Hier ook iemand die nu 2dagen overtijd is. Net een testje gedaan, maar nee hoor gewoon nega! 1week geleden 2druppels rood bloed en meer niet. Heb wel last van krampen, lage rugpijn, moe, vaak plassen en heb heel de dag door honger! Hoop dat ik over een paar dagen gewoon een posi test in mijn handen heb! Jullie allemaal succes en hopen op wat duidelijkheid! Corina gefeliciteerd!
ESDA: het kan zijn dat je nog te vroeg test. Ik teste 5 dagen na mn nod en nog was hij heel licht positief. Dus er is nog hoop meis, ik duim voor je!
Nou ik hoop het maar. Ik ben net bij de Gyn geweest en daar moest ik ook mijn urine inleveren. Vanmiddag heb ik dan de uitslag van het ziekenhuis of ik zwanger ben of niet.
Jaa hoop het ook, Las net bij een andere topic dat jij ook wel eens een menstruatie heb overgeslagen. Vreemd of niet, heb je dat daarna nog vaker mee gemaakt? Zit echt te twijfelen of ik een bloed test moet aan vragen.. :S of nog even gewoon 2 weekies moet afwachten. heb nu het idee dat k gewoon weer een cyclus oppak, met het helderslijm etc..
Kijk maar naar mn cyclussen.. Eerste ronde was 43 daarna 27, 28, 29, 27 en dan nu zwanger. Die eerste ronde oh man wat hield mn lichaam me voor de gek toen.. Ik had toen alle symptonen dat ik zwanger was.. En nu ik dat daadwerkelijk ben heb ik amper kwalen hahaha. Enige waaraan ik het merk is dat ik heel erg moe ben, veel honger en maagzuur heb. Succes meis!!
Nou dames, hier ook weer 1tje, 2 dagen overtijd.... vanmorgen een test gedaan maar niks hoor.... pff, dus weer geen regelmatige cylcus...ik word er niet goed van.... of zou er binnen een paar dagen toch een streepje verschijnen? frustrerend gewoon!!! heb deze maand nauwelijks klachten, vorige maand wel.... pff afwachten maar.... wie nog meer in spanning? xxx
hier nog iemand. ik ben 4 dagen overtijd en heb nog steeds een negatieve test. ik heb normaal een ronde van 25 dagen. nu belde ik vrijdag de huisarts en die zei dat als je ronde kort is dan kan het soms nog even duren voordat je testen goed zijn. Hij heeft hier wel eens van gehoord maar nog maar weinig meegemaakt. hebben jullie wel eens iets over gelezen daar heb ik nu mijn hoop op.ik test op dit moment elke dag. ik weet dat het geen zin heeft maar zo blijft het dragelijk. ik heb nu vandaag wel buikkramp.
he lautje, ik heb ook gereageerd op je andere bericht! ik zie dat we ook in precies dezelfde ronde zitten! ik hoop dat mn cyclus deze maand niet weer uitspringt naar 40dagen! das niet leuk! bij mij voelt het ook draaglijker als ik elke dag test, eigenlijk heeft het vrij weinig zin, maar de drang om weer even wat te weten is te groot!! heb toch al zo'n twee dagen ongi-krampen, maarja dat is zo raar, alle klachten kunnen of op ongi wijzen of op een zwangerschap, het is hetzelfde!!ik hoop zo op een positieve test!!! gewoon een vaag streepje is al genoeg xx
hai Meiden, even mijn ervaring met jullie delen,...Ik was vorige maand 5 dagen overtijd en dacht van alles te voelen,.. De testen bleven negatief, veel kmrapen in mijn maag, maar na 5 dagen kwam het dan toch,....Dat is dan echt wel even balen,.. ik had de weken daarvoor vrij regelmatige cyclus... Ik hoop voor jullie dat je positief test van je de week, maar ga er ook vanuit dat je lichaam je echt voor de gek kan houden... succes!! Groetjes
ja komt me bekend voor! ik had dat toen mn cylcus 40(!) dagen was! was ook echt niet leuk, ik had toen heel veel klachten dus dan is de hoop erg groot om toch een posi-test te krijgen, nu bijna geen last, dus kan het redelijk relativeren, maar dan nog..... pff hopen maar hè!! xxx