Had een vraag. Meeste meiden zeggen dat ze dik worden van de pil slikken, maar ik heb het idde dat ik sinds ik gestopt ben juist dikker word. En mijn haar wordt ook vetter heb ik het gevoel.. Hebben meer meiden hier last van???
Yep. Ben gestopt met roken en de pil. Ruim 5 kilo aangekomen in 5 maanden!! Allemaal rond het buikjes gebied, dus geen broek meer die past, grr.
Ja, ik ben na het stoppen met de pil ruim 4 kg aangekomen, mijn haar was altijd al vet, dus dat weet ik niet. Ben wel weer 6 kg kwijt ondertussen.
Ik ben al eeen heeele lange tijd gestopt met de pil en ben zeker wel 10 kilo aangekomen. Ik weet niet waar het aan ligt..eetgewoonte is wel hetzelfde gebleven....
Ik ben eerst gestopt met roken, ben toen samen gaan wonen en met de pil gestopt.dat heeft er samen voor gezorgt dat ik 18 kilo ben aan gekomen, en door die clomid hou ik ook nog eens vocht vast en al die kilo's willen er ook liever niet af xxx
Ja, ik kwam ook wat aan.... toen ik stopte met de pil werd ik ronder en zachter zei mijn vriend. Mocht ook wel want ik was wel aan de magere kant. We waren op vakantie en ik at me een slag in de rondte bij het ontbijtbuffet, Daar kan het ook aan liggen... Ook mijn borsten werden erg groot.... Nu ben ik weer 'gewoon' zeg maar.... Maar ik zie wel een verschil tussen voor en na mijn eisprong...
Ben ook aangekomen sinds ik gestopt ben en ik eet echt niet meer... Balen.. Maar ja, gaat er wel weer af...
Ik was trouwens die maand ook zwanger geraakt, maar dat is in een heel vroeg stadium misgegaan. Misschien dat ik daarom ook gewichtstoename had... Trouwens, vette haren en huid herken ik ook. Voor mij het teken dat de pilhormonen uit mijn lijf zijn.. MJ24, jij bent toch diegene die nog geen menstruatie heeft gehad na het stoppen met de pil? Is mnnikspeper niet iets voor jou? (sorry beetje off-topic)
Dat is een homeopatisch middel en dat bevordert de natuurlijk cyclus van de vrouw... Ik ken meerdere vrouwen die dit gebruikten na het stoppen van de pil, omdat hun cyclus maar niet op gang brengt. Bij hen heeft het geholpen.
Ik ben ook aangekomen. En bij elke zwangerschap kom ik ook weer aan. Dat zijn kilo's die er niet meer afgaan Nu doet de weegschaal het niet, maar ik ben wel 1 maat gegroeid.
en is dat niet gevaarlijk als je toch zwanger bent, en het houd niet je zwangerschap tegen? kan je dat bij het kruidvat ofzo kopen??? lijkt me wel wat thx, ik had er nooit van gehoord
hoi hier nog ene dikkertje na het stoppen vd pil. Gevraagd aan de HA en Gyn, maar die zeggen dat het niet kan, vaak is het tijdens gebruik vd pil, niet tijdens het stoppen. Na dames wij kunnen ze vertellen dat het echt wel zo is toch, Zeker een maatje meer, terwijl ik niet meer eet. Vind het wel vervelend, wie weet wat we eraan kunnen doen? gr winnie89
Hey, Ja ik ook zon 3 kilo aangekomen arggggggg dacht ook dat je juist van de pil slikken aankwam liefs sancho