zaterdag NOD nu al testen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mamav2boefies, Mar 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

Dec 22, 2010
    1,158
    0
    36
    Zaterdag is mijn NOD
    Ik heb dan een cyclus van 27 dagen voorheen was mijn cyclus langer(vorige cyclus was 30 dagen)
    Nu lees ik vaak over vroeger testen met de 2v5 van kruidvat(4 dagen voor je NOD)enndat deze positief test
    Ik ben geneigd om er een testje tegen aan te gooien maar heb me nog kunnen inhouden
    Ik weet dat het nog (te) vroeg is om te testen maar ben zo nieuwsgierig
    Meestal heb ik een week van te voren last van mijn aankomende menstruatie maar dit heb ik afgelopen week/dagen niet gehad
    Zijn er meiden die dit menstruatiegevoel ook voor de tijd hebben en net als ik de laatst keer niet en positief testen daarna?

2. houvanmijnschat

Feb 28, 2011
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2 houvanmijnschat, Mar 2, 2011
    Last edited: Mar 2, 2011
    Hoi mamav2boefies,

ik heb vandaag mijn nod maar heb 25 febr. al positief getest met de kv2v5. dus het kan inderdaad.
    gisteravond heb ik nog een testje van clearblue digitaal gedaan.
    gaf aan: zwanger 2-3

paar maanden terug heb ik ook voor nod getest, maar was toen nog spierwit en teste dag na nod pas licht positief.

het is bij iedere vrouw.
    je moet doen waar je je het beste bij voelt.

succes, en laat je het nog even weten

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik heb al meer dan een week menstruatiekrampen en steken en weet ik ut allemaal .. word er een beetje gek van inmiddels. Ik heb 4 dagen voor NOD een test gedaan, en 2 dagen voor NOD ook een keer, maar beiden negatief. Ben er eigenlijk niets mee opgeschoten want als je nog geen HcG aanmaakt kan je ook pas later positief testen, dus zit in dezelfde twijfel!

Hoop dat je snel positief test!

4. houvanmijnschat

Feb 28, 2011
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook heb ik al een week lang voor mn nod menstruatiegevoel.

5. mamav2boefies

Dec 22, 2010
    1,158
    0
    36
    @houvanmijnschat

Jij had dus wel dat menstruatieachtige gevoel maar je bent nu dus zwanger
    Ik heb het nu juist niet :S

6. houvanmijnschat

Feb 28, 2011
    33
    0
    0
    NULL
    NULL

ja ik heb ongigevoel al de hele week voor nod, kan ook innesteling zijn geweest ofzo? ik heb er verder ook niet veel verstand van, maar ik ben idd wel zwanger, vandaag is nod en nog geen ongi te bekennen:D

7. mamav2boefies

Dec 22, 2010
    1,158
    0
    36
    gefeliciteerd!

Share This Page