overtijd: wie wacht met me mee?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door juenco, 31 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Goed nieuws van deze kant.
    Op donderdag 5 november ben ik bevallen van een dochter Ymke. Gewicht 3120 gram. We zijn zaterdag teruggekomen uit het ziekenhuis en alles gaat goed.

Voor iedereen die nog moet bevallen en wacht op hun kindje. Heel veel succes de aankomende periode.

Nieuwsgierig naar hoe het bij mij is verlopen? We hebben een site gemaakt www.ymkedebruijn.toddler.nl

2. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi meiden,

Vandaag bij de VK geweest. Ze vroeg of ik wilde dat ze inwendig onderzoek zou doen en dat wilde ik wel ... wil eindelijk wel eens weten of al deze voorweeen al wat hadden opgeleverd ... Ze besprak ook de mogelijkheid tot strippen. En dat de kans dan groot zou zijn dat ons ukje vrijdag geboren zou worden (de 13e). Die datum vonden we eigenlijk niet zo leuk (kun je het geloven ...)

Ze deed het onderzoek en er is inderdaad al behoorlijk wat voorwerk gedaan. De baarmoedermond was nog maar een stukje en er was al wat ontsluiting dus ze zou kunnen strippen. Zij verwachtte dat we na het weekend ons beebje zouden hebben ... ik hoop het !

We hebben met haar afgesproken dat ze vrijdag bij ons thuis komt strippen, mocht het dan nog nodig zijn. Vrijdag moeten we ook even naar het ziekenhuis voor echo en CTG, maar goed, dat hoort bij overtijd gaan.

Het goede nieuws geeft weer moed ... ik ben heel benieuwd ... het blijft wel rommelen ...

Groetjes,
    Nikki F

3. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Hai daar!
    Heel vroeg wakker hier, want tsja, toch wel spannend hè!

Bij mij was het zo dat ik voor een check naar het ziekenhuis ging. Mocht alles goed zijn, dan kon ik nog tot de dag dat ik 41 + 6 (tot 00.00 uur) bij de VK en dus ook thuis bevallen.
    Waren er toch weeën gekomen afgelopen nacht, dan was alles gewoon normaal gegaan. Op dag dat ik 42 weken zou zijn mag het niet meer thuis en ook niet meer bij je eigen VK. (jammer van de VK, maar ik wilde sowieso poliklinisch)
    Dit zal ongetwijfeld ook voor jou gelden, het ziekenhuis wil toch zo min mogelijk opnames, dus gewoon bellen zou ik zeggen!

4. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    @Puckje: wat een geweldig nieuws en wat een mooi kindje!!! Goed werk meid! Gefeliciteerd!

@Nikki: heeft het toch nog wat opgeleverd! Dus je krijgt ook de "Stripservice aan Huis"? Tof! :D

5. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    hihihi...had je het bevallingsverhaal van Ladyxochi gelezen met haar kippenpootjes met spinazie a la crème???:D:D:D

Ik moest er gelijk aan denken toen ik las dat je spinazie had gegeten...Zo zie je maar weer, wat je ook eet voorafgaand aan de bevalling, het is nooit optimaal :)

Maar ik hoop van harte dat je bent bevallen, al dan niet met spinazieperikelen!!!!:D

6. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    #166 francis78, 12 nov 2009
    Laatst bewerkt: 12 nov 2009
    @ Juenco: Had het niet gelezen, ga het nog wel even doen! Haha!
    Jij heeeel veel succes vandaag en geniet van je kleintje straks!!

@ Mosa: Mag om 13.00 uur naar de VK. Gister wel weer flinke steken en kramp, dus wie weet!! Ik ga er voor!!! Nou ja, ik weet nu ook dat het zeker niet langer dan een week meer duurt, dat is het beleid hier.
    Hoe ist nij jou? Alles nog rustig?

@ Nikki: Spannend morgen strippen. Heb zelf geen problemen met de 13e...ik loop het risico ook vandaag. Wel heerlijk dat ze thuis komen.

@ puckje: Gefeliciteerd, geniet ervan.

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Puckje, gefeliciteerd met je meisje! Vandaag al weer een weekje oud, gaat snel!

@ Nikki, spannend, maar nu heb je in ieder geval een plan de campagne! Hopelijk is het strippen morgen het laatste zetje en komt het dan snel op gang!

@ Juenco, zet hem op meid! Hopelijk heb je vandaag nog je meisje in je armen!

@ Francis, spannend! Hopelijk hebben die steken en krampen wat opgeleverd! Ik zal voor je duimen om 13.00 uur!

@ All, hier alles rustig, en ergens ga ik er ook vanuit dat het volgende week pas wordt. Maar ik hoop natuurlijk evengoed dat het eerder op gang komt. Wel iets bloedverlies gehad door het inwendige onderzoek van gisteren, maar verder geen krampen ofzo.

Ik had net besloten niet naar de vk te bellen omdat ik de kans om thuis te bevallen niet wilde afsluiten, blijkt dat je ook al ben je in het ziekenhuis geweest voor een echo en CGT, je toch nog thuis mag bevallen. Dus nu nog maar even nadenken of ik niet toch ga bellen, aan de ene kant is het natuurlijk wel fijn om morgen even een check in het ziekenhuis te laten doen voor de zekerheid.

8. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Mosa: erg jammer dat het strippen niks heeft opgelevert.....
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je zo'n extra check prettig vindt, wil er vanmiddag ook even naar vragen...
    Las net weer een positief verhaal over wonderolie....idee??

9. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    JUencO veel succes vandaag!!!!

10. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    dames die op de vollemaan wachtten en geen effect r van kregen: de nieuwe maan komt op 16 nov! misschien werkt het ongekeerd bij de overtijd vrouwen? nieuwe maan nieuwe kansen!

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Francis, en en en??
    En wonderolie, dat zegt me niets?

@ Belize, nieuwe maan, nieuwe kansen, dat is een goede :D

@ All, ik heb trouwens toch maar besloten 'rustig' af te wachten tot maandag. Ik voel mijn meisje heel erg goed, ze is al weken heel erg beweeglijk en gisteren heeft de vk alles goed gecheckt.
    Ik heb de Wii van mijn broer geleend, zodat ik daar veel mee kan spelen :) Dan kom ik het weekend wel door en daarna zien we wel weer verder. Het zal toch ergens volgende week gaan gebeuren neem ik aan.

12. little hoop

little hoop Actief lid

5 mrt 2009
    187
    0
    0
    @ mosa1982..heel veel succes en ik hoop dat je je kleintje snel in je armen kunt houden...En ik ..heb nog steeds geduld haha (angsthaas )..word wel depri van het binnen zitten ik heb nergens zin in...:(((

@ juenco ook jij heel veel succes..duurt nu niet lang meer
    Ik hoop dat jullie allemaal snel bevallen. :D

13. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Nou, hier net gestript!! Had een cm ontsluiting en een zeer soepele baarmoedermond. Nu hopen dat het werkt! Mijn favo VK heeft dienst dit weekend, dus kom maar op! Anders moet ik a.s dinsdag naar het ziekenhuis voor ctg en echo en hoor ik meer..

Mosa: wonderolie werd vroeger vaak gebruikt door VK's als vrouwen erg laat waren. Het werkt laxerend en prikkelt daardoor de baarmoeder. Mijn moeder heeft het gebruikt bij mijn zusje en beviel die nacht! Ik ga het ook proberen als er zaterdag nog niks is...

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Little hoop, ondanks dat je nog geduld hebt (had ik ook nog genoeg tot de 40 weken, daarna veranderde dat snel :D), hoop ik wel dat het bij jou nu ook niet al te lang meer duurt!

@ Francis, joepie, eindelijk iemand die echt gestript kon worden, mooi zo! Spannend hoor, en je favoriete vk heeft weekenddienst, dan komt het vast goed dit weekend! Succes voor als het eventueel begint, ik hoop het voor je!
    En ik zal eens kijken naar wonderolie :)

@ Nikki, hoe is het bij jou?

15. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo meiden,

Hier ook nog rustig. Vandaag wel veel slijm verloren (sorry) maar geen bloed.

Morgen hebben we de echo en CTG in het ziekenhuis omdat we overtijd zijn. Ben benieuwd. Als we thuis zijn mogen we de VK bellen, dan komt zij mij strippen. Ik hoop dat dan iets gaat beginnen, want ik heb het gehad. Voel me vandaag ook niet zo fit, mijn man is eerder naar huis gekomen zodat ik nog een uur heb kunnen slapen ...

Ik hoop dat we allemaal snel mogen bevallen ... maar een groot voordeel heeft het wel om nu overtijd te gaan, onze kindjes hebben al een sterkere weerstand ... dat is in tijden van de griep toch ook wel weer heel fijn.

Groetjes,
    Nikki F

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nikki, jammer zeg! Ik had ergens het idee dat het bij jou begonnen was, maar helaas ;)
    Vervelend dat je je niet lekker voelt, hopelijk komt het morgen door het strippen snel op gang!

Juenco, ik ben érg benieuwd hoe het er bij jou voor staat, maar hopelijk ben je inmiddels al bevallen!

Francis, hopelijk heeft het strippen nu al effect gehad, of begint het vannacht. Ik ga duimen!

All, hier nog steeds alles rustig, morgen alweer 10 dagen overtijd.

17. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Dames! Succes met de allerlaatste loodjes!
    Ik hoop dat jullie jullie kleintjes gauw in je armen hebben!
    Succes!

18. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Helaas, hier is alles nog akelig rustig.... Gisteravond wel veel menstruatiepijn en harde buiken, die waren zo heftig dat ik ze weg moest zuchten. Nu helemaal niks meer...Moet zeggen dat ik best een beetje baal nu...

Mosa; alles rustig nog? Als je nu goed je best doet met Wii Fit, wie weet!!;)

Nikki: Hopenlijk werkt het strippen wel bij jou! Het is echt wel mooi geweest nu! Succes in het ziekenhuis en met het strippen!

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen dames,

@ SanneT, dank je wel!

@ Francis, wat balen dat het niet doorgezet heeft :( Ik kan me voorstellen dat je flink baalt, maar misschien heeft het wel iets ontsluiting opgeleverd?!
    Moet je nu na het weekend weer terugkomen?

@ Juenco, hopelijk heb jij het achter de rug!

@ Nikki, mocht er bij jou nog niets op gang gekomen zijn, dan heel veel succes vandaag!

@ All, hier niets spannends te melden :) Het is echt heel rustig, dus dan kan ik me ook niet voorstellen dat er ineens wel iets op gang zou komen. Maar ik wacht het af.

20. Ik wou even melden ik bevallen ben op 11-11-2009 om 00:02 van onze zoon damian .De bevaling was heftig de placenta is op de ok verwijder wou er nie uit.Damian werd vrijdag 5 a 6 pont geschat nou de verassing was hij er met bijna 8 pont uit kwam dus heb de nodige hechtingen ook ben klein beetje gescheurd door zijn schouderd die klem zat hij woog 3765 gr en 51 cm lang alles gaat goed kan alleen nie zo lang zitten.vor de dames die bevallen zijn gefeliciteerd en voor die nog moeten heel veel su6

groetjes carola

Deel Deze Pagina