Zwanger of toch niet?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by jeanney3, Sep 1, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jeanney3

jeanney3 Niet meer actief

Hallo iedereen,

Ben nu 2 dagen overtijd. Maar hoewel loop ik al met 2 weken (zwangershapsymptomen), misselijk, hoofdpijn, krampen, duiziligheid, en overdreven moe. Kan dat zo vroeg al?

Heb al eerder 4 testen gedaan, die waren negatief. Wil graag een derde.
    Heb vanmorgen nog een test gedaan en ik zag een 2e licht streepje. :eek: Ik was zo blij :D , dus besloot ik nog eentje te doen voor de zekerheid. En geen 2e streepje te bekennen. :confused: Wat nu?? :(

2. jeanney3

Aanvulling:

Ging na 10 minuten weer naar 2e test kijken en zag tot mijn verbazzing weer een 2e streepje maar heel licht.

Weet het echt niet meer.

Ga straks voor het zekerheid een test bij Apotheek halen, want volgens mij buurvrouw is het test die heb gebruik niet te vertrouwen.

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

je kan zeker al vroeg symtpomen hebben, al kunnen die vaak ook meerdere oorzaken hebben.

Men zegt dat als je zwanger bent het HCG level om de 2 a 3 dagen verdubbeld. ik zou als ik jou was even een paar dagen wachten en dan pas weer testen. Mocht je normaal altijd een regelmatige cyclus hebben en nu dus niet zou ik de HA bellen en vragen om een bloedtest.

Ik zie niet staan of je allang van de pil af bent maar dat zou ook nog een oorzaak kunnen zijn.

ik heb ook wel eens na langere tijd wel een tweede streepje gezien maar dat was dus alsnog negatief.

mijn vriendin daarentegen die testte pas ;positief toen ze al heel ver was.

vreemd maar waar.

succes!

4. san78

san78 Fanatiek lid

Mar 14, 2006
    1,172
    0
    0
    assen
    wat voor test had je dan gebruikt?

liefs san.

5. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Heb laatst gehoord van een kennis die haar test was eerst negatief en later positief.
    En ik dacht in het begin ook dat zal niks zijn.
    Ze is 8 weken zwanger al!!
    Dus meid proficiat hoor ik denk serieus dat je zwanger bent!

6. ramona

ramona Fanatiek lid

Mar 9, 2005
    1,200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    een test die 10 minuten pas resultaat geeft is niet betrouwbaar dat staat ook heel erg duidelijk in de bijsluiter.

7. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    tja dat zei ik ook.
    en meer maals
    maar uhm ze heeft al een echo gehad waarop bekend is geraakt dat ze 8 weken is.
    wonderen zijn nog niet helemaal de wereld uit.

8. jeanney3

Ik weet het niet meer.

Ben naar HA geweest en hij zei dat als de test licht positief was dat ik inderdaad zwanger ben, maar ik kan nog een test doen voor zekerheid. Dus fietste ik snel na mijn afspraak naar etos zo :( was ik. Kocht daar een clear blue test. Ging het gelijk thuis doen. Na een paar tellen gaf de test negatief. Dus ben zo in de war. Heb HA gelijk gebeld en die zei dat het mischien kan komen omdat ik te veel drink en het Hcg in mijn urine te laag is en daarom dat het test neg gaf.

Hij zei niet voor niets gaven de twee eerdere testen licht pos aan. Dat ik beter 2 dagen moet wachten en liever ochtendurine kan gebruiken.

Maar wat ik niet snap is. Het Hcg te laag, maar heb wel heel veel kwaaltjes. Hoofdpiin, misselijk, moe alles eigenlijk wat een zwangere vrouw kan voelen. Hoe kan dat nou???? :( :( :(

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hoelang ben je al bezig om zwanger te raken?

En helaas is een test na 10 min echt niet meer betrouwbaar... Als de test pas na 10 min een heel licht 2e streepje vertoont kan je dit niet zien als positief. Dit staat ook beschreven in de gebruiksaanwijzing van elke test!

Ik hoop voor je dat je over een paar dagen positief kan testen! ;)

Gr. Miranda

10. Messie

Messie Actief lid

Sep 1, 2006
    202
    0
    0
    Ja bij mij was een licht streepje bij 1 dag overtijd ook zwanger bij eerste zwangerschap. Ik zou een nog 2 testen doen, morgen ochtend en maandagochtend beide met ochtend urine
    Succes en ik hoop het voor je!
    Groetjes Messie :)

11. jeanney3

Ben niet zolang bezig om zwanger te raken. 1 maand of zo. Maar ben zo ongeduldig. Was ik maar eerder begonnen, maar omdat we al 2 kids hebben moesten we goed erover nadenken. Ja ik ga zeker nog 1 test doen met ochtend urine want ben nog steeds niet On en heb wel echt klachten en ze zeggen dat je dit soms verbeeld omdat je zo graag een kind wil, maar ik voel me echt zwanger. Ik hoop dat ik gelijk krijg.

Duimen voor me???

12. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Heb je vanmorgen nog getest?

13. jeanney3

Nee maar er is koopzondag hier dus ga zo een test halen. Duimen voor mij oke?

14. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @jeanney3
    Als je straks gaat testen zou ik wel ff proberen een paar uur daarvoor niet te drinken en te plassen, dan heb je meer kans dat de test positief uitslaat.

Succes!

Mirre

15. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    ik duim voor je. Anders doe morgenvroeg met ochtend urine een test!

Succes
    Twinny

16. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,409
    0
    0
    en en en al weer meer nieuws

spanned hoor.
    ik moet weer even wachten voor ik weer zover ben...

17. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Volgens mij ben je prima op tijd begonnen...je bent 25!!!! ;)

18. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,409
    0
    0
    wat bedoel je sandrak mijn leeftijd?
    gr

19. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Nee, dat was tegen Jeany...die zegt ergens....'waren we maar eerder begonnen'...25 is mooi toch?

20. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,409
    0
    0
    vin ik ook san
    ik ben ook nog niet zo heel lang bezig. ben in aug 25 geworden en ben in juni gestopt met de pil.........
    spannend nog allemaal

Share This Page