Dag allen, Ik ben 1x zeer kort zwanger geweest en toen had ik helemaal geen enkel symptoom. Nu wil ik heel graag zwanger worden. En ik merk dat ik tot de ovulatie heel hoopvol en vol energie ben. Maar als de ovulatie is geweest en ik begin pijnlijke borsten te krijgen en wat witte (vrij droge) afscheiding dan denk ik gelijk 'Oh, pijnlijke borsten en afscheiding? --> ik ben vast niet zwanger!' Dan ben ik eerlijk gezegd al teleurgesteld . Maar ik vraag me af: klopt het dat als je pijnlijke borsten voor je NOD hebt, je waarschijnlijk niet zwanger bent? En klopt het dat als je iets van afscheiding hebt tussen ei en NOD je waarschijnlijk ook niet zwanger bent? Wat is de ervaring van degenen die al zwanger zijn (geweest)? Veel groetjes van Zwaan.
Ik hoor de zwangere meiden juist over veel afscheiding. Wat die borsten betreft: bij mij betekenen pijnlijke borsten tot nu toe dat het niet raak is. Als ik dat voel, vervliegt bij mij meestal de hoop. Maar pijnlijke borsten is ook een zwangerschaps-symptoom. Dat heeft moeder natuur zo geregeld om ons te plagen. 8) Dus geef de moed nog maar niet op.
hoi ik heb ook na mn eisprong last van afscheiding..dat is eigelijk iedere maand zo, ik weet niet of t dan betekend dat je dan automatisch niet zwanger bent maar denk dat dit er niets mee te maken heeft.. ik hoor namelijk ook veel vrouwen die wel zwanger zijn en hier last van hebben... liefs marieke
haaj, ik las hier over afscheiding en ik was juist inderdaad benieuwd of afscheiding ook een teken is van zwanger zijn...ik heb al 2 dagen waterige afscheiding en dit heb ik eigelijk nooit zo erg gehad... heel gek... tis soms heeel licht geel en verder waterig... iemand enig idee of dit zwanger kan betekenen ? zou natuurlijk erug leuk zijn Groetjes visje
jo jo,dit onderwerp verdwijnt steeds meer naar de afgrond,maaruh kan iemand mij antwoord geven ? ik heb al twee dagen last van afscheiding,zie hierboven. alvast hartelijk bedankt voor de antwoorden hihi liefs,visje22
visje, kan het niet zijn dat je een late eisprong hebt? Bij mij is waterige afscheiding meestal de aankondigingvan mn eisprong...
zou kunnen,maar ik heb het nog nooit zo gehad,en ik hoor juist heel vaak vrouwen die dit hebben en zwanger zien,dus ik dacht,misschien heeft iemand dr ervaring mee...? want al zou het een verlate eisprong zijn waarneer zou dat moeten zijn voor/tijdens/na die afscheiding ? dat mn ei springt ? ik hoop t natuurlijk niet hihi greets visje
Mijn reactie maakt het vast allemaal verwarrender en onduidelijker, maar... ...bij mij is veel afscheiding tussen eisprong en duivels juist weer een teken dat de duivels eraan komen. Dat start bij mij dan meestal een dag of vier/vijf voordat mijn duivels komen... Ieder vrouwenlichaam werkt duidelijk anders he?
Volgens mij kan je er gewoon helemaal niks van zeggen. Wat voor de één HET zwangerschapssymptoom blijkt te zijn is voor de ander HET teken van de duiveltjes... Ik zou me er niet blind op staren als ik jou was...het helpt je niet zoveel denk ik. Succes meid, ik hoop dat je gauw zwanger bent.
Ik heb altijd al ver voordat ik ongesteld moet worden last van buikpijn en pijnlijke borsten. Ik ben dan ook altijd weer teleurgesteld. Maar mijn huisarts heeft laatst aangegeven dat dit helemaal niet hoeft te betekenen dat je ongesteld wordt! Liefs Knollie
ik had dat ook altijd net voor me nod pijn in de borsten en slijm , ik had dan altijd weer een maand naar de maan , maar het blijkt dus (bij mij dan) niet altijd te zeggen dat het dan mis is want in ronde 18 had ik het ook weer en dacht toen ook al van weer niet maar me temp bleef hoog en me menstruatie bleef ook weg en ben toen na 5 dagen toch maar gaan testen
bij mijn vorige zwangerschap was er geen verschil in afscheiding tussen ei en ongi en tussen ei en zwanger. Denk dat dat echt per persoon verschillend is. qua borsten het zelfde verhaal. had toen der tijd nooit pijnlijke borsten. ook niet als ik ongi moest worden. toen ik zwanger bleek te zijn had ik nog steeds geen pijnlijke borsten en eigenlijk tijdens m'n hele zwangerschap nooit gehad. Maar ik hoorde bijv. m'n buuf er over dat zij d'r hele zwangerschap "kanonnen die op schieten stonden" had.. 't ene ei is dus het andere niet A.
Ik heb juist nooit last van mijn borsten,maar voor mijn NOD kon ik de week ervoor helemaal niks met mijn borsten aan.Ze deden echt onwijs veel pijn.Ben een buikslaper en wist gewoonweg niet hoe ik moest liggen!En van witte afscheiding heb ik pas meer last gekregen sinds ik een week of 9 zwanger ben.Toen ik gewoon mijn periodes had was het altijd wel wat witte vloed.De keer voor mijn pos test was het alleen de dag van ongeveer mijn innesteling dat ik ineens mega veel afscheiding had en wat steken in mijn lies en zo rond mijn NOD nog 1x.Denk inderdaad dat je gewoon moet afwachten,want dat het voor iedereen verschillend is!Succes en duim voor je!