Hej allemaal, ik heb een vraagje want ik snap er even niks meer van.. Mijn verloofde woont in het buitenland. Ik ben van 16 September t/m 27 September bij hem geweest. Op 18 September werd ik ongesteld, dus 2 Oktober heb ik mijn eisprong gehad. Mijn cyclus is 28 dagen. We hebben de laatste keer gemeenschap gehad in de nacht van 26 op 27 September. Zou ik nu zwanger kunnen zijn? Ik lees verschillende verhalen dat zaadcellen soms wel een week of 10 dagen kunnen leven, dus het zóu kunnen toch? Alvast bedankt voor de reacties.. Xx
Laten we hopen dat wij ook zo'n wonder krijgen! Nouja niks anders te doen dan afwachten he.. Heb wel van die "symptomen" die ik normaal nooit heb als ik ongesteld moet worden dus wie weet! Duimen maar!
Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord wat jij omschrijft, maar ik lees best veel wonderbaarlijke dingen hier op het forum! Dus je weet maar nooit .... Nog héél even afwachten Zal voor je duimen! Groetjes Eleni
Heb wel "aparte" symptomen die ik normaal nooit heb voordat ik ongesteld moet worden: -vlagen van misselijkheid (meestal 's avonds,niet spugen) -krampen in buik (niet heel de tijd) -het koud hebben -opgezette buik -véél plassen -"opgezette" schaamlippen -maagzuur -af en toe vette huid (heb ik normaal gesproken nooit) -boeren -eetbuien Dusja ik weet het niet.. Maar ik hoop het zo.. [-o<
Wat jij beschrijft had ik nu net voor me ongie maar ik hoop dat het voor jou goed nieuws betekend! Symptomen liggen allemaal zo naast elkaar van zwanger zijn en tòch nog ongesteld worden.
Ja de symptomen kunnen zo op elkaar lijken.. Maar ik ben vooral aan het twijfelen omdat ik normaal gesproken nooit last heb van deze symptomen als ik ongesteld moet worden.. Zelfs als ik ongesteld bén heb ik 9 van de 10 keer geen last van krampen etc. Alleen héél af en toe een beetje een zeurderig gevoel in me buik. Maar nu dus wel.. Dusja afwachten en duimen maar!
Ik heb net getest.. Kon niet meer wachten,had gewoon een heel sterk gevoel dat ik moest testen.. Resultaat: Positief! Weet natuurlijk niet of het ook echt klopt maar ben toch in de wolken..!
Dankjewel! Heb het net tegen mijn verloofde verteld; hihi hij schreeuwde het uit van blijdschap! Heb ook maar meteen mijn banner aangepast,misschien raar maarja..
Kan ik me heel goed voorstellen dat je dat gelijk hebt gedaan hoor. Ga er lekker van genieten meid! liefs
Hallo allemaal, Ik heb een vraag; we hebben gevreeën op mijn vruchtbare dagen (volgens ovulatietest) en ik moet volgende wk zondag ongesteld worden. Maar ik heb opgezette/dikke buik, donkere tepels en k voel me raar. Kan ik zwanger zijn? Wie heeft dat ook gehad of wie kan mij helpen? Gr VEEN
Hoi Veen, Het zou kunnen, maar het kunnen ook pre-menstruatie klachten zijn. Ik voel me ook raar voordat ik ongesteld moet worden. En als je het zeker wilt weten, kun je natuurlijk volgende week altijd testen. Liefs
Hoi Bright, SOrry beetje late reactie. Bedankt voor je antwoord. Ik weet het, maar ik heb het idee dat het anders is. Maar misschien komt dat wel omdat we het zo graag willen. Liefs