overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door san78, 7 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

nou ik mag over een week testen als ik niet ongi ben. ik denk als ik overtijd ben dat ik dan minstens 3 a 4 dagen overtijd wil zijn voordat ik test. die zwangerschapstesten kosten goud geld. en als ik zwanger ben zit het er een paar dagen later ook nog wel :p

ik had kort geleden wel ongi achtige krampjes. volgens calculator rond innesteling. ik vindt het spannend maar reken nergens op, want 1ste ronde

2. Jaydah

Jaydah Lid

6 feb 2006
    14
    0
    0
    Spannend zeg! En nu maar hopen dat het raak is! Veel succes ermee. :D

Liefs Jaydah

3. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    @droom ik zal ook voor jou duimen meis. mischien heb je wel een late eisprong gehad en heb je nog niet genoeg hcg. ik hoop het voor je. zullen we anders samen zondag testen? ik heb niet echt een onregelmatige cyclus het ligt bij tussen de 28 of 29 dagen.

@Angel Eyes het is inderdaad spannend meis. duim duim duim

@Jaydah het is zeker spannend. het mag van mij nu wel een keer raak zijn. en dank je wel.

liefs san.

4. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He sandra en droom,

Mijn duimen blijven draaien voor jullie tot aan het weekend. Pfff :confused:
    En zolang die ongie wegblijft kan er nog van alles gebeuren.
    Ik heb heel veel respect voor jullie dat jullie zolang kunnen wachten.
    Succes!

Liefs Neia

5. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    He San,

Ik ga proberen tot zondag te wachten. Heb net testen op de site besteld. Eigenlijk is zondag ook wel een goed dag. Ik ga nu namelijk de nachtdienst in, wat is dan ochtend urine?? Nouja ik kom er zaterdag morgen uit en dan is zondag voor mij weer een gewone dag. Ik doe met je mee!

Spannend he!
    Gr Droom

6. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    is prima en meis hou ons op de hoogte, want ben wel nieuwschierig.
    mijn duimen draaien.

liefs san.

7. Niet meer actief

jeetje dat jullie het vol houden echt goed!

8. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ik ging vanmorgen rond 7 uur naar de wc en er zat een klein beetje rose/bruin slijmerige afscheiding in mijn onderbroek en daarna nog een grote boodschap gedaan, maar er kwam verder niks los. en nu is er ook helemaal niks meer, maar ik heb wel een beetje ongikrampen.

liefs san.

9. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Oooo meid nee he!! :(

Zet het door??

10. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Een klein beetje verlies, wil nog niks zeggen!! :p
    Zolang het niet doorzet blijven m'n duimen draaien hoor ;)

11. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ik verlies nu heel veel bloed (het stroomt er gewoon uit bah) er zitten ook stolsels bij.

en ik heb ontzettende krampen in mijn buik niet normaal meer zo'n pijn dat het doet.

liefs san.

12. Female

Female Niet meer actief

hoi sandra vind het heel rottig voor je, hoop dat je, samen met alle meiden hier, positief en met goede moed door kan gaan naar de volgende ronde... (ik doe ook mee ;) ) kus, femke

13. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    He San, wat jammer...sterkte meis.
    Ik had het vorige maand...3 dagen overtijd toen ik ongi werd. Anders dan voorheen had ik die keer hevig bloedverlies en pittige krampen. Nu maar hopen dat de weg goed schoon is voor een prachtig eitje....

14. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    dank jullie wel meiden. ik ga zeker vol goede moed naar de volgende ronde.

alleen die krampen worden steeds heviger echt niet normaal meer. als ik er vanavond nog last van heb dan bel ik de huisartsenpost. ik wacht nu eerst maar rustig af.

ik heb dit 2 maand geleden ook al gehad, maar toen was ik 6 dagen overtijd en kreeg ook zo'n bloeding, maar dat was na 1 dag weer weg.
    de rest van mijn cyclussen zijn vrij normaal 28 of 29 dagen.

liefs sandra.

15. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    He San,

Balen zeg! Ik duim voor je volgende ronde!!
    Hoe is het nu met je buikkrampen? Laat je nog even weten hoe het met je gaat?

Gr Droom

16. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    de buikkrampen waren gister best erg, maar dat is nu wel minder geworden heb er niet zoveel last meer van, maar het bloed stroomt er echt uit en vooral als ik aan het plassen ben of een grote boodschap. het lijkt dan wel of ik leeg loop.er zitten ook allemaal stolsels in.

ik was gister ook een beetje down. mijn vriend was eerder van zijn werk thuis gekomen om mij een beetje te troosten. ik had ook echt het gevoel dat het raak was.

nou maar naar de volgende ronde er zit niks anders op, maar ik wil dit weekend toch even een test doen om te kijken of er hcg in mijn urine zit, want mischien had ik wel een vroege miskraam, want ik heb gister even een test gedaan en die was licht positief.

en meis ik blijf voor je duimen hoor en hoop dat het bij jou wel raak mag zijn.

liefs san.

17. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Als je een licht positieve test hebt gehad, kun je er idd wel vanuit gaan dat je zwanger bent geweest.
    De beschrijving van je bloeding doet me ook wel erg denken aan een vroege miskraam.
    Ik hoop voor je dat de bloeding snel minder wordt en uiteraard dat je snel (weer) zwanger bent.

18. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ik denk het ook.
    en dank je wel meis.

liefs san.

19. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

San, rot voor je meid. Ik denk aan je. wel beter dat die krampen minder zijn geworden.

20. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    dank je wel meis.

maar goed we gaan vol goede moed naar de volgende ronde.

liefs san.

Deel Deze Pagina