Zijn er dames met ervaring met clomid? Normaal heb ik 7 dagen lang mijn menstruatie en dan moet ik elke 2 uur zo'n beetje mijn tampon verwisselen. Nu gebruik ik voor de 3eronde clomid en nu valt me op dan mijn menstruatie steeds minder is. Nu dag 4 en af en toe een druppel bloed en de andere dagen om de 5/6 uur tampon wisselen. Is dit normaal? Nu maak ik me weer zorgen dat mijn baarmoederslijmvlies niet dik genoeg is....
Wordt dat niet gemeten in het ziekenhuis? Krijg je ook geen FM's? Mijn menstruatie is ook minder heftig met Clomid, maar mijn baarmoederslijmvlies ziet er altijd prima uit hoor!
Hier ook gewoon mooi baarmoederslijmvlies en ook veel mindere ongi's als normaal... dus vind het eigelijk niet heel erg.
Ik word niet gecontroleerd in het zkh.. Dan ga ik er maar vanuit dat het goed is.. Nu kunnen we wel weer aan de klus dat is dan wel weer een voordeel
Hoi hoi, Hier ook clomid gebruiker heb sinds 3maanden mijn regels mooi optijd 'ervoor had ik constant onregelmatig' met clomid verschil ik 1dagjé en ze kwamen maar 2dagen licht terwijl ik ze normaal alltijd op 5dagen kan neerpennen' dus was ik ook eventjes ongerust maar de gyno zei dat dit geen kwaad kon dus