Hallo, Ik heb op 14 februari een curretage gehad (ik zou die dag 13 weken zijn). Sindsdien ben ik misselijk, duizelig en last van mijn buik. Afgelopen donderdag heeft de gyn bloed geprikt etc, Hij gaf me vrijdag de uitslag en die was goed, ijzer moet tussen 7,5 en 9 zijn en was 8, de rest van de waardes ken ik niet. Vandaag ben ik op het spoedspreekuur geweest, omdat ik voor de werkgever een verklaring moest hebben, ik kwam bij een andere gyn en heb hier hetzelfde voorgelegd. Deze gyn heeft me inwendig onderzocht en vroeg of ik al gemeenschap heb gehad, dat heb ik idd. Na de echo zegt ze dat er 2 oorzaken van mijn klachten kunnen zijn, namelijk dat de hormonen nog in de war zijn en dat het vanzelf weggaat of dat er een nieuwe prille zwangerschap zou zijn. Ik weet niet goed wat ik hiermee aanmoet, ik ga ervan uit dat als het idd een zwangerschap zou zijn, dan zou ze dat toch gezien hebben. Het is vandaag 3 weken geleden dat de curretage heeft plaatsgevonden, ik heb 3 dagen weinig bloedverlies gehad, daarna niet meer.
Hoi mercedes, Als het inderdaad een nieuwe zwangerschap is dan hebben ze dit nog niet kunnen zien. Met 3 weken zwangerschap is er alleen een vergrote holte in de baarmoeder te zien, geen vruchtje. Een vergrote baarmoederholte is ook normaal na een curettage. Wacht nog een paar weken af dan kan je eventueel testen of misschien is je menstruatie dan weer opgang gekomen. Het is even een onzeker periode, maar het beste is even af te wachten. Groetjes imke
we zijn inmiddels bijna 2 weken verder en nog steeds niets. De symptonen nemen wel toe, zet me al allerlei gekkigheid in de kop omdat ik zeer onzeker ben geworden de afgelopen tijd.Ik heb onlangs van de bedrijfsarts gehoord, dat de 1e menstruatie er toch na 4 weken moet zijn.klopt dit?
Even een update, ik dacht dat mijn menstruatie maandag kwam, maar dinsdag was er niets meer en nu nog steeds niet. Symptonen zijn nog altijd hetzelfde.