overtijd, zwangerschapssymptomen, maar negatieve test

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Caatjeh, 4 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caatjeh

Caatjeh Actief lid

25 nov 2006
    267
    0
    0
    Ik ben vandaag 4 dagen overtijd. Heb altijd een regelmatige menstruatie gehad. Vanmorgen test gedaan, Negatief.
    Allerlei symptomen waarvan ik denk dat het op een zwangerschap zou kunnen wijzen.

Heb ik dan nog een redelijke kans dat ik nogmaals positief kan testen over een paar dagen? Of is dat meer een uitzondering?

2. Niet meer actief

Ja, Caatjeh, het komt wel vaker voor dat vrouwen pas later positief testen. Toevallig vertelde een vriendin vanmiddag nog dat zij al 2 maanden zwanger was voor ze het wist, en had dus ook al een aantal keren negatief getest. Dus wie weet....als je altijd regelmatig ongesteld bent geweest zit die kans er natuurlijk in. Test nog een keertje als je een week overtijd bent?!

3. Caatjeh

Caatjeh Actief lid

25 nov 2006
    267
    0
    0
    Hoi Indigo,

Ah, altijd goed om te horen!
    Mijn vriend en ik zitten er al stiekem op te hopen, maar toch nog even proberen met beide beentjes op de grond te blijven...

Dank voor je reaktie!

4. Niet meer actief

Ik duim voor jullie!

5. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Als je kort geleden bent gestopt met de pil, ben je misschien nog aan het 'ontpillen', en dan is je cyclus nog onregelmatig.
    Zo niet, dan inderdaad over een paar dagen nog maar eens testen!

Succes!

6. Caatjeh

Caatjeh Actief lid

25 nov 2006
    267
    0
    0
    Ik ben begin september gestopt met de pil, en daarna meteen regelmatig ongesteld geworden.
    Dus ik weet niet zeker of het hier mee te maken heeft.

7. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    Hmm ik vraag het mij ook af, ik heb daarentegen wel zeker weten een eisprong gehad. Dan MOET je toch gewoon ongi worden? ( of zwanger zijn)

8. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Ik heb hetzelfde vorige maand gehad. Ik was 6 dagen overtijd, maar negatieve testen. Ik voelde me zwanger en was echt verrast dat de test negatief was. Jammer genoeg werd ik na 6 dagen toch ongesteld. Mijn verschijnselen (erg moe zijn, volle borsten en licht misselijk) namen in die week ook af. Ik denk dat het een verkeerde innesteling ofzo is geweest.

Ik hoop dat je nog positief mag testen, maar ik dacht misschien heb je wat aan mijn verhaal.

9. dennisenjose

dennisenjose Actief lid

29 jun 2006
    268
    0
    0
    servicemedewerkster op tankstation
    tilburg
    hoi
    ik heb dat ook een paar keer gehad ik ben in juni gestopt 1 keer spontaan ongesteld geworden daarna een keer met pilletjes
    en ik heb nu al een cyclus van bijna 20 weken maar al 4 keer verschijnselen gehad ook al 5 keer getest of zo
    mijn lichaam houd me voor de gek zei de dokter
    ik ben nu gelukkig doorgestuurd zie banner
    ik hoop dat daar iets uitkomt zodat we er iets aan kunnen doen en verder kunnen
    want dit is niks zo

liefs jose

10. Caatjeh

Caatjeh Actief lid

25 nov 2006
    267
    0
    0
    Helaas, de duvels zijn vandaag toch nog bij mij langsgekomen... Snik.

Wat ik niet helemaal begrijp is dat ik veel vruchtbaar slijm had op een dinsdag, woensdag en een donderdag, en dat het de vrijdag en de dagen daarna bijna niets was. Dus ik vermoedde rond die dagen mijn eisprong te hebben (wat ook overeenkwam met mijn berekening). Maar nu heb ik dus veel later mijn menstruatie gekregen, hetgeen dus ook betekent dat mijn eisprong een paar dagen later heb gehad. Of kan het zijn dat een menstruatie ook bijvoorbeeld 18/19 dagen na de eisprong kan plaatsvinden?
    De dag dat ik mijn menstruatie verwachtte had ik daarbij ook allemaal ongi-krampen, en de dag daarna (dus afgelopen donderdag en vrijdag..).

Maar goed, weer een mooi voorbeeld dat je mooi door je lichaam in de maling wordt genomen, en dat je je al bijna zwanger denkt te zijn..

Volgende maand weer een nieuwe poging.
    Hoop dat het bij anderen wel raak is.

Lfs Caroline

11. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Hee Caatje,

Het lijkt wel of ik hier mijn eigen verhaal van deze maand lees! Ik heb het precies zo gehad en bij mij lijkt het nu ook los gaan komen, die ongi! Ik krijg mijn menstruatie dan ook 18 of 19 dagen na mijn (waarschijnlijke) eisprong en ik had vorige week maandag al het gevoel dat ik ongi ging worden, maar dat trok na 2 dagen weer weg...

Ik begrijp er zelf dus ook niks van hoe dit nu zo kan lopen. Maar ja, we moeten het er maar mee doen, he? Op maar naar de volgende ronde ben ik bang...

Liefs,
    Jude.

12. Caatjeh

Caatjeh Actief lid

25 nov 2006
    267
    0
    0
    Hoi Jude,

Ongelooflijk he, hoe het toch allemaal anders kan lopen. Zouden we ons dan zo voor de gek houden? Waarom krijg je dan krampen op de dag van je verwachte ongesteldheidsdag, en alle andere verschijnselen, terwijl je niet ongesteld word, maar wel 4 dagen later. En de grote vraag is: het ei?
    Wat is daarmee gebeurd? ..............

Deel Deze Pagina