Hallo, ik had een vraagje. Ik ben 5 januari gestopt met de pil en heb daarna een cyclus gehad van 50. Nu ben ik in mijn 2e cyclus, maar nu voel ik vanalles aan mijn lijf wat ik eerst niet had mét de pil. Wanneer voel je aan je lijf dat je 'vruchtbaar' bent of word? Ik weet van het slijm en de steken, maar wat is nog meer typerend voor die periode? Ben heel nieuwsgierig wat jullie daar van zeggen. Groetjes, Dicky
Ik krijg dan spierpijn tussen mijn schouderbladen en in mijn onderrug (vraag me niet waarom, vind het zelf ook vreemd). Verder inderdaad de steek en het slijm.
hoi ik merk meestal weinig van het slijm. ik krijg grote borsten en gevoelige pijnlijke tepels, kom 2 kg aan en dat was het. dit gebeurd bij mij na de ei sprong. ik bereken zelf wanneer die ongeveer is en doe dan ovulatietesten van clear blue digitaal. ik vind iedere maand mijn ei! nu moet het zaad nog mijn ei vinden haha. Toevallig net een uur geleden mijn ei weer gevonden. misschien ook handig voor jou die testen?
ohw ja net als gillian; ik heb dan ook grotere borsten en ook de 2 kilo zwaarder... Dat eerste vind ik wel oke hihi, het twee zwaaaaar irritant!
nee ik ook niet, ben nu gaan opletten en had 3dg terug dat slijm bih afvegen zeg maar, maar volgens calculator ik ik vandaag mn ei dus ik weet het niet
Ik weet achteraf dat ik wel een eisprong heb gehad, doordat ik mijn ochtendtemp heb bijgehouden. Maar van de eisprong zelf heb ik niks gemerkt. Geen slijm, geen pijn, geen gevoelige borsten, niks. Na de eisprong, in de luteale fase, merk ik wel vanalles, met name opgeblazen gevoelige borsten en opgeblazen buik vol gas.
ok! bedankt voor de tips! Heb al 2 dagen last van een soort spierpijn en een soort beurs gevoel in mijn onderbuik. Toen ik zwanger was was het een 'harde buik'. Ja ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven...... Ik wens iedereen heel veel succes! groetjes, Dicky
Ik voel duidelijke steken aan 1 kant, heb een aantal dagen voor de eisprong veel slijm. De ene maand heb ik er meer last van dan de andere. Ik heb 1 keer dubbel gelegen van de pijn. Ik kon mijn lichaam niet meer strekken, de kramp in mijn buik was te pijnlijk. Gelukkig is dat niet iedere maand zo
Steken onderin bij mijn lies. doorzichtig slijm. niet echt draderig maar juist waterig, en ik ben op de dag zelf echt altijd extreem opgewonden, dan MOET het er gewoon uit