Sinds mijn 13de had ik 28cyclus.. en uiteraand een week voor NOD kreeg ik opgezette borsten... etc Nu na mijn miskraam van okt. heb ik dit dus niet meer!! begrijp er niets meer van Betekend hhhet dat ik niet meer vruchtbaar ben? Deze maand wél weer begonnen met ovu-testen... en zag gewoon me ei op test!!!! Ik weet het niet meer.. iemand advies , raaad, of herkent dit??
Hey ik weet niet meer wie het was, maar ik zag elders op het forum van iemand die ook altijd opgezette borsten had. Bevallen was van de eerste, en daarna ook nooit meer gevoelige borsten. Wel gewoon zwanger geworden van een tweede! Lijkt me dus niet erg en ik denk dat je nog gewoon vruchtbaar bent hoor! Maar heb dit zelf niet meegemaakt na mijn mk dus kan er helaas niet zelf over meepraten...
Ik denk dat het niks te maken heeft met je vruchtbaarheid hoor, ik heb het de ene keer wel en de andere keer niet, nu bijvoorbeeld heb ik er ook geen last van en vorige maand ook niet echter die maand daar voor zeker wel! zelfs mijn man viel het toen op
nou ben benieuwd... voel me zooo onzeker erdoor!!! Na 16 jaar niet meer.. is iets alsof er geamputeerd is ofzo... het is zoooo standaard!!
wat naar babs dat je een miskraam heb gehad... maar het lijkt me sterk dat je nu onvruchtbaar bent! ja cyclus kan behoorlijk van slag zijn hoor, das die van mij en velen anderen ook. maar helemaal als je je ei heb gezien met ovu testen zit dat allemaal wel goed, reken maar, maar t kan gewoon wat langer duren, je lichaam moet echt herstellen van de miskraam, en t ene lichaam doet daar langer over als t andere. mijn cyclus was voor dak met de pil begon ook vaak 31 dagen, nu was t de laatste 3 keer totaal anders, ene keer 29 andere keer 26 en een keer 27, ik weet t ook niet wat voor cyclus ik aan moet houden, neem altijd maar t gemiddelde van alle maanden, maarja, je lichaam past je echt niet aan aan jouw berekeningen.. wacht maar rustig af, onvruchtbaar ben je niet, daar geloof ik niks van, anders had je ook die miskraam niet gehad, toen was je wel zwanger, hoe kan dat anders! sterkte met afwachten, zit er maar niet overin, juist dan kan t soms nog langer duren zeggen ze. die laatste zin zeggen ze tegen mij ook vaak ik weet dat t moeilijk is, ik kan ook bijna nergens anders aan denken, maar probeer het!