overtijd

Discussion in 'Zwanger worden' started by san78, Aug 7, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. san78

san78 Fanatiek lid

Mar 14, 2006
    1,172
    0
    0
    assen
    ik heb toch maar de huisarts gebeld en die zei tegen mij dat ik waarschijnlijk een vroege miskraam heb omdat ik toch een positieve test had en erge krampen en omdat het bloed echt stroomt en het is echt helderrood bloed. en hij zei wacht nu maar even af hoe het afloopt.

liefs san.

2. droom

droom Actief lid

Jul 25, 2006
    353
    0
    0
    Wat vervelend san. Bah.
    Hoop voor je dat het bloeden snel minder wordt en dat het de volgende ronde beter gaat!!

Gr Droom

3. san78

san78 Fanatiek lid

Mar 14, 2006
    1,172
    0
    0
    assen
    ik hoop inderdaad dat het bloeden snel minderd.

en hoe gaat het met jou?? voel je al wat symptomen??

liefs san.

4. droom

droom Actief lid

Jul 25, 2006
    353
    0
    0
    Ik wordt hier gek van de buikpijn. Zit nu in de nachtdienst en kon het vannacht bijna niet volhouden. Stond eigenlijk op het punt om een test te doen..... Vind eigenlijk dat ik nog even vol moet houden.
    Temp jij?

Gr Droom

5. san78

san78 Fanatiek lid

Mar 14, 2006
    1,172
    0
    0
    assen
    anders ga je toch testen als je net wakker bent, want dan heb je niks gedronken en zit er dus meer hcg in als je zwanger bent.
    ja ik temp ook. en weet je normaal als ik ongi word is mijn temp. rond de 36,3 en nu is hij nog hoog hij is nu 37,5 graden.

liefs san.

6. droom

droom Actief lid

Jul 25, 2006
    353
    0
    0
    Ik temp dus sinds kort en vul dat dan in in dat programma. NU zegt dat ding dat ik de 17de pas ongi moet worden en de 21ste pas kan testen. Nu vraag ik me af of dat programma klopt, maar bij de tempkaartjes wordt nog niet gerageerd.

Ik heb nog niets gedronken, zal ik gewoon testen of heeft het weinig zin (zie verhaal hier boven)??

Help!!

Gr Droom

7. san78

san78 Fanatiek lid

Mar 14, 2006
    1,172
    0
    0
    assen
    moest je daar ook invullen hoelang je cyclus is? want misschien berekend hij het verkeerd.

als je een heel end overtijd bent dan moet je overdag ook kunnen testen, maar toch is het beste met ochtend urine, want dan is je urine meer geconsentreerd en zit er meer hcg in als je zwanger bent. ik persoonlijk zou het doen nadat je geslapen hebt. ben je verder ook misselijk of voel je andere dingen??

ik wens je veel succes meis en ik blijf voor je duimen.

liefs san.

8. droom

droom Actief lid

Jul 25, 2006
    353
    0
    0
    Volgens dat tempen ben heb ik net 8dag geleden mijn eisprong gehad. NOD zal dan op de 17 zijn. Ben dan dus niet overtijd. :cry: :cry: :cry:
    Moet dus nog langer wachten.. Kan volgens dat programma pas de 21 testen. Maar dat vind ik wel wat te lang, ga dus maar voor de 17de. Wie weet.

Gr Droom

9. san78

san78 Fanatiek lid

Mar 14, 2006
    1,172
    0
    0
    assen
    hoe lang is jou cyclus dan (tenminste de vorige maand)?? en wanneer was de laatste keer dat je ongi was?

liefs san.

10. droom

droom Actief lid

Jul 25, 2006
    353
    0
    0
    Ik dacht dat mijn cyclus 37 was, maar heb 1 menstrustie niet opgeschreven. Dan zou de vorige dus 54 zijn. Heeeeeeeeel erg lang!!
    Maar goed, ik heb net een test gedaan en die was negatief. Ik heb nu besloten dat ik van mijn tempkaartje uit ga en dus wacht tot de 17de . Dat gaat nog een hele lange week worden!!! Maarja het is even niet anders. Ik hoop dat mijn buikje een beetje mee werkt want dit is eigenlijk niet leuk meer....
    Probeer dus de 17 de te testen en verder weet ik het even niet meer.
    Baal eigenlijk best flink dat die test net negatief was. Waar komt die buikpijn dan vandaan??? Best een beetje eng..

We wachten af, kan niets anders doen,

Gr Droom. (het blijft voorlopig nog even bij dromen :cry: )

11. san78

san78 Fanatiek lid

Mar 14, 2006
    1,172
    0
    0
    assen
    he meis misschien zit er wel wat in je buik, maar als ik jou was zou ik een week na die datum pas testen. ik wens je veel succes en we blijven duimen.

liefs san.

Share This Page