Overtijd..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MrsP, 16 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrsP

MrsP Actief lid

14 okt 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

Ik had afgelopen dinsdag mijn menstruatie moeten hebben, maar tot op heden niets gespot. Zwangerschapstesten wijzen negatief uit. Ik zat te denken dat dit kan, omdat ik nog onvoldoende HCG in mijn urine heb.
    Nu heb ik net een ovulatietest gedaan, omdat ik las dat deze positief uit kunnen slaan als je zwanger bent. Ik heb de clearblue digital. Nu kwam er geen smiley, maar toen ik het teststaafje eruit haalde zag ik een lichte en een donkere streep (ik weet dat je hier niet naar hoort te kijken :p) Nu weet ik ook dat dit kan omdat je altijd LH in je urine hebt en je dus ook vaak een lichte uitslag kan hebben.
    Maar goed, nog geen duidelijkheid dus. Ik weet dat niemand me kan vertellen of ik zwanger ben of niet, maar ik wil gewoon graag mijn verhaaltje kwijt.

Ik ben de weg kwijt.. Meiden die hetzelfde hebben (gehad)?

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Dit is je eerste ronde toch?
    Als je net gestopt met met hormoonhoudende anticonceptie weet je nog niet wanneer je NOD is. Weet je al hoe je cyclus is of ben je net gestopt met de pil?

De streep kan er inderdaad altijd staan en aan een ovu test heb je weinig als je wilt weten of je zwanger bent...daar hebben we zwangerschapstesten voor.

Een deel van de mensen die over tijd is blijkt zwanger...een deel niet.

Het enige wat je kan doen is afwachten en testen met de juiste test.

Succes

3. MrsP

MrsP Actief lid

14 okt 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, dit is ronde 4.
    Eerste cyclus was, na het stoppen met de pil, 35 dagen en daarna twee keer 32 dagen.

Ik moet inderdaad afwachten, maar dat is erg moeilijk! :D

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi, ik heb dit ook gehad. Kramp op mijn nod en niet zwanger en niet ongesteld. Wat bleek, lang leve ontpillen. Mijn ei was pas op mijn nod en ik werd dus mooi tien dagen later ongesteld dan in de andere cycli.
    Je lichaam doet gekke dingen als je van de pil af ben en dat duurt best lang.
    Ik ben daarom blij dat ik nu temp, weet ik ten minste zeker wanneer mijn ei geweest is.

Maar wat ik wilde zeggen, je ei is misschien nog niet geweest of later.

5. MrsP

MrsP Actief lid

14 okt 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm, ja dat kan natuurlijk ook, maar dat vind ik moeilijk te geloven, omdat mijn cyclus wel netjes is. Maar ik zie dat jij ook van 31 naar 40 bent gegaan.
    Ik kan me niet herinneren dat ik mijn ei heb gevoeld, maar dat heb ik tot nu toe ook nog maar 1 keer gevoeld. :(

6. lady1987

lady1987 Actief lid

3 feb 2012
    354
    24
    18
    Zuid-Holland
    hoii ik ben nu 2 dagen overtijd en zwangerschapstesten zijn ook gewoon negatief....weet ook egt niet wat ik ervan moet denken...

xx

7. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hoi,

Toen ik zwanger was testte ik ook pas 4 dagen naar NOD positief. Ik heb een late eisprong (dag 18-19 bij een cyclus van 28 dagen) dus ook logisch dat ik pas later positief testte.

Weet je wanneer je eisprong is geweest?

8. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Bij mijn dochter werd de (5e?6e?) test pas op dag 40 (10 dagen overtijd) positief, tot mijn immense opluchting, want ik voelde me al 2 weken zwanger!

Zenuwslopend, het wachten, maar helaas zal de tijd het toch echt leren... Succes!

9. lady1987

lady1987 Actief lid

3 feb 2012
    354
    24
    18
    Zuid-Holland
    de dag dat ik innesteling zou kunnen hebben gehad heb ik wel heeel erg buikpijn gehad (krampen onderin) eisprong had ik 2 feb en innesteling? 7 feb...

10. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi Lady, ben je zeker van je ei? Zo was mijn verwarring ook otnstaan. Ik zag mijn eisprongkramp ook aan voor innestelingkramp. Duimen in ieder geval dat je pas laat positief test!

11. lady1987

lady1987 Actief lid

3 feb 2012
    354
    24
    18
    Zuid-Holland
    hoii jaa want ik had ovulatie testen toen gebruikt dus dat weet ik zeker..
    jaa dat hoop ik ook zit nu in ronde 6 alweer... xx

12. MrsP

MrsP Actief lid

14 okt 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn eisprong was volgens mij 31 januari. Hoop niet dat hij later is gekomen, want de laatste klus was 1 februari! Hopelijk een late innesteling dan! :D
    Maar ik vermoed dat ik vandaag ongesteld ga worden. :x

13. MrsP

MrsP Actief lid

14 okt 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog niet ongesteld, alleen klein beetje bruinverlies.
    Heb de HA gebeld en daar kan ik maandag heen. Hopelijk blijkt dat ik dan 9 maanden niet meer ongesteld word :D

14. lady1987

lady1987 Actief lid

3 feb 2012
    354
    24
    18
    Zuid-Holland
    spannendd ik hoop voor je dat je zwanger ben:D
    ben je al lang bezig?

15. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland

Begrijp ik dat je dan nu zwanger bent? Omdat je daarna zegt dat je in ronde 6 zit.. Of ...

16. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    Hier wachtende trouwens. Zit ook in twee andere forums, waaronder NOd 16-29 feb :) Succes bij de dokter!

17. lady1987

lady1987 Actief lid

3 feb 2012
    354
    24
    18
    Zuid-Holland
    neej ik bedoelde dat we al 6 rondes bezig zijn voor een kleintje haha kwam misschien beetje verkeerd over ...

maar ik hoooop wel dat het is gelukt..

18. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    Hoor graag wat de uitkomst is! Heb dezelfde tekens ;)

19. MrsP

MrsP Actief lid

14 okt 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, dit is pas de 4de ronde!
    Ik heb ook bruinverlies (oudbloed), maar dat zegt niks zolang je geen helderrood verliest.. Ben benieuwd of het nog komt..

20. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hier nog 1, ben vandaag 14 dagen overtijd. Ik heb 3 nega zw testen gehad en 2 posi ovutesten. Wij zijn al 3 jaar met de pil gestopt en ik ben altijd optijd, cycli tussen de 27 en 29 dagen, zit nu op dag 42. Ik ga ervan uit dat mijn ei 2 weken later is gekomen. Heb ik nooit gehad maar het kan dus echt. Nu zit ik gewoon mijn ongi maar af te wachten, kan toch niets anders doen.

Van de ha moet ik wekelijks testen tot ik een maand overtijd ben en dan krijg ik een echo.....

Er is niets aan....Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent, maar als dat niet zo is hou dan in gedachten dat je lichaam je echt wel voor de gek kan houden...of je 6 rondes bezig bent of 3 jaar of zelfs nog na 6 jaar....

Ik ga in elk geval voor je duimen ;)

Deel Deze Pagina