2x negatief is er toch een kans?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Tamara85, Apr 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tamara85

Tamara85 Actief lid

Jan 16, 2007
    142
    0
    0
    thuiszorg
    Helden
    hallo meiden,
    ben nu 5 dagen overtijd uitgaande van een cyclus van 24 dagen ik weet dat dat kort is maar zit nu op dag 28 en ben dus 1 da overtijd volgens mijn gemiddelde cyclus. heb op dag 23 dus voor NOD getest maar negatief nu op dag 28 1 dag na NOD ook getest maar ook negatief zou er toch nog een kleine kans bestaan dat ik over een paar dagen alsnog positief test.
    heb wel vanaf mijn eisprong af en toe wat lichte ongi krampjes echt heel licht en ze trekken ook snel weer weg.
    ik heb niet getest met ochtend urine staat in bijsluiter dat het ook soor de hele dag kan . zou dat misschien wat uitmaken ben zo benieuwd......
    voel me van de ene kant wel een beetje zwanger maar ben in het begin al vaker voor de gek gehouden.
    knuf tamara

2. Zo te zien, heeft je laatste cyclus van 23 dagen het gemiddelde wat omlaag gehaald, maar zo te zien is 28 dagen niet helemaal vreemd. Voor het testen kun je beter uitgaan van je langste cyclus. Wacht nog een paar dagen en als je dan nog niet ongi bent kun je alsnog eens testen.

Groetjes Jelske

3. Tamara85

Tamara85 Actief lid

Jan 16, 2007
    142
    0
    0
    thuiszorg
    Helden
    bedankt voor het snelle antwoord, ja mijn kortste cyclus heeft het gemiddelde inderdaad flink omlaag gehaald hihi vond het ook raar maar ja denk dat ik nog eens 4 dagen wacht zit dan op dag 32 dan moet ik toch wel posi testen denk je niet?

4. Inderdaad, als de ongi er dan nog niet is kun je weer eens testen. Maar er kan tot die tijd nog veel gebeuren!

Groetjes Jelske

5. Chane

Chane Actief lid

Mar 6, 2007
    135
    0
    0
    secretaresse bij een autozaak
    FT. Myers VA USA
    Idd Tamara....
    Ik heb precies hetzelfde probleem net als jou..
    Ik had ook een regelmatige cyclus van 28 dagen en alleen de laatste maand had ik een cyclus van 23 dagen dus had ik ook eerst het gemiddelde genomen maar op die dag was ik nog niet ongi geworden.
    Dus ik had die van 28 genomen....2x getest en allebei nega....dus nu ga ik denk ik weer over 3 dagen doen...
    Zo zie je maar weer...je bent niet de enigste deze maand haha...
    Ik heb wel het gevoel dat ik zwanger ben...duizelig, misselijk, pijnlijke borsten en moe....
    Dus het blijft spannend...

Groetjes Chane

6. Chane

Chane Actief lid

Mar 6, 2007
    135
    0
    0
    FT. Myers VA USA
    Oepsie dubbel geplaatst

7. Tamara85

Tamara85 Actief lid

Jan 16, 2007
    142
    0
    0
    thuiszorg
    Helden
    hahaha wel heel toevallig he hoop dat we allebei positief testen over een paar dagen ,ben wel bang voor een teleurstelling.........
    knuf tamara

8. Chane

Chane Actief lid

Mar 6, 2007
    135
    0
    0
    FT. Myers VA USA
    Haha dat heb ik ook...wij zijn al bijna anderhalf jaar bezig om een kleine te maken....Hoop dat we allebei een posi test hebben

Knuf Chane

9. Chane

Chane Actief lid

Mar 6, 2007
    135
    0
    0
    FT. Myers VA USA
    Doe ik het weer stomme pc....haha of laat me zeggen muis

10. Tamara85

Tamara85 Actief lid

Jan 16, 2007
    142
    0
    0
    thuiszorg
    Helden
    wij zijn 8mnd bezig maar ik vond het na 4 mnd al niet meer leuk laat staan 1,5 jaar ..................

11. streepjes

streepjes Fanatiek lid

Apr 2, 2007
    1,155
    0
    0
    spannend!
    Ik duim voor jullie!

12. Chane

Chane Actief lid

Mar 6, 2007
    135
    0
    0
    FT. Myers VA USA
    Dank je wel Streepjes :)

13. Tamara85

Tamara85 Actief lid

Jan 16, 2007
    142
    0
    0
    thuiszorg
    Helden
    ha meiden hier nog steeds geen :evil: ben benieuwd nog effen afwachten. ongi krampjes zijn er nog steeds maar wel met vlagen.
    groetjes tamara

14. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

hey meis, voor het testen kun je indd het beste je langste cyclus aanhouden. en je vraag over wel of niet ochtendurine gebruiken. tsja het is nou eenmaal zo dat ochtendurine geconcentreerder is. en als je bij dit soort dagen veel drink is je urine veel meer verdund. dus ik zou zeggen doe ochtendurine.

succes en ik duim voor je!

15. Tamara85

Tamara85 Actief lid

Jan 16, 2007
    142
    0
    0
    thuiszorg
    Helden
    dankjewel angela voor je berichtje ben op van de zenuwen ik voel me nu o zo zwanger maar de test wijst anders uit kan het zo zijn dat je pas na een week overtijd positief test?
    of langer zelfs....
    ben nu 2 dagen overtijd met mijn gemiddelde cylus (28dgn).
    groetjes tamara

16. Tamara85

Tamara85 Actief lid

Jan 16, 2007
    142
    0
    0
    thuiszorg
    Helden
    hallo meiden,
    weer een update van mij heb sinds twee uurtjes toch wel hardere ongi krampjes trekken wel weg maar komen terug denk dat met ongi er toch aan komt :cry:.
    maar ja dan hebben we natuurlijk weer een volgende ronde en misschien is het dan raak we wachten af......
    always look on the bride side off life..... :)

17. faith and hope

faith and hope Bekend lid

Apr 12, 2007
    685
    0
    0
    hallo dames
    Ik heb getest met de test die ze hier op deze site verkopen. Er staat op dat je 4 dagen voor je nod
    kan testen. vandaag heb ik getest maar is negatief.
    Er vanuit gaan de van mijn langste cycles heb ik dinsdag mijn nod
    ben ik te vroeg zou het toch nog zo kunnen zijn dat ik zwanger ben?
    Ik heb verder nergens last van.
    wie geeft raad?
    ps succes voor jullie!

18. Tamara85

Tamara85 Actief lid

Jan 16, 2007
    142
    0
    0
    thuiszorg
    Helden
    hoi faith and hope,
    Ik heb dus ook met deze test getest ook negatief ga nu gewoon wachten tot mijn langste cyclus is geweest en dat is over 3 dagen.
    wordt gek van die onzekerheid, heb wel lichte sypthomen maar het is meer het gevoel dat zegt dat ik zwanger ben..... Symptomen die ik tot nu toe heb zijn: al een kleine 2 weken lichte ongikrampje likt echt net of mijn ongi eraan zit te komen, moe (met vlagen de ene dag wel de andere fit), onrustig slapen (veel wakker snachts),vollere borsten.
    och ja we wachten rustig af he.........
    heel veel succes hoop dat je alsnog over een paar dagen een posi test in handen hebt.
    knuf tamara

19. Tamara85

Tamara85 Actief lid

Jan 16, 2007
    142
    0
    0
    thuiszorg
    Helden
    hoi hoi,
    de duiveltjes zijn toch geariveerd mijn gevoel zat dus neit goed maar ja we blijven positief op naar de volgende ronde...........

Share This Page