Ik heb nu al bijna 3 dagen last van aanhoudende buikpijn. Voornamelijk in mijn bovenbuik, wat zou dit kunnen zijn? Blaasontsteking is het niet. Voel de kleine prul nog steeds goed maar ik maak mezelf toch wat zorgen. Ik zit te denken om vandaag toch de Gyn maar te bellen maar ze zijn vaak niet zo happig om je te laten komen en aangezien ik niet zo mondig ben vind ik het erg moeilijk en laat ik me gauw afschepen. Het is soms pijnlijk maar meestal gewoon erg aanwezig, erg vervelend. Verder geen klachten. Kan een baby met bijna 33 weken indalen? Zou de buikpijn daarvan kunnen komen? Had dinsdagavond en nacht een heel vervelend menstruatiegevoel en het gevoel alsof er daar beneden iets "uithing" of erdoor wilde drukken. Alvast bedankt voor je antwoord.
Hoihoi, Als je je zorgen maakt moet je altijd bellen! Zorg goed voor jezelf en je kindje! Het zou zeker met de indaling te maken kunnen hebben, vaak doen ze rond dit termijn al goede pogingen! Imke
Dank je wel voor je antwoord. Ben vanmiddag toch even naar de gyn geweest en heb blijken toch mijn darmen te zijn.. Urine en bloed waren ok en zo ook de ctg. Maandag weer een echo.