Negatieve test en.....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door 79mama79, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Wist niet waar ik het moest zetten dus doe het maar hier.

Sinds 1,5 week voel ik me helemaal niet lekker. Erg veel symptomen van zwanger zijn. Herken ze nog wat de eerste zwangerschap. Moest gister ongesteld worden, maar ben het nu nog niet. Dinsdag test gedaan, negatief. Vandaag naar de huisarts geweest omdat ik me zo beroerd voel. Vooral misselijk. Honger en niet kunnen eten. En meer van dat soort dingen. Urine meegenomen. En ik dacht dat ze dan daar ook een test zouden dus. Niet dus! Vond dit zo vreemd.... Er is wel naar gekeken maar niet naar een evt zwangerschap. Dat doen ze niet, want dat kost geld :( Dus kan ik dat beter zelf doen zeiden ze. Hm oke..... Dus nu heb ik medicijnen gekregen ivm de misselijkheid zodat ik wel weer wat kan gaan eten, want dat lukte ook al niet meer. Vind dit zo vreemd?! Als ik maandag nog niet ongesteld ben, moest ik zelf nog maar een testje doen. Wij zijn trouwens helemaal niet bezig met zwanger worden. Slik geen pil, gebruiken condoom maar controleren die altijd grondig na gebruik ;) Is dit normaal dat het op deze manier gaat bij een huisarts? Die medicijnen mag je niet gebruiken bij een evt zwangerschap staat er op. Dokter is er echt van overtuigd dat ik niet zwanger ben nl...... En ik heb echt geen idee zolang ik niet ongesteld ben!

2. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Je zegt dat je dinsdag voor het laatste getest hebt.. dan kun je zo nog wel een keer testen, of morgen ochtend? met de kruidvat 2voor5euro, deze staan goed aangeschreven en heel gevoelig... SUCCES!

3. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Denk dat ik dat dan maar doe ja. Had nu met Matcare gestest omdat je die voor je nod kan gebruiken. (wat volgens de huisarts niet zo is maar goed....) Moet ze dan morgen halen dus even kijken hoe ik dat doe....

Deel Deze Pagina