Hoi allemaal, Ik ben net nieuw, en wil jullie mening even horen.. Ik ben in oktober vorig jaar gestopt met de pil, maar sindsdien sloeg ik regelmatig wel een cyclus over, nooit nergens last van gehad uiteraard wel vaker een test gedaan.. Nu heb ik al bijna 2 weken last van de volgende klachten.. Opkomende misselijkheid Benen voelen als soep aan, Last van buikkrampen over m'n gehele buik minder eetlust als voorheen Ik heb nog geen test gedaan omdat ik denk dat het niks zal zijn maar ergens ben ik toch wel heel erg benieuwd.. het zou mega leuk zijn.. Zal ik straks toch maar een test halen of zou dat onzin zijn? ik hoor het wel van jullie
Kan je zeker wel doen. Je hebt er immers al 2 weken last van. Als het niks blijkt te zijn, is het misschien een optie voor je om een afspraak bij en arts te maken. Zeker aangezien je vaak een cyclus overslaat, neem aan dat je bedoelt dat je gewoon een hele lange cyclus hebt en wellicht dan ook geen eisprong hebt. Dus feitelijk ook niet zwanger kan raken in zo'n cyclus. Denk er eens ove zou ik zeggen en haal een testje voor de zekerheid. Succes! Groetjes BM
Toen ik 18 was sloeg ik ook wel eens een cyclus over. Ik was dan precies nadat ik officieel mijn NOD had moeten hebben weer een maand later ongesteld. Alleen toen bleef het zelfs na die maand ook weg en heb toen getest. Ik bleek achteraf al 2,5 maand zwanger te zijn