Hoi dames, Ik heb sinds mijn miskraam 2 jaar geleden een kortere lf van +/- 10 dagen. Deze cyclus heb ik mijn ei duidelijk gevoeld in de nacht van dag 16 op 17. Gister avond verloor ik al licht wat bloed.. Ik word dus nu al ongesteld.( deze maand helaas mijn ei gemist dus ik wist dat t niet raak was ). Stel dus dat ik dag 17 neem als 1dpo, dan begon ik dus gister op 8 dpo al te vloeien. Ik neem aan dat dit gewoon veel te kort is. Kan ik hiermee naar de huisarts stappen? We zijn natuurlijk al langer bezig geweest dan deze 2 rondes maar niet aan een stuk door. Ik temp niet omdat ik meestal mijn ei wel voel. Liefs.
Je kan denk ik wel al naar de huisarts gaan maar hij gaat je hoogst waarschijnlijk vragen om een temperatuur curve te gaan bijhouden. Wat je ook kunt doen is deze maand temperaturen en daarmee dan volgende maand naar de huisarts stappen, dan toon je ook eigen initiatief aan en daar zijn huisartsen over het algemeen wel over te spreken naar mijn mening. Je hebt hele handige progromma's op internet of een app zoals fertility friend, moet je maar eens op google kijken. Ik heb ook een korte lf ontdekt en ik ga dat woensdag met de gyn bespreken.
Hoi hoi, bedankt voor je reactie. Ik ga dus deze maand beginnen met tempen en dan daarna richting de huisarts ja, goed idee dankjewel. Zij zou sowieso wel begrip tonen, ik kwam bij haar toen ik een miskraam kreeg en toen was zij zelf zwanger en ze durfde niets te zeggen.. Ik wed dat ze t nog weet haha. Ik heb FF op mijn mobiel staan maar vul nooit een temp in haha.
Die van mij is ook rond de 9 tot 10 dagen kwam ik achter vorige maand. Ben nu ook maar gaan tempen, is zien of dat klopt en altijd zo is. Hoewel ik wel gelezen heb dat zwangerschap zou moeten kunnen. Tips die ik gelezen heb en dus maar ga uitproberen: tarwekiemolie zou lf iets verlengen en is goed voor innesteling en sex na de eisprong zou bevordelijk zijn voor innesteling... NU merk ik dat ik in die laatste week voor mn menstruatie minder zin heb, maar ach ja, valt te proberen. En mn man vind het zeker niet erg, haha
Sex na de ovulatie goed voor de innesteling? Nooit van gehoord... Een LF onder de 10 word gezien als te kort. Tarwekiemolie zou ik misschien ook kunnen gebruiken ja. Ik heb 2 jaar geleden zwanger worden pillen van de etos geslikt.. Ik heb ze nog ergens, denk dat ik die ook even op ga zoeken en weer ga slikken.