Maagpijn

Discussion in 'Eerste symptomen' started by aukje86, Mar 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aukje86

aukje86 Actief lid

Jan 6, 2009
    366
    1
    0
    Jongerenwerkster
    Zuid Holland
    Hallo,

Ik ben nu 7 weken zwanger en heb ongelooflijke maagpijn! Eerst begon het met misselijkheid, toen steeds meer maagzuur en nu vooral die maagpijn. Zelfs met eten en drinken doet het pijn... Ook bij crackers en andere licht verteerbare dingen. Terwijl ik wel steeds honger heb....

Hebben andere hier ook last van? Ik denk overigens niet dat dit het gevolg is van de maagzuur, het zal er wel wat mee te maken hebben, maar die heftigheid niet.... denk ik.....

2. aukje86

aukje86 Actief lid

Jan 6, 2009
    366
    1
    0
    Jongerenwerkster
    Zuid Holland
    niemand? :-s

3. ausilia

ausilia Lid

Mar 1, 2009
    19
    0
    0
    hey Aukje,

ben je al naar de dokter gweest?

succes!

4. aukje86

aukje86 Actief lid

Jan 6, 2009
    366
    1
    0
    Jongerenwerkster
    Zuid Holland
    morgenochtend heb ik een afspraak.....

5. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

Jan 28, 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    hay aukje,had dit ook erg tijdens mijn derde zwangerschap.zelf zo erg dat ik dus negen maanden recht op heb gezeten,al dronk ik water,dan had ik het al.heb toen in overleg met de ha medicijnen gekregen en die hielpen super!
    succes morgen

6. aukje86

aukje86 Actief lid

Jan 6, 2009
    366
    1
    0
    Jongerenwerkster
    Zuid Holland
    Dank je wel voor je antwoord.
    Wat vervelend dat het de hele zwangerschap heeft geduurd. Het doet flink pijn!
    De dokter denkt aan een maagzweer... Dus even laten testen. Volgende week weet ik meer.

7. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

Jan 28, 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    een maagzweer?das ook lekker!en als dat zo is krijg je dan wel medicijnen?want anders is het niet leuk meer zie je!
    veel sterkte alvast en ik hoop dat het snel overgaat!

8. aukje86

aukje86 Actief lid

Jan 6, 2009
    366
    1
    0
    Jongerenwerkster
    Zuid Holland
    Als het echt een maagzweer is dan gaat de huisarts even overleggen met de gynaecoloog... Maar volgens mij krijg ik dan wel medicijnen, al zijn er niet veel medicijnen ervoor waarvan bekent is dat ze geen negatief effect hebben (had al een beetje gegoogled...) Er is er in ieder geval 1 waarvan ze een beetje zeker weten dat het geen slechte invloed heeft. Maar onderzoek was maar gedaan bij 1000 vrouwen in plaats van 3300... Maar ja, ik wacht het wel af... Misschien is het wel gewoon heftig maagzuur ofzo....

Share This Page