Hoi allemaal, Gisteren voor het eerst bij de gyn geweest, nou na een gesprek over mijn cyclus (die vrij regelmatig is) wilde hij met een camera een inwendige echo maken, mijn gyn zei, ik zie dat je ongeveer een week geleden je menstruatie gehad hebt? Nee zei ik, ik moet het dit weekend worden..?.. Okee, zei hij, ik vroeg waarop hij dat baseerde, nou dat kon hij zien aan de hoeveelheid slijmvlies wat zich in de baarmoeder bevind, vervolgens ging hij mijn eierstokken bekijken, die zagen er goed en normaal uit voor mijn leeftijd, maar hij draaide even verder en zei, kijk daar zitten eitjes..weer HUH? die waren dus duidelijk nog niet gesprongen en moesten nog gaan springen.. Ik moest gelijk door naar het lab om bloed te laten prikken en kreeg een brief mee, zodra ik ongi zou worden ik op de derde dag van mijn ongi weer bloed moet laten prikken, nou van schrik werd ik gelijk ongi gistermiddag, nu moet ik vanmiddag weer laten prikken, omdat de derde dag in het weekend valt.. Nu moet mijn man zijn zaad naar een andere kliniek brengen, daar gaan ze zijn zaad controleren in een broeikastje om te kijken hoelang ze het volhouden.. De gyn vertelde ook dat de kans op een natuurlijke zwangerschap nihil is, dit door mijn leeftijd en door het gebruik van anabolen door mijn man.. 3 april krijgen we de uitslagen en zullen dan veel wijzer zijn..waarschijnlijk is IVF de enigste mogelijkheid.. Nou dan weten we dat maar, om het zo maar te zeggen! Groeten Bella
hey bella ik ben 42 en heb in juli2006 een hersteloperatie ondergaan en heb in nov 2006 een baarmoedereileider onderzoek gehad en alles leek goed wij gaan voor de natuurlijke weg omdat er geen obstakels waren volgens mijn gyn in groningen ........ maar idd wat een verhaal meis hoop dat het geluk met jullie is zoals zovele anderen die ons voor zijn gegaan en ook zwanger zijn geworden liefs kaley
Hoi, hier bella weer, Aan Kaley, ben blij om te lezen dat er ook meiden van mijn leeftijd zijn met een kinderwens.. dat geeft weer moed! En Kaley, Heb jij een limiet voor jezelf gesteld, qwa leeftijd dan? Ik merk n.l aan mezelf dat ik mijn grens steeds meer verleg... ik zei tegen mijn man, nou tot mijn veertigste, nu inmiddels zeg ik ..okay..tot mijn 41 ste dan enz enz, weet wel dat de gyn zei dat ze maar tot omstreeks je 41 ste hulp bieden.. nou jullie ook allemaal sterkte! groetjes Bella