overtijd: wie wacht met me mee?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door juenco, 31 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    @ Francis: mij is het ook gelukt om het na mijn vriend zijn verjaardag te doen, dus misschien lukt het jou ook (hoop het niet voor je hoor!!!) En: eet smakelijk! Wij hebben nog slagroom/chocoladetruffels in huis! Ook zoooo lekker!!!

Boer zoekt vrouw zo...lekker naar Wietse kijken :$
    Echt waar, ik krijg zo de kriebels van die man....Neeltje ook, maar dan op een andere manier. Nou ik kan het me niet voorstellen sorry...

2. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Ja, heerlijk, Boer zoekt vrouw... Heb de finale in elk geval gehaald, vind ik wel leuk!
    Wietse kan ik niks mee : Tja...............................vind het nog een beetje moeilijk................................:D
    En die andere, Hans, is mij wat te soft, brrrr.

Ik hoop eigenlijk dat ik NU beval en anders 12 november of later... ben benieuwd of beeb daar ook zo over denkt, of het is zo'n schatje die van verrassingen houdt!

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Juenco, leuke tip om van je schoonmoeder te krijgen dan :D ;) Maar jammer dat het niet werkte! Hier niet eens geprobeerd, maar als de kans groot was dat het werkte, dan zou ik het wel proberen :)
    Fijn dat je afleiding hebt van een computerspelletje!

@ Francis, je verjaardag komt idd al dichtbij! Wie weet, maar ik kan me voorstellen dat je nu denkt of NU bevallen of erna.

@ LadyXochi, bij jou ook nog niets? Anders heel veel succes morgen, ik hoop dat het inleiden snel succes heeft en dat je snel je kindje in je armen hebt!

Ik ben één van de weinige Nederlanders die niet naar Boer zoekt vrouw kijkt, maar veel plezier in ieder geval :)

4. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik kan me hier ook melden, ik was 4-11 uitgeteld dus vandaag al 4 dagen overtijd. Bij ons zoontje ben ik 10 dagen overtijd gegaan, ik hoop dat dat nu niet het geval zal zijn. Als woensdag nog niets aan de hand is gaat mijn VK strippen. Ik heb dat nog nooit gehad, dus dat is ook weer spannend.

Ook de omgeving weet niet hoe te reageren ... mensen voelen zich bezwaard om te bellen, terwijl ik zelf zoiets heb van "bel maar, zolang het maar niet elke dag is".

Ik had me voorbereid op overtijd te gaan. Maar sinds de uitgerekende datum stilletjes voorbij is gegaan is er toch een beetje een knopje om gegaan. Ik heb geen puf meer. Het is dat mijn zoontje 's ochtends zegt "mamma, even je haar fohnen" anders zou ik dat nog nieteens doen. Ik wil gewoon dat het gaat beginnen nu.

Ik ben ook heel erg nieuwsgierig naar alles weer. Het geslacht van ons ukkie en ook hoe hij of zij er uit zal zien. We hebben ook een aantal spannende weken met extra onderzoeken achter de rug omdat de VK soms hoorde dat het hartje oversloeg. Gelukkig hebben ze kunnen vaststellen dat het een rijpingsprobleem is en onschuldig is, waarschijnlijk gelijk na de bevalling al over, maar toch heeft dit alles me erg aangegrepen. Ik wil gewoon niets liever dan ons tweede wondertje vast kunnen houden nu ...

In mijn buik blijft het rustig. Soms wel voorweeen en dan denk ik dat het gaat beginnen maar dan stopt het weer. Erg frustrerend ook. Verder beweegt ons ukje wel nog genoeg, heeft het volgens de VK nog erg naar de zin ...

Veel strekte voor jullie allemaal, en dat we maar snel mogen bevallen met z'n allen !

xxx
    Nikki F

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Nikki, jammer dat je ook overtijd bent en aan het wachten bent op je bevalling ;) Het lijkt me vooral vervelend als je al een kindje hebt rondlopen, dus ik kan me voorstellen dat je geen puf meer hebt!

En ik kan me ook voorstellen dat het erg spannend was dat het hartje van jullie kindje oversloeg, zijn toch enge dingen! Maar gelukkig is het een rijpingsprobleem!

Ik hoop voor je dat het snel gaat gebeuren en dat het strippen woensdag niet meer nodig is!

6. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Ik heb de hele zwangerschap bijna geen harde buiken gehad, wist amper wat het was.

Tot gisteravond. Tijdens Boer Zoekt vrouw om het kwartier ongeveer en toen we gingen slapen kreeg ik elke 5 minuten een harde buik, die steeds een beetje zeerder gingen doen. (duurde al zeker een uur lang)

"Toch nog maar even slapen" dacht ik, want wie weet zijn dit de eerste tekenen. Word ik 5 uur later wakker, met een hele rustige buik :(:(:(:(:x

Ik weet wel dat ik weinig hoop kan halen uit redelijk pijnloze harde buiken maar OWWWW wat báál ik zeg!!!!!

Nu is het 06.00 uur en ik ben al een uur wakker. Dan maar uit bed :(

7. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Hey meid, ik heb nog niks geschreven in je topic, maar ik leef me je mee!
    Veel sterkte!

8. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Ladyxochi: Succes vandaag, als het nog nodig is!!!

@ Nikki: Welkom bij de club! Voel het net als jij, nu ver de 40 is de knop wel om ineens....

@Juenco: Toch nog harde buiken....Nu doorzetten!!!!

@ Mosa: Alles nog rustig bij jou?

Hier na een rustige nacht er weer klaar voor, even wat boodschapjes doen voor morgen enzo...

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Juenco, bah zeg, dat is helemaal vervelend! Dan denk je dat het doorzet en dan is het een paar uur later weer rustig :( Heel vervelend die valse hoop!
    En dan vanochtend ook zo vroeg wakker ;) Misschien straks nog maar even een dutje doen?

@ Francis, jij kunt je nu idd voorbereiden op je verjaardag. Wel goede afleiding misschien, maar je had liever een ander soort verjaardag gehad natuurlijk.

@ LaxyXochi, nogmaals veel succes!!!

All, vannacht wel constant zo'n zeurende ongesteldheidsbuikpijn gehad, maar daar bleef het ook bij. Ik ben me er nu zelfs bewust van in mijn slaap ;)
    Verder had ik dus mijn hoop gevestigd op vandaag, 09-11-09, maar dan moet het zo wel gaan beginnen natuurlijk :D

10. Hallo

hier niks gebeurd.ctg was goed vanmorgen de baarmoeder is verwekt dus goed voor inleiding die dus morgen om half 8 gaat gebeuren.omdat vruchtwater weer minder was geworden.dus jullie horen het als hij er is su6 dames gaat duimen het snel door zet bij jullie:D

11. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    @Naomy: fijn dat alles goed was met je kindje, maar je gaat dus wel ingeleid worden morgen. Nou zet 'm op hè!?!?!? Ik leef met je mee!

@Mosa: ook balen voor jou, krampen prima, maar dan moet het wel doorzetten. Hier is echt weer alles zo rustig als het was, nog geen één harde buik weer gehad.

@allen: morgen word ik gestript, maar ik ben bang dat het bij mij niet gaat werken...alles is zo rustig. Ik stel me maar in op een inleiding denk ik.

Oh ja...wat zouden jullie doen? Als het inleiden wordt, dan waarschijnlijk aanstaande vrijdag....de 13e...:$ Ik ben niet heel bijgelovig ofzo...maar toch....liever niet hoor :)

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Oeh, wat spannend Naomy!!! Heel veel succes, ik hoop dat je toch een voorspoedige bevalling zult hebben!

@ Juenco, spannend morgen strippen! Zie je er tegen op? Bij mij gaat de vk woensdag strippen, en ik zie er toch wel een beetje tegen op ;)
    Maar dat alles rustig is, zegt volgens mij niets over of het strippen wel of niet helpt hoor, maar ik kan me voorstellen dat je zo denkt.
    En vrijdag is het idd de 13e, maar ik zou er geen moeite mee hebben. Misschien zou je kunnen vragen of het niet donderdag kan, maar dan heb je nog kans dat je kindje op vrijdag geboren wordt ;) Op zich is vrijdag wel een mooie datum (kom ik weer aan :D), namelijk 13-11-09. Maar als je je er niet prettig bij voelt, dan zou ik dat echt aangeven hoor!

13. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    @Mosa en allen: vandaag waren we aan het wandelen in het zuiden van de sad (we wonen in het noorden van de stad)
    Gaat ineens mijn GSM, de VK...ze vroeg waar ik was. Uhm...hoezo? "Nou dan kom ik bij je thuis om je te strippen" :$:$

Uhm OK....dus wij snel naar huis. 5 min. later stond ze er. Even gekletst, bloeddruk etc. Vervolgens ging ze dus aan de slag. Mijn baarmoedermond was al wel verstreken, maar ik had nog geen onstluiting. Ze kon er dus net wel / net niet bij. Ze moest echt behoorlijk hard wroeten om wat voor elkaar te krijgen. Daarom deed het bij mij echt behoorlijk pijn.

Mijn lieve vriend had de verwarming hoger gezet in de slaapkamer...nou dat hoefde niet hoor, ik zweette me te pletter! au au au...dat wordt nog wat met bevallen...brrr....:D

De VK zei dat er nu toch nog wel een (kleine) kans is dat er wat gaat gebeuren, afwachten dus maar. Anders woendsag naar de gyn voor een echo.

En Mollie is toch niet zo Mollig, de VK schat haar tussen de 6 en 7 pond...valt mee dus ;)

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Juenco, oeh spannend zeg! Wel fijn dat ze je nu gelijk gestript heeft, zo had je amper tijd om er tegen op te zien natuurlijk!
    Goed nieuws dat je baarmoedermond al verstreken was, maar jammer dat je nog helemaal geen ontsluiting had.
    Ik ga heel hard voor je duimen en hopen dat het wat oplevert en dat je bevalling nu dan eindelijk snel gaat beginnen!!!
    En idd geen Mollige Mollie dan :D

15. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Spannend Juenco!! Hoop heel erg dat je snel bevalt nu.

Naomy: heel veel succes morgen!!

16. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    @Mosa en Francis: dank voor het meeleven...ik hoop ook dat er wat gebeurt!

En Mosa, ik zag er wel wat tegenop ja, maar had nu inderdaad geen tijd om er tegenop te zien! Als jij al ontsluiting hebt doet het bij jou vast niet zoveel pijn. Het valt verder namelijk best mee!! (had een beetje het idee dat ze met haar hele hand erin moest :$ :(, maar dat was een waanidee gelukkig!!! ;))

Zal Ladyxochi al bevallen zijn??

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Juenco, ik had ook een beetje het idee dat de vk met haar hele hand naar binnen moest om te strippen :D Ik zie er best een beetje tegenop! Fijn dat jij het in ieder geval vond meevallen!
    Ik ben erg benieuwd of en wat het bij je doet!

LadyXochi is idd bevallen, ik weet niet de details maar ik las ergens dat alle oktobermama's (die meeschrijven in het topic dan blijkbaar, want jij was natuurlijk ook in oktober uitgerekend) bevallen zijn, en volgens mij las ik pas dat alleen LadyXochi nog moest. Hopelijk is alles goed gegaan!

All, ik zette straks mijn fiets in de schuur toen ik wat nattigheid tussen mijn benen voelde. Toen ben ik naar de wc gegaan en toen zat er een natte plek van ongeveer 3 cm. rond in mijn broek. Volgens mij was het geen slijm, dus zou dat vruchtwater kunnen zijn denken jullie?
    Ik heb trouwens ook al de hele middag zo'n zeurderig gevoel in mijn buik, en een hele drukke beeb ;)

18. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Mosa, ga je het nog spannender maken hier?? Nog weer vocht verloren? Heb je al op je hand geblazen als testje? Hoop voor je dat het begint! Scheelt ook weer een boel gewroet! ;)

Juenco: al wat aan de hand daar?

Hier: niks, zere rug van het boodschappen doen, morgen klein feestje en verder afwachten maar weer.....

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Francis, helaas niets meer verloren, dus dan ga je toch twijfelen. Ik heb wel op mijn hand geblazen en heb net even flink trapgelopen maar helaas :D Ik blijf wel dat zeurderige gevoel houden, dus ik hoop dat dit wel iets een begin is. Maar eigenlijk ben ik bang voor valse hoop ;)

Hopelijk heb je morgen wel een leuke verjaardag en word je in ieder geval goed afgeleid!

20. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Mosa, ja het was een spannende tijd. Gelukkig heeft de gyn ons gerust kunnen stellen. Gelukkig is onze oudste een makkelijk manneke, ik hoef hem niet de hele dag te entertainen. Ik heb nog niet de behoefte gehad om hem naar opa en oma te brengen. Hij houdt erg van uitslapen ... daar maak ik dankbaar misbruik van ! ;)
    Ik denk dat ik woensdag nog niet bevallen ben ...
    Vruchtwater is roze en ruikt een beetje zoet ... misschien heb je daar iets aan ...

@ Juenco, vreselijk he, die voorweeen. Elke keer geven ze je hoop, maar tevergeefs ... ik word er ook gek van ...
    Vrijdag de 13e vind ik ook niet zo'n leuke dag ... bij de oudste liep ik ook "het risico" om op vrijdag de 13e te bevallen ... ben op dinsdag de 10e bevallen ... vond ik beter. Maar goed, ik ben erg blij als iets gaat beginnen ... Veel succes morgen bij het strippen, ik hoop dat het lukt en effectief zal zijn.

@ Naomy, veel succes morgen meid, zet 'm op !

Groetjes,
    Nikki F

Deel Deze Pagina