook zo zat grmbl!!! Manoe, jij ook nog zie ik! Morgen al een week overtijd..