Ontpillen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Tjesie, Oct 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tjesie

Tjesie Lid

Jul 11, 2008
    9
    0
    0
    Hallo

Ik wil mijn vraag graag even bij jullie neerleggen, misschien kunnen jullie me wat tips, advies geven.

sinds juni 2008 is mijn prikpil uitgewerkt.
    Vaak last gehad van menstruatie krampjes (ontpillen)
    Rond 1 September heb ik een aantal dagen ontzettend last van mijn bosten/tepels gehad. (Ik dacht eisprong?)
    tussen door nog steeds menstruatie krampen.
    Op 28 September werden de krampen erger en kwam er ook ligt bloedverlies. Dit lichte bloedverlies heb ik nu nog steeds! Al ruim 2 weken dus.
    af en toe heb ik wat lichte menstruatie krampjes. Het bloedverlies is ook nooit constant geweest wat ik normaal wel had. Dan is het een dagje weg en de volgende dag heb ik weer eventjes licht bloedverlies, blijf ook last houden van gevoelige borsten ze zijn volgens mijn vriend ook voller en groter.

Verder heb ik wel vaak een trekkerig gevoel in mijn onderbuik.

sinds zaterdag gebruik ik wel oogdruppels die je eigenlijk niet in een zwangerschap mag gebruiken en ik begin zelf een beetje te twijfelen.

Zal dit gewoon allemaal bij het ontpillen horen? Ik heb net voor mijn ongie nog wel een test gedaan die negatief was.

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Zwangerschaps symptomen en ontpil verschijnselen lijken erg op elkaar..

Ik heb ook erg last van ontpillen en heb een dikke maand bloedverlies gehad. Ben nu nog licht ongie (na die maand). Verder let ik niet meer op tekenen van mijn lichaam, dan ga ik mezelf echt voor de gek houden.

Dus dat bloedverlies kan door ontpillen komen idd..

Share This Page