Zwangerschapsboeken ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by kleintje88, Jan 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die al boeken hebben over zwangerschap en zo ja welk boek?
    Ik zit er namelijk aan te denken om een boek over zwangerschap te kopen voor als het raak is of gewoon voor wat extra tips ofzo... maar ik weet niet goed welk boek ;)
    Iemand misschien aanraders?

2. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

Mar 21, 2008
    2,457
    0
    0
    Ik heb 2 boeken.
    De een heet: Het grote wonder
    De ander heet: Zwanger van Anja de Grient Dreux

Beide hele mooie boeken!

Ik zit eraan te denken om er nog een aan te schaffen, omdat ik niet echt lees in deze boeken.
    Ik lees alleen het gedeelte van voor dat je positief test zegmaar.
    Ik had een mooi boek gezien: Zwanger raak je niet vanzelf.
    Denk dat ik die binnenkort ga aanschaffen.

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Het wonder van een nieuw leven. Is echt een heel mooi boek en er is ook een dvd van

4. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

Sep 7, 2008
    2,417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    ik heb: zwanger met ouders van nu, heel fijn geschreven. Wordt van week tot beschreven hoe en wat. Zit de nodige humor in en daar hou ik wel van.

Misschien nog een leuke tip, niet zozeer voor info, maar wel om je te bescheuren: Murpheys Law voor moeders...

5. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Jouw zwangerschapsbijbel van Anne Deans vind ik echt heel mooi! Mooie afbeeldingen en foto's, overzicht van wat er met je lichaam gebeurt van week tot week en hoe je kindje groeit van week tot week. Verder ook vanaf bevalling en daarna. Aanrader!

6. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

May 21, 2007
    1,358
    0
    36
    Ik heb ook een boek. Zwanger. Maar wie hem geschreven heeft weet ik niet. Ik heb hem gelezen tot dat je positief test, heb mezelf voorgenomen pas verder te lezen als ik daadwerkelijk zwanger ben. Hij ligt ook al tijden in de kast. :(

7. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Ik heb twee boeken: Jij en je baby, die kreeg ik van Moeders voor Moeders en Je bent zwanger van A. de Grient Dreux. Die laatste heb ik helemaal platgelezen vorige zwangerschap. Ik kijk er nu ook nog wel eens in, hij ligt onder mijn bed.

8. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Ik heb deze:

- Veilig Zwanger van Beatrijs Smulders: beetje belerend, maar op zich oke.
    - Zwanger van Anja de Grient Dreux: echt een aanrader, heel duidelijk geschreven en niet zo belerend.
    - Jouw zwangerschapsbijbel van Anne Deans: wat een verschrikkelijk boek, er staan zelfs standjes in?! Alsof een zwangere vrouw niet zou weten hoe ze sex zou moeten hebben :confused: :). Ook mag je dit en dit niet enzo, volgens mij een boek uit de prehistorie.

Wat verder leuk is om te lezen:
    - Supermoms Stijlgids en Hoe word ik een Supermom van Vivian Ewbank: modetips om er leuk uit te (blijven) zien en verhalen over en van BN'ers tijdens hun zwangerschap
    - De geboorte van een moeder van Daphne Deckers: echt heel grappig geschreven en herkenbaar.

En voor de aanstaande papa's:
    - Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun: hilarisch

Share This Page