Goedemorgen, Graag wil het volgende aan u voorleggen. Afgelopen zaterdag had mijn menstruatie moeten komen maar tot op heden nog niets. Vorige week maandag kwam een collega bij me die vroeg of ik zwanger was. Ik had volgens haar blauwe adertjes onder mijn ogen en mijn buikje nam toe. Sinds vorige week woensdag heb ik af en toe een kleine druppeltjes bloed. Het begon met een streepje licht rose. Vervolgens een paar keer kleine druppeltjes gesignaleerd. Gisteren had ik licht bruin slijm. Nu hebben wij gisteren een test laten doen bij de huisarts maar deze was negatief. Aankomende vrijdag moeten we voor een echo naar de gyneacoloog. Mijn vragen aan u zijn. Klopt het van die blauwe adertjes? Kunnen ze vrijdag al wat zien op de echo?? Kan het zo zijn dat je later positief test?? Ik heb nog steeds een enorme hoge temperatuur. Normaal 36.2 voor alle activiteiten en nu 36.7. Ben benieuwd. Groet D. van der Vliet
hoi, die blauwe adertjes zeggen niets over een zwangerschap. Het is maar de vraag of ze iets kunnen zien op een echo, als je al zwanger bet is het waarschijnlijk nog te klein. Soms test je pas later positeif, maar als je altijd een regelmatige cyclus hebt is die kans klein. Je temp zegt nu niet sover wel of niet zwanger zijn. Succes! Mirjam