Lange cyclussen en hoog blijven van temp

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Infantem Amor, 12 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

#1 Infantem Amor, 12 apr 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 apr 2012
    Ik maak me best wel druk soms...
    Mijn cyclussen zijn sinds de laatste 2 keer erg lang... De eerste waren netjes 28 dagen en de laatste 2 waren 119 (van 23aug t/m 22dec +/-) en 88 (23 dect/m 17 maart +/-) dagen...

Ik ben via een om weg nu bij een huisarts gekomen die mij wel door heeft gestuurd... Mijn andere huisarts en de vorige gynaecoloog vonden dat het erg normaal was dat ik zo'n lange cyclussen had... En ik moest nog maar 4 maanden wachten.. Ben ondertussen al weer 11 maanden en 5 rondes verder dus was dat niet zo van plan...

NU vraag ik mij af of het kwaad kan dat ik sinds de nieuwe cyclus hoge temp houd... En of de lange cyclussen zoals hen zeggen normaal zijn... Ik doe ook ovulatie testen en die geven de zelfde dagen aan als mijn temp kaartjes dus lijkt wel of ik wel gewoon mijn eisprong krijg...
    Gelukkig kan ik 27 april terecht, maar voel mij heel onzeker..
    Heb mijn laatste 2 temp kaartjes er bij ivm mijn temp...

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

niet bij iedereen is de cyclus heel regelmatig en jij bent daar een van. Het is vervelend maar hoeft een zwangerschap niet in de weg te staan.
    ondertussen ben je al wel een poosje bezig en kan er gekeken worden of er een oorzaak gevonden kan worden. Je kan nu even niet meer dan dat je al doet en afwachten tot de 27e. Neem je temp kaartjes mee!

Imke

3. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Hoi Imke,

Dank je wel voor je antwoord... Vandaag was mijn NOD, ben benieuwd hoe lang hij nu gaat duren die mooie cyclus van mij ;)
    Ik zit te twijfelen of het wel zinvol is om eventueel te testen... Heb nog geen tekenen van een menstruatie, wel wat krampen en veel moe...

Deel Deze Pagina