ik ga er zelf ook helemaal niet vanuit dat ik zwanger zal zijn...dat heb ik ook niet gezegd..maar het valt me op dat er alleen maar negatieve dingen, nu wordt er op pas het laatst gezegd dat het natuurlijk ook kan dat het wel zo kan zijn, en dat vind ik jammer want niet bij iedereen duurt het lang...en ik krijg idd het gevoel alsof dat jullie het erg vreemd vinden dat mijn dokter zo iets zegt...en ik voel me wel erg op mijn gemak hier op het forum, maar ik vond dit erg raar bij mij overkomen die reacties wat jullie op me gaven... maar vanuit deze kant hoop ik van harte dat het bij jullie ook snel raak mag zijn....
Hoi Sasje, Ik wil nog even 1 ding kwijt, het heeft helemaal niet met negatief te maken meid. Het heeft met realiteit te maken.... Bij mijn eerste was ik ook in de eerste ronde zwanger, super gevoel! Maar wat ik toen ervaren heb is dat ik de drie maanden ervoor duidelijk aan het ontpillen was en een zeer onregelmatige cyclus had! Dus ook wat mij betreft absoluut niet negatief bedoeld en wat betreft je dokter ja sorry meid ik sta daar idd van te kijken Normaal geeft een dokter aan dat je eerst maar eens een jaar moet gaan "proberen" zwanger te raken.... doeg doeg oogappel
Meisie het zijn feiten geen negatieve dingen en nee niet iedereen is lang bezig dat weten wij ook, En ja het is vreemd wat je dokter heeft gezegd, Wij bedoelen het niet aanvallend Het leven bestaat niet alleen uit leuke dingen en soms kun je je beter op het negatieve voorbereiden dan op het leuke dan kan het alleen maar meevallen We proberen je alleen voor een teleurstelling te behoeden en te helpen XXX
hey meid ik vind het echt heel vreemd dat je ha dat zegt dat het niet goed is dat je cyclus zo verschilt.. het is namelijk echt heel normaal dat je cyclus na het stoppen van de pil onregelmatig is...dat is bijna bij iedereen zo, zie ook mijn banner. ik zou me niet al te druk maken als ik jou was. xxx
sorry ik lees nu pas alle reacrties, en begrijp dat mijn reactie waarschijnlijk niet echt gewaardeerd word! xxx