overtijd: wie wacht met me mee?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door juenco, 31 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nikki, heerlijk dat je zoontje een makkelijk mannetje is en van uitslapen houdt, ik kan me voorstellen dat dat scheelt :)
    Ik zie dat je op 10-10 van je zoontje bevallen bent, dan zou 11-11 deze keer wel een leuke datum zijn :D

De 'vlek' in mijn broek was doorzichtig, en rook wel zoet. Maar erna is er niets meer gekomen, dus het zal wel niets te betekenen hebben.

Naomy, nogmaals veel succes, zet hem op!

Weltrusten meiden, hopelijk komt er vannacht in ieder geval bij één van ons wat op gang :)

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen maar weer!

Naomy, succes!! Hopelijk word je kindje vandaag geboren!

Francis, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Juenco, ik ben heel benieuwd of er bij jou iets gaande is!!

Hier vannacht veel zeurderige buikpijn gehad, en vanochtend met omdraaien ineens een hele pijnlijke steek in mijn onderbuik/lies, maar het bleef bij die ene keer. Nu dus weer niets, buiten een hele pijnlijke onderrug en zitbotten :)
    Ik had vannacht wel het idee dat het er tegen aan zat, maar dat net dat laatste stukje niet doorzette. Hopelijk is het strippen morgen laatste zetje!

3. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    #123 juenco, 10 nov 2009
    Laatst bewerkt: 10 nov 2009
    Oh Mosa, bij jou lijkt het écht aan het rommelen te zijn, strippen heeft vást zin bij jou. Het lijkt inderdaad wel vruchtwater te zijn hoor! Het kan zijn dat je kindje zo ver is ingedaald dat ze het vruchtwater tegenhoudt. Ik moet wel lachen om jouw datumpassie :D:D Ben het met je eens dat 11-11 voor Nikki een hele mooie datum zou zijn!!

Jammer dat er bij jullie niks is gebeurd Francis en Nikki!! Hier ook nog niks, alleen maar vreselijke pijn als de kleine met het hoofdje tegen mijn bekken aanbonkt!!

Oh...ennuh...ik hoor nu net van de huisarts dat ik NÚ nog gevaccineerd kan worden voor de M.griep :$ Tsja...ik had nog geen oproep gehad (foutje), maar ik ga nu maar niet meer denk ik...laat me wel inenten als de baby er is (tip ook voor jullie: bel even met je regionale GGD als je nog geen oproep hebt gehad van de huisarts. Anders word je ook door de GGD niet opgeroepen, onze kindjes zijn immers nog niet geboren, je mist dan de boot...)

Ben ook benieuwd hoe het met Ladyxochi is....even in de gaten houden!

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Juenco, wat jammer dat er bij jou niets is gebeurd, zou mooi geweest zijn! Maar hoe gaat het nu verder bij jou dan, aangezien je inmiddels al op dag 11 zit?

Die vaccinatie tegen de mexicaanse griep vind ik erg lastig, ik neig er eigenlijk naar om het niet te laten doen, maar ik blijf het moeilijk vinden ;)

Je moet toch wat :p :D

5. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    hier 1 dag overtijd nu..
    hier een 41 weken beleid in ziekenhuis dus sowieso bij 41 weken inleiden..

6. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    @Francis: dat is ook zo...gefeliciteerd met je verjaardag!! Hopelijk kun je er een beetje van genieten en heb je zo weer wat afleiding! Krijg je veel visite? Geniet van de dag!

@Suusje34: dat is op tijd zeg, 41 weken. Ik vind het op zich wel goed hoor, het kindje en de moeder zijn tenslotte meer dan klaar, letterlijk en figuurlijk. Het enige jammere aan inleiden is, is dat het zo medisch wordt...:( ik hoop voor je dat het niet hoeft.

Allen: ik stel me inmiddels in op inleiden aanstaande vrijdag of zaterdag. Ik heb een soort berusting nu, ga er echt niet meer van uit dat ze uit zichzelf komt. Helemaal geen één teken weer gehad namelijk.

Zeg...Nikki heeft nog niet weer gereageerd, zal ze stiekem aan het bevallen zijn???

7. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Ha dames! Even snel.....

Bedankt voor de felicitaties, hier alles verder rustig.
    Ga nu op naar de strippoging van donderdag!

Tot later!!

8. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi meiden,

Nee, niet stiekem aan het bevallen ... helaas ...

Wel de hele nacht krampjes in rug en buik gehad. Na een douche stopte het helaas. Toch heb ik het gevoel dat er iets gaande is ...

Ik ga de GGD inderdaad maar eens bellen, al weet ik niet of we voor de vaccinatie gaan ...

Groetjes,
    Nikki F

9. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0

10. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    suusje wat een geruststelling zo een beleid, ik denk dat ze hier je aan je lot laten tot 42wkn.pfff. als ik mag kiezen dan zou ik voor KS gaan. inleiden lijkt me niks. ben gevoellig voor hormonen, kan met oxytoxine mijn verstaand kwijt raken ben ik bang. ik zal vandaag aan vk vragen of dat echt kan. ik bedoel geen inleiden maar KS.

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Juenco, erg jammer dat je verder niet meer gevoeld hebt :( Misschien idd beter om je nu vast in te stellen dat de kans aardig groot is dat je ingeleid moet worden. Wel heel jammer hoor, het mooist is toch dat het vanzelf op gang komt.
    Ik blijf nog even voor je duimen dat het alsnog gebeurt!

Francis, hopelijk geniet je een beetje van je verjaardag!

Nikki, fijn dat je het idee hebt dat er iets gaande is, maar jammer is het als het niet doorzet hè?! Hopelijk is het strippen morgen net het laatste zetje!

Suusje, heftig zeg, dat je de vorige keer niet genoeg ontsluiting kreeg na inleiden en dat het uiteindelijk een ks werd ;) Ik hoop voor je dat het deze keer niet zo ver komt, en dat je kindje ergens deze week vanzelf komt!

Belize, ben benieuwd of je in zo'n geval voor een ks kunt gaan, in plaats van inleiden. Voor mijn gevoel niet zonder reden, maar wie weet.

All, wat ik net toch weer had. Ik zat rustig op de bank met een kat op schoot, en ineens kreeg ik me toch een steken onder in m'n buik. Ik ben niet echt een mietje, maar het deed ZEER :$ :) Na eventjes zakte het af en in totaal heb ik het 4 keer gehad in ongeveer 15 minuten. Daarna zakte het weer af en nu heb ik alleen nog maar zeurderige buikpijn.
    Ik heb het idee dat dit wel (korte) weeën waren, maar als het maar even is, dan heb je er niets aan natuurlijk.
    En als dit idd weeën waren, dan belooft dat veel goeds voor de bevalling ;) :) Jeetje, wat deed dat pijn!

12. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Mosa, ik hoop het. Ik heb sinds vandaag wel het gevoel dat er wat schot in de zaak aan het komen is. Laten we hopen dat dat waar is ...

13. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    @Mosa: ik hoop dat de steken wat zeggen. Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb vanaf week 33 ongeveer al af en toe hele erge steken van onder. Gisteravond was het helemaal erg.
    Ze bonkt dan met haar hoofdje in mijn bekken (om verder in te dalen en gewoon...om te bonken ;)) Gister heeft de VK natuurlijk gerommeld daar, dus dat was extra gevoelig. AU AU AU Au, de tranen staan dan in mijn ogen!!!

Maar als jij dat nog niet eerder hebt gehad zal het best wel wat kunnen betekenen toch?!?!

@Nikki: spannend, blij voor je dat het rommelt. Nu moet het gewoon door gaan zetten hoor, zeg dat maar tegen die kleine van je (die van mij is helaas nergens gevoelig voor. Ik heb haar haar nieuwe schoenen laten zien, haar mooie bedje, niks hoor, mevrouw wil er niet uit!)

Morgen naar de gyn. hééééél misschien, als er plek is, kunnen ze me houden (?) om in te leiden, maar het zal nog wel eerst weer een strippoging worden :(

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Juenco, ik verwacht er nu ook eigenlijk niets meer van hoor! Het is nu al een paar uur rustig. Maar omdat ik zulke steken nog niet eerder gehad had, viel het me natuurlijk extra op. Vervelend dan, als jij zulk soort steken al vanaf 33 weken hebt ;)

Spannend hoor, morgen! Maar je hebt idd best kans dat ze eerst nog een keer gaat strippen, en gaan kijken of er al wel vooruitgang is ten opzichte van gisteren. Ben benieuwd!
    Hoe laat moet je? Dan weten we hoe laat je ongeveer even wat van je kunt laten horen hier en of je dus opgenomen bent. Alvast heel veel succes!!!

Nikki, zou super zijn als het nu alsnog vanzelf op gang komt natuurlijk, ik duim voor je!

15. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Vanavond de slijmprop verloren ... ik hoop dat dit een startschot zal zijn ... ;)

Succes meiden !

xxx
    Nikki F

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Oeh, spannend!!! Het hoeft natuurlijk niet zo veel te zeggen, maar ik denk dat het op dit termijn misschien juist wel wat zegt!
    Succes in ieder geval voor als het begint, zet hem op!!

17. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    nope, hier geen zomaar ks. maar ik mag wel langer dan n week wachten, hoef nie ingeleid te worden. maar goed, volgende week bij 41 weken kijken ze pas of r n ontsluiting is, zo ja prikken(strippen?) als dat ni werkt, aan t eind van de week inleiden.

18. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Goede-weeloze-morgen maar weer 8)

Na een beroerde nacht vol pijn in mijn bekken ga ik vandaag bij de gyn vragen of er morgen plek is om me in te leiden. Ik zie er wel tegenop, maar ik ben er wel goed klaar mee hoor. Die ene dag zal ook niet veel uitmaken ben ik bang. Helemaal geen enkele activiteit namelijk.

@Mosa, balen dat het bij jou ook weer weg is getrokken. Ik verwacht het inmiddels al, dus baal er op een bepaalde manier "niet" meer van. Vandaag word je gestript, wie weet kan en werkt het bij jou wel!!! Ik duim voor je. Ik moet om 13.45 bij de gyn zijn. Ik laat het wel weten hoe het was!

@Nikki: jep, jij bent volgens mij degene met de meeste activiteit hier, dus ik zet mijn geld in op jou :D:D Zet 'm op!

@Belize: afwachten dus. Ik denk inderdaad dat ze met prikken strippen bedoelen, maar het kan ook zijn dat ze je vliezen door willen breken, maar daarvoor moet je volgens mij in de "inleidingsporcedure" zitten.

19. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    @ Juenco: Succes bij de gyn! Ik hoop dat ze meewerken, en snel! Mag nu wel!!

@ Mosa: Succes met strippen! SPannend, hoop dat het een mooie baby oplevert!

@ Nikki: Hopenlijk ben je nu druk aan het puffen.....Succes dan!! Hou het in de gaten hier....

@ Belize: Klinkt als mijn verhaal, dus ik denk idd dat ze strippen bedoelen.

@ Suus: dat klinkt niet als een goede ervaring met inleiden, bah! Hopenlijk is het niet nodig nu..

Hier: Leuke dag gehad gister, rustig aan, maar wel gezellig...
    Gisteravond chinees gehad, wil nog wel eens wat opwekken hoorde ik.... Nou, hier niet hoor! Was wel lekker!!
    Af en toe wat gerommel in mijn darmen sinds 2 dagen, beetje diarree, maar ik hoop nergens meer op. Moet morgen naar de VK en wordt gestript, ben benieuwd....

20. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    hé Francis! Fijn dat je een leuke dag hebt gehad! Jammer dat de Chinees niet heeft gewerkt.

De VK kwam dus laatst bij me thuis en ze vertelde dat iemand vlak voor de bevalling Indiaas had gegeten...dat werkte kennelijk wél en...het stonk ontzettend :$ :D

Die arme vrouwen, zowel de VK (sta je dan de hele avond in de stank) en die arme kraamvrouw, zij schaamde zich ontzettend, zei de hele tijd "sorry, sorry" puf puf haha!

Jammie!

Deel Deze Pagina