11e ronde... weer geen geluk voor ons

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mamavanlois, 6 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    pff de moed zakt me echt in de schoenen en heb er deze keer echt last van. Ik had zo gehoopt ondanks Mn voorgeschiedenis dat t ons wel gegund zou zijn en t niet zolang zou duren.. te optimistisch en te positief... ik baal als een stekker ik wil zo allemachtig graag een broertje of zusje voor Mn meissie..weer een klein beebje om voor te zorgen... als het voor augustus niet gelukt is mogen we de mmm in maar hoop dat dat me bespaard mag blijven maar als dat nodig is dan is dat iets wat ik moet gaan accepteren...(vind t lastig om het toekomstbeeld wat ik altijd voor ogen had los te laten) meer dames die het even niet meer weten...

Sorry voor Mn negatieve berichtje
    Lfs

2. GiGi01

GiGi01 Actief lid

6 dec 2012
    208
    87
    28
    Ik denk dat veel dames zich dit precies kunnen voorstellen. Steeds denk je het kan nu nooit meer lang duren en dan weer ongesteld of zo'n negatieve test.:(
    Bij ons dochtertje heeft het 2 jaar geduurd voordat ik zwanger was.
    Terwijl en bij zowel mijn man als mij geen afwijkingen waren gevonden.
    Ik ken het verdriet / teleurstelling maar al te goed helaas.
    Wij gaan nu ook voor een brusje. Extra al die tijd geen hormonale anticonceptie gebruikt. Alleen condooms. Daarmee zijn we ong 8/ 9 maanden geleden mee gestopt. Toen met het idee van wat komt is welkom en geen eisprong uittellen en dergelijke. Maar nu sinds 2 maanden toch maar ovulatietesten gebruikt. Ook zonder gewenst resultaat helaas.
    Ik ga nu mijn voeding aanpassen en mijnn man aan de multivitaminen. Eens zien of we toch hopelijk snel zwanger zullen zijn.:rolleyes:

3. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Allereerst een hele, hele dikke knuffel!! Als je al die tijd zo positief geweest bent, is het echt niet zo gek dat je het even niet meer ziet zitten. Ik zie in je handtekening dat je sinds 2015 al bezig bent. En dan mag je je ook echt wel even rot voelen. Dus die excuses omdat je een negatief bericht hebt geplaatst hoeven echt niet. Geef dit gevoel even de ruimte ook al is het niet leuk.

Wij hebben vorig jaar juni een prachtig zoontje mogen krijgen. Hij heeft even op zich laten wachten. Daarom wilden we niet te lang wachten en zijn sinds december bezig voor een tweede. Bij zl zijn we in de MMM geweest en hij is uiteindelijk in de pauze maand op natuurlijke wijze verwekt. De kans dat dat nog een keer gaat gebeuren is super klein. Maar het geeft wel moed. Ik ben dan nog niet zo lang bezig als jij voor een tweede, maar de tijd begint te dringen omdat ik 41 ben. Dus ik weet denk ik wel een beetje hoe je je voelt. Nogmaals dikke knuffel en ik hoop voor je dat de MMM in augustus niet opgestart hoeft te worden voor jullie.

4. Elyn

Elyn Actief lid

3 feb 2013
    103
    0
    16
    NULL
    Overijssel
    Hoi, ik lees ook mee. Ik herken me in jouw verhaal. In aug 2015 besloten we om voor een 2e te gaan. Dat duurde 7 rondes, toen bleek ik zwanger maar dit werd een MA. Helaas met een naar staartje, want na het verliezen van het vruchtje via Cyotec tabletten, belandde ik 1,5 mnd later in het ZH ivm restweefsel wat was blijven zitten en ging ontsteken. Een maand later hebben ze het met een hysterocopie weggehaald. In aug 2016 groen licht om weer proberen zwanger te raken en tot op heden niets. Gisteravond ongesteld geworden en we gaan ronde 11 in. Als we in aug 2017 nog niet zwanger zijn, gaan we de stap naar de huisarts maken. Spannend wel, omdat je dan toch ergens gaat 'toegeven' dat het je zelf niet lukt. Alsof dat een schande is, nee helemaal niet, maar het is zo niet hoe je het voor ogen had. Ik ga mezelf straks trakteren op Tony Chocolony in elk geval..;)

5. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Sterkte en knuffel! Hier nu in ronde 15 voor een tweede spruit. Zwanger ben ik niet en ongesteld word ik ook maar niet. Echt om gek van te worden. Lijkt geen eind aan te komen :(!

6. Elyn

Elyn Actief lid

3 feb 2013
    103
    0
    16
    NULL
    Overijssel
    Wat duurt het dan maar hè. Overweeg jij al stappen naar de HA? Was je bij je 1e vlot zwanger?

7. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Jeetje wat vervelend voor je, 2 jaar wat een geduld moet je hebben zeg.. gaan jullie binnenkort contact leggen om weer via Zh te proberen? Ik kan slecht accepteren dat dat straks iets is wat ik ook moet gaan doen... thnx voor je reactie!

8. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Dank je wel Wat ontzettend bijzonder dat jullie precies in die maand zwanger zijn geraakt. Er toen niet bewust mee bezig geweest? Ik zeg t ook steeds, deze maand is het doen wanneer we zin hebben en niet omdat het moet en dan toch weer tussen dan 14 en dag 20 denk ik.. ja ik zou nu vruchtbaar moeten zijn... dus... arghh heel irri.. kan t gewoon niet loslaten..

Ik snap de deuk die je voelt ivm je leeftijd. Maar ook daar zijn de wonderen de wereld nog niet uit! Laten we elkaar op blijven peppen dan moet het goedkomen toch!

Thnx voor je lieve reactie!

9. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Jeetje Meis jij hebt ook wat meegemaakt zeg! Wat naar voor je en dat je dan ook zo lang moet wachten. Wel bijzonder hoe die gelijkenissen kloppen bij die van mij alleen heb ik iets anders mee gemaakt. In aug 15 gestopt, in september diagnose baarmoederhalskanker gekregen en bam! Doei kans op een 2e kindje.. na maanden van onzekerheid te horen gekregen dat alles weg was gehaald en we over 12 maanden mochten proberen zwanger te worden. Gelukkig werd dat eerder en mochten wij ook aug 16 opnieuw gaan proberen maar helaas zonder succes.. het is bij mij sws al wel moeilijker aangezien ik geen baarmoedermond meer heb maar goed er is een opening dus de zwemmers moeten hun weg weten te vinden zou je denken.. frustrerend igg.. omdat we in hetzelfde schuitje zitten vind je het miss leuk om af en toe eens te kletsen over hie het gaat? Ennuhh hoe smaakte de Tony??? Thnx voor je berichtje! Xxx

10. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Wat vervelend voor je, die onzekerheid lijkt me nog moeilijker.. ik weet igg waar ik aan toe ben maar jij zit nog weer in spanning steeds.. ik geef jou ook een hele dikke knuffel!

@ALL: Is het een iedee om een topic te starten voor degene die daar zin/behoefte aan heeft? Aangezien we allemaal al een poos bezig zijn en voor een 1e of 2e gaan? Kunnen we elkaar moed inpraten!

Lfs

11. Baby dream

Ik vind een topic een goed plan! Wil jij er een maken of zal ik het doen?

Wij hebben alle onderzoeken bij de gyn al achter de rug. Ik gebruikte utrogestan maar werd daar zo beroerd van dat we het voorlopig even zelf proberen :).

12. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Hier ook 13dpo test negatief ....pfff ronde 19 in zicht geef de moed bijna op why lukt t niet

13. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Hee mamavanLois!

Wat jammer, maar ook een troost om je hier tegen te komen. Wij zijn de enigen van de eitjesclub die nog niet zwanger zijn. Ik begrijp je gevoel helemaal! Wij mogen in september naar de gyn. Ben echt zoooo verdrietig dat het maar niet lukt. En ik mis een veilig plekje om mn zorgen uit te spreken. Na drie gesprekjes hoor ik: je moet er niet zo mee bezig zijn. Gruwel! :|Alsof je dat zelf in de hand hebt.
    Herken jij dat ook?
    Het eerste deel van de maand gaat het prima. Rond de eisprong vind ik het alleen maar leuk. Maar dan die laatste wachtweek. Dan vind ik het zo moeilijk om afleiding te vinden! Al de dingen die je voelt, al die dikke buiken om me heen en tot overmaat een stapel geboorte kaartjes op de mat.

:cry:

Maar onze dag komt ook hoor meis! En andere meiden hier! Zou het leuk vinden om er met elkaar over te kunnen kletsen en elkaar op te beuren!!

14. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Hee lieve Joppie!!
    Wat goed om van je te horen!
    Ja ik kom er niet toe om in onze groep mee te praten.. ik lees half mee en geen puf om te reageren. Ja wij zijn de enige die het nog niet zwanger mogen zijn. Life is unfair sometimes.. ik kan er helaas ook met weinig over praten waarvan ik voel dat ik gehoord en begrepen wordt.. dat is soms echt heel k.t. Wat goed dat je voor jezelf al een maand hebt gezegd wanneer je aan de bel gaat trekken, ik bel op 1 aug met Mn gyn als t niet gelukt is.. Haha ze zei als het na 1 jaar niet is gelukt dan zie ik je terug... here i am Haha.

@ALL, Ik probeer een nieuwe groep te maken, iemand een leuk idee als naam?? Laten we elkaar erdoor heen helpen en miss hebben we nog tips voor elkaar en dan zou het goed moeten komen toch?

Lfs

15. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Ohh Meis niet leuk hè! Dikke knuffel!
    Heb je al eens met je HA gesproken?

16. Baby dream

De Engelengeduld-club? :p Of het grote 'nog steeds geen geluk'-topic? :D

@Mamavanlois ik roep maar wat, hahaha

17. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Ja hihi . Hebben er 3iuis zonder hormonen opzitten . Vandaag 13dpo negatief getest . Hopelijk zet t snel door en kan ik met clomid 100mg beginnen :)

18. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Wat ben al lang op weg Cynmark! Hopelijk komende ronde raak! Soms geven extra hormonen net dat ene zetje!

@Idee naam club:
    b.i.b. 2018 (lekker hoopvol )

19. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

@Mamavanlois

Ik snap dat heel goed. Al dat enthousiasme op brengen voor de zwangeren en zelf al bevallen dames. Ik trek dat nu ook niet. Hopelijk ben je precies voor de intake zwanger!! Nog een paar rondes toch?

@gyn: we zijn daar al geweest ivm mogelijke vroege overgang. Gelukkig zag alles wat bekeken is er goed uit. De gyn heeft toen afgesproken dat we in sept terug komen als ik nog niet zwanger ben.

@andere meiden: hoe oud zijn jullie en voor hoeveelste kind gaan jullie?
    Hier: 35 jaar, 2de kind

20. Sweetgirl86x

17 jan 2017
    70
    11
    8
    NULL
    NULL
    Hele dikke knuffel voor jullie allemaal.. Hier helaas ook al ronde 19 voor ons 1e kindje.. Ik begin de moed ook een beetje te verliezen :(

Deel Deze Pagina