Overtijd

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Zomerbries, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hallo allemaal!
    Ik ben via Elke hier terecht gekomen, ik zal me even voorstellen:
    Ik ben Linda, 26 jaar. Ik woon alweer 2 jaar samen met mijn vriend en we hebben besloten de sprong te wagen tijdens onze vakantie deze zomer, we vonden het een mooi moment om te stoppen met de pil. Dit is nu inmiddels vier weken geleden. Ik heb altijd een vaste cyclus van 27 a 28 dagen gehad en mijn lichaam is nu waarschijnlijk flink aan t ontpillen.
    Ik heb veel symptomen die bij het ontpillen kunnen horen maar ook bij een eventuele zwangerschap.. Nu weet ik dat ik, als groentje vergeleken bij jullie, niet hoef te verwachten dat het in 1 keer raak zou kunnen zijn, want dat lijkt me toch onvanzelfsprekend zo snel?
    Ik heb sinds ruim een week zeer pijnlijke tepels en borsten, ze zijn iets gegroeid en een zere rug en onderbuik, vooral veel steken links onderin! Ik ben moe en zeer wisselend in mijn humeur. mijn vriend weet af en toe niet wat hij met me aan moet :) Ik moet om veel dingen lachen maar kan ook meteen weer super kwaad worden, dit ben ik echt niet van mezelf gewend.. :S Plus natuurlijk de bekende misselijkheid zo nu en dan, moet kokhalzen van vieze luchtjes en drinken wat ik al jaren gebruik.
    Ik had gister mijn NOD en doordat ik eigenlijk niet goed wist wat ik moest en heel nieuwschierig was heb ik een ultra gevoelige zwangerschap test gedaan, die gaf negatief aan, maar mijn menstruatie is ver te zoeken, normaal voel ik de dag ervoor al wel aan of t komt maar niks te voelen behalve de zeurende rugpijn die ik al had.
    Nu weet ik dus even niet wat te doen, wat was jullie ervaring met de eerste cyclus na het stoppen met de pil? duurde dat ook langer dan normaal? En wanneer zal ik weer kunnen testen? Ik wil iedereen heel veel geluk wensen met het zwanger worden, ik heb respect voor jullie want ik word na 1 maand al gek ! :rolleyes:

Liefs Linda

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik werd op dag 35 ongesteld, heel netjes met gelijk rood bloed.. Nu ben ik al 2 weken licht ongesteld en daarvoor een week bruin slijm gehad.

Nu praat ik niet over alle kwaaltjes omdat je je toch ook wel dingen gaat inbeelden, en meer op dingen let.

Maar ik zou over een week nog eens testen of over 2 weken, maar als je test dan negatief is is het ook echt negatief. Het is erg irritant het zwanger worden, die spanning en onzekerheid! Je moet ook afwachten wanneer je een eisprong gaat krijgen, want die heb ik ook nog niet eens gehad.

3. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Thanx voor je reactie,wat de symptomen idd betreft, je kan op een gegeven moment alles zien als een teken ja, ik heb me er al bij neergelegd dat ik gewoon rustig af zal moeten wachten. Al is dat een moeilijke opgaaf want ben óntzettend ongeduldig van mezelf :)
    groetjes!

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik had na het stoppen van de pil dat ik wel gewoon regelmatig kwam. ik kwam elke maand rond de 25/26 dagen.
    Sommige meiden zijn wel gelijk zwanger na het stoppen van de pil hoor. Het zegt helemaal niks namenlijk.

Het kan ook zijn zoals MyPrecious net zei dat je misschien een langere cyclus heb. gewoon nog even testen als het deze week ook weg blijft. Als het te lang weg blijft door bijv een maand later nog niet =ongesteld te zijn geweest dan zou ik even langs een arts gaan.

Succes met zwanger worden.

5. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Nou ben dus vandaag ongesteld geworden.. jammer, maar nu weet ik iig dat ik een normale cyclus heb na t stoppen met de pil, volgende keer beter.. :( in ieder geval bedankt voor jullie reactie ! :thumup:

xxx linda

6. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Jammer meis. Het was zo mooi geweest gelijk na de pilstop he. Gelukkig heb je wel een normale cyclus en niet een hele lange.

Groetjes Mimi

7. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ja precies daar ben ik ook wel blij mee, je leest t vaak genoeg ook anders helaas.. We gaan weer verder met 'klussen' en dan komt t vast wel een keer goed ;) Bij jou gaat alles naar wens met de zwangerschap?
    Groetjes

8. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Tot nu toe wel ;) Hopenlijk blijft het zo.

Ik begin wel nu te genieten hoor.

9. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Hoi Mimi,

Ik schreef je dat ik ongesteld was, nou ik heb misschien hoogstens 4 druppeltjes bloed verloren, t was binnen een dag weer weg..
    Zit nu wel even met vraagtekens hoor! :confused:
    Wat moet ik hier nu weer mee...

Liefs..Linda

10. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Misschien gewoon afwachten. Je kan altijd eind van de week nog een test proberen. Ik hoorde dat die van de kruitvat 2 voor 5 euro ook goed zijn. Scheeld ook in de kosten. Is die dan nog negatief dan heb je dit keer een korte menstruatie gehad. Zou je dat volgende maand ook hebben dan toch even langs je HA gaan dan hoor.

knuf en succes meis.

11. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Dank je, ja ik wacht het gewoon af. Ik maak me geen zorgen maar vraag me gewoon af hoe het dus zit als je zo kort ongesteld bent, of je dan wel of geen eisprong hebt gehad.Ik neem aan dat het eitje er toch uit zal moeten? Het zal vast wel goed zijn en als ik idd nog twijfel volgende week dan kan ik altijd nog testen.
    Thanx voor je reactie en geniet van je roze wolk! X

Liefs Linda

12. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik denk zelf dat je met weinig bloed geen eisprong hebt gehad.. Omdat ik 2 cyclussen anders heb meegemaakt en bijna zeker weet dat ik de laatste cyclus geen eisprong heb gehad..

Maar dat dènk ik he..

Deel Deze Pagina