Hallo hallo, Ik kom me ook melden.. Hier pas twee dagen overtijd. Maar des te nieuwsgierig naar de mini.. he lexy jij hier ook al aan 't klagen . Ik hoop voor je dat 't vanacht gaat gebeuren!. Hier mijn man vanacht voor het eerst voor twee weken de nachtdienst in. Vanaf het begin van de zwangerschap heb ik in mijn hoofd zitten dat hij in de nachtdienst zat en ik ondertussen weeen wegpufte en ondertussen hem op de hoogte hield.. Dus wie weet!. Nu ben ik vanacht alleen.. Zul je zien!.
Joycje: jij ook hier Wel toevallig... jouw mannetje gisteren voor het eerst de nachtdienst in en mijn mannetje draait nu ook ineens nachtdiensten sinds gisteren! Hij werkt van 17:00 tot een uurtje of 2/3. Vind het ook niet leuk dat hij er 's avonds niet is, maar ja. Hopelijk mag jij ook snel bevallen! Rianne: vervelend he meid! Het is net of alle kwaaltjes ineens drie keer zo zwaar aankomen nu! En toch moeten we nog even geduld houden :S Gister voor controle geweest en heb 3 cm ontsluiting! Ze heeft geprobeerd met te strippen, maar dat wilde niet zo goed lukken omdat mijn baarmoedermond erg diep ligt. Het heeft dus ook niks uitgehaald. Vannacht wel weer een deel van mijn slijmprop verloren, maar verder voel ik helemaal niks. Zal toch gewoon moeten blijven afwachten! Sterkte meiden!