rekbaarslijm

Discussion in 'Zwanger worden' started by Inggrid, Sep 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Ik had net op het toilet erg veel rekbaar slijm ik kan wel een gat in de lucht springen want dat wil toch zeggen dat je eisprong er aan komt?????
    Ik zit alweer op cyclusdag 88 dus ben blij blij.
    gister geklust en vanaaf klussen van geluk;):D

Yoepie yoepie eindelijk mijn lichaam weer aan het werk. ga er nu vanuit dat ik ongeveer over 2,5 wk kan testen

Ik denk dat ik een cyclus heb overgeslagen want voor dat ik uberhaupt aan de puil was had ik cyclussen van 7 weken doe dat keer 2 en je komt rond de 100 dagen uit:)

Duimen jullie mee dat het echt de eisprong is.

2. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Bij rekbaar slijm moet je inderdaad druk worden met klussen..
    Maar het kan zijn dat je wel iets langer moet klussen dan alleen vanavond omdat het slijm aangeeft dat het komt maar dat kan over 24 uur zijn maar ook nog over 48 uur of langer...
    Dus was ik zou doen is... zolang het slijm er is...klussen!

Veel plezier met klussen en succes met die 2.5 week doorkomen!

Liefs Joy

3. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    hahah geen problemen mee hoor. Ik hoop echt dat het mijn ei is. want niet ongi worden is zo irri als je zwanger wilt worden en testen geven aan dat je niet zwanegr bent. je kunt nog beter gewoon ongi worden en niet zwanger dan geen ongi en ook niet zwanger want dat is nog meer frusti

4. Sabine

Sabine Actief lid

Aug 5, 2010
    102
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend!

5. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Lijkt me idd ook erg frustrerend want dan sta je machteloos aan de zijkant te kijken en je hebt er geen enkele controle op.
    Ik duim voor je dat het je ei is....
    Succes!

6. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

Aug 27, 2010
    1,044
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik duim hard mee voor je!! Ja, ik krijg dus wel elke keer braaf op dag 29 de :x:x....., dus ik besef dat dat mijn ''geluk'' weer is.......suc6 met klussen en inderdaad nog even volhouden tot slijm echt weg is!!!

7. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik was ook blij dat toen ik eindelijk eggwhite slijm ondekte. Daarvoor had ik geen idee wat ze er mee bedoelde maar opeens had ik heel erg doorzichtig, super rekbaar slijm. Dus niet dat witte... en die ronde was het raak, dus succes!

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb sinds een week af en toe echt rekbaar slijm... Erg verwarrend, maar ik hoop dat mijn lichaam dus wel iets aan het doen is. Ik ben nog aan het wachten op mijn eerste menstruatie na de prikpil..

TS, ik hoop dat het je ei is!!

9. mjanne

mjanne Actief lid

Aug 17, 2008
    325
    0
    0
    Ik verloor de afgelopen maanden 2 weken voordat ik ongesteld werd ook een week redelijk wat slijm... dus idd hopelijk komt je ei eraan!!:D
    Bij mij is het nu ook zover...spannend!!!

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Spannend meiden!
    Ik heb vanochtend 'geklust', zou wat zijn als ik zwanger raak zonder eerst een ongi te hebben :D

Share This Page