Haha! Goed te horen! Jij ook heel veel succes, ik gun het je zo dat je binnen enkele dagen toch positief test! Blijf voor je duimen!
heey dames, ik wou me even aansluiten bij deze topic. ik ben 2 dagen overtijd. heb wel van die ongi krampen maar geen ongi te bekennen. heb ook duidelijke aders over mijn borsten lopen! ik word gek van die onzekerheid!
Balen Cindy en nova ook... misschien een goed begin van het nieuwjaar!! En succes met het afwachten.. ik weet hoe vervelend het is.. fijne jaarwisseling alvast!! xxxx
he cindy wat vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt zeg! na 6 dagen overtijd en 3 testen verder is de ongi er nu eindelijk. hoop voor je dat je snel een positieve test in handen krijgt
Zelfde hier.. rare krampjes maar verder niets wat op een ongesteldheid wijst... maar ook niet op een zwangerschap (negatieve test).. Echt vreselijk die onzekerheid!
Dames ik heb eindelijk antwoord gekregen!! Het is wat ik dacht de hele tijd, mijn gevoel was goed na 9 dagen overtijd.....
jeetje kom ik hier even spieken en wat ziet mijn oog dat cindy zwanger is yessssss gefeliciteerd meid hoop dat het allemaal goed gaat als je het hartje hebt gehoort wil je me dat melden want daar ben ik gek op he