overtijd

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door yvetje, 11 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yvetje

    yvetje Lid

    11 jun 2006
    15
    0
    0
    arnhem
    hoi hio,
    dit is nu mn 3de maand dat we goed aant oefenen zijn.. afgelopen vrijdag was mijn NOD,niet geworden dus..nu 4 dagen later..heb ik wel last van de symptomen van ongesteld,maar nog niks..een beetje bruine afscheiding..hopen dat het toch raak is..we wachten af.ga zaterdag op vakantie..zou erg leuk zijn om dan toch zwanger te zijn..
     
  2. summer

    summer Fanatiek lid

    8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    meid ik zou gewoon even een testje er tegen aan gooien
     
  3. yvetje

    yvetje Lid

    11 jun 2006
    15
    0
    0
    arnhem
    ja dat ga ik denk ik ook wel doen..ik heb em gister wel gekocht..maar omdat ik al een paar keer heb getest en het is neg.ben ik toch bang dat het weer neg. is..maar ja.als je niet test weet je het nooit natuurlijk
     
  4. yvetje

    yvetje Lid

    11 jun 2006
    15
    0
    0
    arnhem
    helaas,
    ik heb net een test gedaan en geen streepje..ik ben ook nog niet verder ongesteld geworden.dus dat zal dan wel komen vandaag of morgen..
    volgende maand weer beter hopen we..
     
  5. jennefer26

    jennefer26 Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hoi, wat jammer voor je.
    wie weet ben je het volgende maand wel.
    zal voor je duimen

    jennefer
     
  6. sjaak

    sjaak Actief lid

    10 apr 2006
    154
    0
    0
    rotterdam
    Kom op Yves,

    Zolang je nog niet :evil: :evil: heb ik hoop (ook voor mijzelf). ;)
    Voelt bij mij ook alsof ik :evil: :evil: moet worden (heb soms zelfs een tampon in, omdat ik dan niet vaak naar wc kan :oops: ).

    Testen zijn tot nu toe om droevig van te worden, maar een absolute aanrader is pendelen (ben helemaal om en happy gemaakt vandaag, zie hieronder)

    groetjes, sjaak
     
  7. yvetje

    yvetje Lid

    11 jun 2006
    15
    0
    0
    arnhem
    dankjewel..
    ja het is zeker vervelend..je loopt de hele tijd met tampon f maandverband in terwijl j niet ongie bent..

    wat is trouwens pendelen??
     
  8. ikke 2

    ikke 2 Lid

    29 jun 2006
    5
    0
    0
    ff een vraagje

    mijn man en ik zijn vanaf jan bezig met proberen.. vanaf vorige week heb ik een heel ander gevoel in mijn buik gekregen, ik durf niet te hopen maarja wie weet ...
    ik moest gisteren ongi worden, heb een regelmatige cyclus. heb ook sinds 3 dagen heel veel last van mijn onderrug. ik heb vanmorgene getest, maar was negatief.
    kan het zijn dat ik gewoon nog ff moet wachten met testen???heb geen tekenen van ongi worden wat ik normaal wel heb..
    ik durf nog niet echt te hopen eigenlijk, bang dat het dadelijk weer een tegenvaller kan zijn.. wie weet er ff meer!!!!
    het voelt gewoon allemaal anders, of ik beeld me dat maar in!!
    de rest heel veel succes met wachten en klussen..

    gr
     
  9. yvetje

    yvetje Lid

    11 jun 2006
    15
    0
    0
    arnhem
    hoi ikke,
    ik zou gewoon heel even een paar dagen wachten en er dan nog een testje tegenaan gooien.. als jullie al vanaf jan. bezig zijn. is er groot kans dat het raak is..
    ik hoop het voor jullie..laat je ff weten of het raak is?
    gr.
     
  10. ikke 2

    ikke 2 Lid

    29 jun 2006
    5
    0
    0
    bedankt voor de reactie...
    ik ben nu de 2e dag overtijd, ga denk ik van het weekend weer eens een testje doen..of maandag, weet nog niet.
    ben zo bang voor de uitslag, bang dat het weer negatief zal zijn.je hoopt zo erg op dat extra streepje.
    zal wel goed komen, als het niet is, dan maar weer op naar de volgende ronde. ik laat in ieder geval wel weten wat de uitslag zal zijn.

    thanx en suc6
     
  11. miekkie

    miekkie Bekend lid

    24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Rond deze dagen had ik toch echt ongie moeten worden, maar ik ben het nog niet? De pijnlijke tepels zijn er nog wel, al is het ietsje minder erg. Maar tekenen van ongesteldheid zijn er nog geheel niet te bekennen. Ik weet niet wanneer ik geheel duidelijkheid kan krijgen, want midden deze week heb ik een ziekenhuisonderzoek waarbij ik zeker moet weten dat ik niet zwanger ben! Dus ik hoop wel dat ik voor die tijd duidelijkheid heb; dan wel ongesteld, dan wel zwanger! Dus als ik niet ongesteld word binnen een paar dagen, moet ik er uiterlijk dinsdag wel een testje tegenaan gooien. Maar wat nou als deze negatief uitwijst en ik toch niet ongesteld ben? Kan ik dan wel het risico lopen dat onderzoek te doen?
     
  12. miekkie

    miekkie Bekend lid

    24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Oh oh, ng steeds niet ongesteld!!!!
     
  13. ikke 2

    ikke 2 Lid

    29 jun 2006
    5
    0
    0
    he miekkie

    ik denk dat je je er niet zo druk over moet maken, als je dinsdag nog geen duidelijkheid hebt, dan zullen ze neem ik aan wel een onderzoekje of iets doen..
    ze zullen geen onnodige risico's nemen denk ik.. in ieder geval heel veel suc6

    he yvetje
    ben vanmorgen ongi geworden, had er deze keer echt een goed gevoel over, maar helaas mocht niet zo zijn.. gister kreeg ik wat leine bloedinkjes en toen wist ik het eigenlijk al.. heb echt liggen janken, maar mijn mannetje was erg lief voor me.
    vrijdag krijg ik vakantie en dan vertrekken voor een weekje naar zee, ben er wel een beetje aan toe... lekker uitwaaien en natuurlijk de hele vakantie vol goede moed weer verder klussen.

    verder iedereen veel suc6

    gr ikke
     
  14. miekkie

    miekkie Bekend lid

    24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Nou, ik ben nog steeds niet ongesteld...
    Heb vanmorgen het ziekenhuis opgebeld en zij hebben het onderzoek geannuleerd, omdat dat toch teveel risico was.
    Ik kon me ineens weer de exacte dag dat ik vorige maand ongesteld was herinneren doordat ik die dag wat bijzonders had. Bij een normale cyclus ben ik nu al een week overtijd. Uitgaande van mijn meestal wat langere cyclus ben ik nu drie a vier dagen overtijd.
    Het voelt op dit moment ook niet meer alsof ik ongesteld ga worden. Soms heb ik nog wat krampjes maar niet meer geheel lijkend op menstruatiekrampen.
    Ook heb ik wel een opgeblazen buikje, maar ik dacht tot nu toe steeds dat ik dat had omdat ik ongesteld moest worden.
    Wat me verder opvalt is dat ik ineens bijna helemaal geen afscheiding meer heb, wat ik normaal gesproken juist wel heb. Weten jullie of dit ook een verschijnsel is??
     
  15. miekkie

    miekkie Bekend lid

    24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Meiden, ik word helemaal gek van mezelf!!
    Ik ben nog steeds niet ongesteld, maar durf niet te testen omdat ik bang ben voor een negatieve uitslag en ik dan nog niet weet of ik wel of niet zwanger ben! Ik ben nu voor mijn normale cyclus drie dagen overtijd. Maar ik ben pas begin februari met de pil gestopt (omdat ik toen dacht dat ik zwanger was, maar ik bleek erge mastopathie te hebben waardoor ik melkuitvloed had uit mijn tepels), dus helemaal regelmatig is mijn cyclus misschien nog niet, al was die de laatste maanden altijd zo lang. Ik zit nu op 34 dagen (geteld vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie).
    Denken jullie dat als ik zwanger ben de test nu zeker al positef moet aangeven, of kan die nog steeds negatief uitvallen als ik wel zwanger zou zijn????
    Als de kans groot is dat de test nu de juiste uitslag geeft, ga ik denk ik vrijdagochtend toch maar eens testen. Al vind ik het doodeng... Begin dit jaar teveel negatieve testen gehad...
    Wat denken jullie? Want ik blijf maar naar de wc lopen om te kijken of ik toch niet ongesteld ben geworden en ik blijf maar op deze site kijken om te zien of niet iemand het antwoord voor mij heeft. Maar ja, HET ECHTE antwoord kan alleen maar mijn lichaam en een zwangerschapstest geven, zucht...
     
  16. ikke 2

    ikke 2 Lid

    29 jun 2006
    5
    0
    0
    he miekkie

    het zou heel goed kunnen dat je idd zwanger bent, je komt er maar op 1 manier achter..
    en testje..!
    ik had deze maand ook echt wel het idee dat ik zwanger kon zijn, pijn in de onderrug, een verchil met afscheiding..
    en ik was ook 3 dagen overtijd, maar ik kreeg helaas toch m'n ongi op de 4e dag overtijd.
    ik weet dat het heel frustrerend is, ik heb het nu ook een paar keer meegemaakt. mijn mannetje en ik zijn vanaf jan bezig.ik durf ook niet meer goed te testen omdat ik steeds bang ben voor de uitslag. je merkt heel veel dingen aan je lichaam, waardoor je soms echt overtuigd bent dat je zwanger kunt zijn.
    in principe zou je nu wel kunnen testen, de uitslag zou echt wel positief kunnen zijn met die paar dage overtijd..

    wat je ook doet heel veel suc6 en ik hoop dat je goed bericht krijgt..

    liefs ikke
     
  17. miekkie

    miekkie Bekend lid

    24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Hai Ikke,

    Vandaag nog steeds niet ongesteld... Nu begint het toch wel heel spannend te worden!
    Had gisterenavond in bed een voor mij onbekende buikpijn en heb sinds eergisteren ook last van lage rugpijn (maar lijkt me beetje vreemd dat dit nu al door zwangerschap kan komen).
    Misschien ga ik morgenvroeg testen, maar ik denk dat ik ga proberen te wachten tot na het weekend, dan zou de test in ieder geval het juiste antwoord moeten geven, want vandaag ben ik al minstens vier (!!) dagen overtijd!

    Jammer dat jij toch ongie bent geworden deze maand. Had jij altijd een regelmatige cyclus dan en hoelang was die normaal?
     
  18. miekkie

    miekkie Bekend lid

    24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Nee, ik ben niet zwanger. Na en week lang krampjes en gisteren heftigere menstruatiekrampen dan ooit, zijn vanmorgen de :evil: :evil: gekomen... Snik...
    Ik ga deze week eens even contact opnemen met de huisarts waarom mijn menstruatie zo slecht op gang komt en waarom ik zulke ontzettende krampen had (want gisteren was het wel erg extreem). En ik was dan ook vandaag al een week overtijd.
    Maar ja, de :evil: :evil: zijn er, dus ik wens jullie veel succes en plezier, met zwanger worden, zwanger zijn, bevallen en mama worden!
    Doeggie! :evil:
     
  19. alkievalkie

    alkievalkie Fanatiek lid

    23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Ik dacht eerst ook gewoon ongesteld te gaan worden. Had geen verschijnselen dat ik zwanger zou kunnen zijn, voel me niet anders (nog steeds niet hoor). Wel ongelooflijke pijn in mijn rug gehad. Ik moest op woensdag ongesteld worden en had vrijdag al een beetje bloed voorbij zien komen. (bij mijn persoonlijke inwendige test). Ik was er dus al van overtuigd dat ik ongi ging worden want dit had ik normaal gesproken ook al een paar dagen voor mijn ongesteldheid. Ik was boos en teleurgesteld. En wat blijkt......er was ineens geen bloed meer te bekennen. En dat vond ik heel vreemd want normaal gesproken houd het aan tot aan mijn ongi. En woensdag avond teste ik positief! Je hoeft dus echt nergens last van hebben en gewoon denken dat je ongi gaan worden. Heb nu trouwens nog steeds geen zwangerschapskwaaltjes. Oja 1....moet nu s'middags ineens een tukkie gaan doen.
    Succes gewenst iedereen, ik hoop dat jullie binnenkort ook positief testen.

    Groetjes Yvonne
     
  20. miekkie

    miekkie Bekend lid

    24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Hai Yvonne,
    Nou bij jou klinkt het precies als bij mij, tot en met gisteren in ieder geval dan. Want toen stopte het beetje roze bloedverlies ook direct weer. Is er de hele avond en nacht zo goed als geen bloed meer te bekennen geweest, maar vanmorgen was ik dan toch ineens echt ongesteld.
    Alleen het vreemde is dat het allemaal zo anders gaat dan normaal. Ik had al een week vreemde buikkrampjes en gisteren ineens extreme buikkrampen. Nu ben ik dan blijkbaar ongesteld, maar voelt het toch anders en heb ik nogsteeds die opgeblazen buik die ik al een week heb. Zou ik niet toch zwanger kunnen zijn ondanks deze bloeding, of is dat onmogelijk? Denk zelf eigenlijk dat ik niet meer zwanger kan zijn als ik zo'n bloeding heb, maar toch voelt mijn lichaam zo raar, zo anders en dan vooral mijn buik. Opgeblazen en kan alleen maar recht zitten of liggen, want als ik in elkaar zit, heb ik daar last van.

    Wat denken jullie?

    Miekkie
     

Deel Deze Pagina