Voor mijn 1ste zwangerschap had ik een onregelmatige cyclus tussen de 28 en 30 dagen. \Mijn vorige cyclus duurde 30 dagen, vandaag zit ik op dag 30 en ik ben nog niet ongi. 2 dagen geleden een negatieve zwangerschapstest. Ik heb een opgeblazen gevoel, steekjes in mijn buik. Ik ben dus in afwachting van mijn ongi of zwangerschap. Wie heeft nog meer een onregelmatige cyclus en wil mee kletsen over je cyclus/zwangerschap/ongi? Groetjes Dorianne
Ik heb ook een heel onregelmatige cyclus. Vorige maand 36, maar zit nu al ergens in de 50. Het advies van de gyn. was afvallen, maar dat lukt me niet. Moet volgende maand terug. ben benieuwd.
tussen 28 en 30 dagen noem ik niet echt onregelmatig hoor. Als je 2 dagen over NOD bent zou er een testje aan gewaagd kunnen worden.
volgens mij noemen de vk's dit verschil nog niet onregelmatig. ik had altijd een cyclus tussen de 28-31 en dat was ook nog niet onregelmatig. (het wisselde ook heel duidelijk om de maand, ene kant andere kant, denk ik...) nu de laatste 3 cycli wel denk ik, want daar zit 10 dagen verschil tussen. ik hoop dat het bij mij alleen komt omdat het weer op gang moest komen na de bevalling en bv. mijn ongies waren ook zeeeeeer heftig, maar deze keer alweer redelijk genormaliseerd... ik hoop dat je zwanger bent, en een nega test 2 dagen terug, kan nog steeds een positest worden vandaag of morgen! (of zelfs over een week nog...) ik zal duimen!
oh sorry, ik lees nu dat ik een type-fout heb gemaakt Ik heb een cyclus tussen de 28 en 38 dagen! En vanmorgen positief getest... oh wat zijn we blij! Maar hoelang ik nu zwanger ben is de vraag natuurlijk
Dames ik duim ook allemaal voor jullie... lastig zo een onrgelmatige cyclus, wanneer moet je klussen en wanneer ben je te laat. Hebben jullie ovulatietesten in gebruik? X Dorianne
Gefeliciteerd!! Ik ben vorige week bij de gyn geweest en toen bleek hij een ei te zien, dus vorige week geklust. Ik zat toen al ruim boven de 50 dagen cyclus, dus op zich al heel wat! Nu afwachten..