overtijd: wie wacht met me mee?

Discussion in 'Zwangerschap' started by juenco, Oct 31, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

Jaaa hier nog 1 die al 6 dagen overtijd is :( en de kleine is nog niet ingedaald dus zal nog wel eventjes duren...

Ik voel de kleine wel minder dan een week terug en moet daarom vanmiddag nog naar het zkh voor een ctg en consult met de gyn.. ben benieuwd..

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ik moet sowieso donderdag voor een CTG en een scan... Weet je zeker dat dát de reden is?

3. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    #23 juenco, Nov 3, 2009
    Last edited: Nov 3, 2009
    Ja, elke dag wel een paar telefoontjes, SMS-jes, krabbel etc etc. Écht flauw ben ik er nog niet van, mensen zijn toch nieuwsgierig. Ze beseffen alleen niet dat het weinig zin heeft om te vragen of er al nieuws is: als het kindje geboren is belt mijn vriend ze wel en als ik nog aan het weeën ben SMS/bel/krabbel ik toch niet terug ;)

Ik had dit ook aan een vriendin uitgelegd, maar sindsdien heeft ze niets meer van zich laten horen....ik denk dat ze denkt dat een zwangere vrouw die overtijd loopt niet meer kan praten :$

Ik bel haar vanavond wel eventjes ;)

4. MvN

MvN Niet meer actief

ik ben alweer terug van de ctg en mag morgen weer.. grr

het zag er niet slecht uit maar sommige stukken waren heel slecht te interpreteren.. dus de gyn wou dat ik morgen terug kom.. ook hebben we vaak de baby moeten wakker maken omdat ze lag te slapen..

Ook nog een echo gehad.. en ze weegt nu gewoon 4070 gram *slik*

Nou word morgen bepaald wat er verder gedaan word.. kwa inleiden enzo

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Balen roos! :(
    Ik ben nu ook wel benieuwd naar mij afspraak van donderdag. Zul je zien dat het er dán ineens niet meer van komt! :D

6. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Oei Roos ruim 4000 gram....Ik was eerst ook in de veronderstelling een klein/gemiddeld kindje te gaan krijgen. De VK heeft vandaag gevoeld. Ze zei: "11 pond wordt het niet (dat had een vriendin van me :)) maar 8 pond kan wel hoor" :$

Tsja, dat wordt hard werken straks dames, om al die dikkerdjes eruit te persen :D

Hier al een tijdje wat vage buikpijn, ik ben een comp. spelletje aan het doen, dus ik concentreer me er niet zo op. Nu maar eens op de bank zitten en even goed voelen. Wie weet!!

7. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

Jan 8, 2008
    2,605
    0
    0
    Veenendaal
    Die vage buikpijn heb ik al een week of 2 ongeveer. *zucht* Ik kan niet wachten tot ze er is.

8. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    ohh, dat is dan niet erg hoopgevend voor mij....er zit ook geen regelmaat in ofzo, dus het zal bij mij vast ook wel niks zijn :(

Ik voel me (behalve buikpijn) op dit moment niet echt lekker. Wat een dizzie gevoel, licht in mijn hoofd. Bloeddruk was vanmiddag goed.
    Ach, ik zal wel wat moe zijn denk ik8)

9. burningkarma

Jan 8, 2008
    2,605
    0
    0
    Veenendaal
    Klinkt allemaal erg bekend. Ik denk dat we er allebei gewoon klaar voor zijn om onze kleintjes op de aardbol te zetten.

10. Hier 2 dagen overtijd met 40 weken gestript en had 1 cm helaas heeft meneer nog geen zin om eruit te komen ben ook strond verkouden.vrijdag ctg en vruchtwater word naar gekeken was nie zo veel meer hoopelijk komt ie snel heb wel gehad su6 meiden die ook nog moeten:D

11. burningkarma

Jan 8, 2008
    2,605
    0
    0
    Veenendaal
    Balen dat je verkouden bent! Ik hoop dat je niet meer beroerd bent als je moet bevallen.

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Had ik gisterenavond ook!
    Vraagje: Waarom ben je gestript? Hier wilden ze dat niet doen. :(

Trouwens, ananashart eten werkt óók niet. Heb er maandag- en dinsdagavond een op... Is trouwens lang niet zo bitter als ik dacht!

13. burningkarma

Jan 8, 2008
    2,605
    0
    0
    Veenendaal
    Seks en volle maan ook niet. Jij mag ook wel zo'n beetje, LadyXochi, 1 week en 2 dagen :eek: Ik hoop dat je kleintje ook snel komt.

14. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Vage buikpijn verdwenen, buik nog niet. Aanstaande dinsdag gaat mijn VK me pas proberen te strippen. Ze zei dat het (bij een eertste kindje) pas zin had ná 41 weken.

Als ze er dan nog niet uit wil dan moet ik vrijdag de 13e nar de gyn (ieieie over bijgeloof gesproken....) ;)

15. burningkarma

Jan 8, 2008
    2,605
    0
    0
    Veenendaal
    oh ja, vrijdag de 13e komt er ook alweer aan. Net als de sint die het land in komt. Alles gaat zo'n beetje aan je voorbij als je wacht op een bevalling!

Ik mag morgen naar de Gyn en hoop dat ze even wil kijken of ik ontsluiting heb. Ben ontzettend benieuwd.. Hoewel ik wat bang ben voor de pijn moet ik zeggen dat de wil om mijn dochtertje te ontmoeten toch echt enorm groot is.

Wat hebben we toch luie kindjes lol.

16. puckje

puckje Bekend lid

Jun 9, 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Zitten we allemaal nog te wachten op ons kleintje of is er inmiddels al iemand bevallen of aan het bevallen?

Hier ook nog steeds geen kleine meid, ze heeft er absoluut nog geen zin in. Ook rommelt het nog niet en is ze nog vrolijk aan het jumpen in de beperkte ruimte die ze nog heeft.
    Ik begin nu zelf een beetje op te knappen van mijn verkoudheid. Het hoesten is gelukkig minder geworden (heb gisteren nieuwe tabletjes van de HA gekregen).

Maandag 9-11 heb ik weer een afspraak in het ziekenhuis staan. Ik wil me niet laten strippen want daar is destijds bij Emiel alle ellende mee begonnen. Langdurig gebroken vliezen i.c.m. streptokokken bacterie. Wat ben ik ziek geweest en Emiel ook. Ik ga aanstaande maandag voor de veiligheid van, wederom, een keizersnee. Hier gaan mijn man en ik dan ook op aandringen als ze er nog niet is. We willen nu veiligheid voor alles, zowel voor mij als voor onze meid.

Succes iedereen met wachten en hopelijk snel bevallen.

17. nirak

nirak Actief lid

May 19, 2008
    209
    0
    0
    de liefde voor een kind is onvoorwaardelijk
    Friesland
    Oorspronkelijk geplaatst door LadyXochi [​IMG]
    Zijn jullie trouwens ook de continue berichtjes, telefoontjes, smsjes, mailtjes, krabbels, etc beu waarin ze steeds vragen of je nog niet bevallen bent? En "Het duurt nu niet lang meer" wordt ook vervelend na het al 2 weken aangehoord te hebben.

idd bij mij begon het al met 37weken! mijn 'lieve' schoonmoeder belt ook bijna elke dag.. ik zeg nu: het is nog nooit eerder gebeurt maar 1 iemand moet de eerste zijn.. dit kindje blijft zitten waar die zit.. deze komt er niet uit hou ik lekker voor mezelf :p
    (en toch elke dag weer hopen hihi) vertellen we niemand ;)
    iedereen succes nog met de laatste loodjes hé

18. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Hè getsie, ik wist niet dat er risico's aan verbonden waren. Maar eerst goed bespreken dan met de VK.

Ik heb trouwens iets geks...als ik mezelf van een liggende naar een zittende positie beweeg, dan knakt er soms iets in mijn vagina (van onderen althans)

Dan denk ik...ai...ik knak de baby. Ik weet dan het niet kan, maar ik wist niet dat er iets daar beneden kón knakken....nog meer die daar last van hebben?

19. burningkarma

Jan 8, 2008
    2,605
    0
    0
    Veenendaal
    Knakken, ja. Maar meer mijn bekken, wel vanonder en soms lijkt het alsof het vanuit mijn vagina komt. :S

20. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Vreemd hè? Net had ik het weer.

Trouwens, ik zie dat er een heleboel meiskes bij zijn...ze zeggen toch altijd dat die eerder komen? Nou, dat bakerpraatje gaat voor ons in elk geval niet op!;)

Share This Page