Women's health babywens of andere vitamines

Discussion in 'Zwanger worden' started by mel25, Sep 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mel25

mel25 Lid

Apr 4, 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden,

wij zijn inmiddels bijna in ronde 15 aangekomen. Na wat onderzoeken en afgelopen week het HSG onderzoek weten wij dat alles er bij ons super uit ziet. Dus we moeten maar wachten totdat de tijd daar is voor ons.
    Deze maand mogen we niet ivm het contravloeistof wat in mijn buik is gespoten dus neem ik even lekker rust voor mezelf. zo ben ik even aan het speuren voor vitamines. Tsja want ik wil gewoon alles geprobeerd hebben.

Hiervoor heb ik davitamon compleet mama met visolie geslikt. een paar maanden. Ik had altijd een cyclus van ongeveer 26 dagen. Met deze vitamines precies 28.
    Nu ik deze afgelopen maand niet heb geslikt had ik weer een cyclus van 26 dagen.

Nu las ik dat mannen vitamine c moeten slikken?
    En ik kwam dus Women's health babywens tegen.
    Hier zit een stof in wat de vruchtbaarheid bevordert...Kent iemand dit product????

Ik ben wat wanhopig aan het worden want waarom, als we beide zo vruchtbaar zijn en alles zo goed is...lukt het dan niet????

We hebben vitamines dus geprobeerd maar ook dat heeft dus niet geholpen.

Maar ik vind het wel belangrijk om de juiste vitamines binnen te krijgen dus daarom ben ik even aan het zoeken.

Wie kan me een tip geven?? En misschien iemand die ook al maanden bezig was en na bepaalde vitamines toch zwanger werd? (Ik weet ook wel dat er geen wonder middelen zijn maar lees de verhalen graag)

2. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

Mar 19, 2012
    1,042
    3
    38
    Hoi,
    Sinds gisteren in ronde 14 beland. Dit is de ronde van mijn hsg. Ook bij mij alles in orde. Nu half jaar zelf proberen. Ik heb deze ronde gewoon wel benut. Het ene ziekenhuis zegt dat je die ronde niet zwanger mag worden en het andere ziekenhuis. Een maandje rust is ook niet gek. Ik kan je niet met je vraag helpen, maar hoop dat je snel zwanger bent!

3. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

Mar 19, 2012
    1,042
    3
    38
    Hoi,
    Sinds gisteren in ronde 14 beland. Dit is de ronde van mijn hsg. Ook bij mij alles in orde. Nu half jaar zelf proberen. Ik heb deze ronde gewoon wel benut. Het ene ziekenhuis zegt dat je die ronde niet zwanger mag worden en het andere ziekenhuis. Een maandje rust is ook niet gek. Ik kan je niet met je vraag helpen, maar hoop dat je snel zwanger bent!

Share This Page