ik ben nu 4 dagen overtijd en heb een test (kruidat) gedaan als ik 1 dag overtijd was en die was negatief maar mn regels blijven toch uit en heb wel nog andere symtomen van een zwangerschap ( moe,lage rugpijn,sinds 3dagen heb ik ook veel witverlies,misselijk en mn eetlust is ook anders,gevoelige borsten)is er iemand die ook negatief teste en later toch zwanger bleek te zijn?
Ja, ik testte bij Thirza pas 19 dagen overtijd positief, dus dat kan Dat je nu nog niet positief test, kan een paar oorzaken hebben: *je eisprong was later dan je denkt *je hebt een lange innesteling gehad, (kan tot 2 weken na je eisprong duren!) *je zit laag in je HCG, waardoor je pas laat positief test. Ik had bij Thirza mijn eisprong getempt, dus dat kon het niet zijn, maar de innesteling heeft ws lang geduurd, (ik werd ook anderhalve week teruggezet bij de termijnecho, en in eerste instantie zelfs 2,5 week), en ik zit blijkbaar laag in m'n HCG, want bij de vorige zwangerschap testte ik weer pas 4 dagen overtijd positief. Uiteraard kan het ook zijn dat je door de hoop dat het raak is, niet ongesteld wordt, en je lijf je voor de gek houdt, of dat je bijvoorbeeld een eisprong over hebt geslagen. Maar er is dus zeker ook een kans dat je wel zwanger bent ondertussen