vraag

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Klachtje, Sep 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Klachtje

Klachtje Actief lid

Aug 30, 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb hem ook in anticonceptie staan, maar stel hem hier ook.:)

2 maand geleden heb ik de pil doorgeslikt, tijdens het de doorslik strip ben ik hem 4 keer vergeten. Ben toen mijn stopweek begonnen en werd ongesteld. Ben toen gelijk gestopt met de pil, omdat ik het niet helemaal vertrouwde en dacht als ik die maand erop ongesteld word is er niks aan de hand. 30 augustus was dus de eerste dag van me laatste menstruatie. Nu zou ik 27 september ongesteld moeten worden, ( ben eerder met de pil gestopt, en toen gelijk al een normale cyclus ) Maar tot vandaag nog niet ongesteld. Ben wel grieperig ook zo typisch werd ik op de dag dat ik ongesteld moest worden? ( Zal misschien wel niks daar mee te maken hebben )

Maar kan het zo zijn dat ik door die vergeten pillen in augustus misschien toch zwanger ben, of is dit ontpillen en word ik gewoon ongesteld? Anderhalf week geleden wel een test gedaan, maar was negatief. En ik weet dat ik er alleen achter kan komen door te testen, maar misschien zijn er hier meiden met ervaring?

- Ben trouwens wel misselijk ( kan ook van de griep zijn )
    - Beetje gevoelige tepels
    - Koude voeten ( kan ook van de griep zijn )
    - Beetje menstruatie krampjes toch wel.

Groetjes

2. Klachtje

Klachtje Actief lid

Aug 30, 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

Jan 22, 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Enige manier om zeker te zijn is een testje doen. Als je een pil vergeten bent kan het. Dus snel testje halen. Succes

4. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    3,050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Toen ik pas zwanger was heb ik ook 2 x gehad dat ik me grieperig voelde, was wel maar van korte duur, zn 2 dagen... Had overal spierpijn en ja gwn grieperig en ook ongi krampjes

5. nayr

nayr Bekend lid

Nov 17, 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Ja ik zou ook een testje doen, iedereen heeft verschillende ervaringen en symptomen voor het zwanger worden... Dan heb je meteen duidelijkheid! Succes!

6. Klachtje

Klachtje Actief lid

Aug 30, 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    #6 Klachtje, Oct 1, 2012
    Last edited: Oct 1, 2012
    Maar dat kan dus wel, zwanger worden van vorige maand door de vergeten pillen?? Of mijn cyclus moet toch wel gwn op gang komen, en duurt het ditmaal wel gewoon iets langer... Mmm wacht nog wel even 3 dagen, zit nu op 31 dagen als ik op 34 zit ga ik wel testen.

Heb ook veel last van me onderrug pff

7. Within

Within Niet meer actief

Van vorige maand kan het niet zijn, aangezien je gewoon ongesteld geweest bent. Dat had je dan echt wel gemerkt. Je bent nu gewoon gestopt met de pil, je lichaam is even van slag. Een testje geeft uitslag en voor de rest ontspannen, stress stelt het ook uit.

8. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Is geen gewone ongesteldheid he, is een ontrekkingsbloeding van de pil. Die kun je ook krijgen bij zwangerschap. Dus het zou wel degelijk van vorige maand kunnen zijn. Maar dan moet je nu toch wel positief testen denk ik zo.

9. Klachtje

Klachtje Actief lid

Aug 30, 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou heb vanmiddag de huisarts maar even gebeld. En die raadde mij aan om toch een test te doen want het ''kan'' wel zo zijn dat ik zwanger ben? Als de test negatief is en mijn menstruatie volgende week er nog niet is, moet ik weer bellen en gaan ze kijken wat ze gaan doen.. Dus ga morgen even een nieuw testje halen ''zonder van het geld'' want denk niet dat ik zwanger ben?

Maar nu zit ik net op internet te kijken, en als ik wel zwanger zou zijn zou ik het 5 weken moeten zijn. Gezien van me laatste menstruatie misschien ben ik dan een later tester. En was die van anderhalf week 2 weken geleden gewoon te vroeg?? Vandaag al 5 dagen overtijd

- Menstruatiepijn heb ik nog steeds
    - Word steeds misselijker
    - Steekjes in vagina
    - Vagina is wat nauwer??
    - Steken in me borsten

Kan alle 2 zijn, morgen zal ik het weten.

10. Klachtje

Klachtje Actief lid

Aug 30, 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net vond ik dit op internet....

Vermoedelijk conceptie datum: 13 sep 2012
    Einde van het eerste trimester (12 weken): 22 nov2012
    Einde van de tweede trimester (27 weken): 7 maart2012