Hello Ladies, Wat een vage mensen zijn we toch: vrouwen... Hier nog niks van menstruatie te bekennen. Ben gisteren naar huisarts geweest omdat ik donderdagavond behoorlijke buikpijn had en me echt niet goed voelde. Ik heb volgende week donderdag een afspraak bij de gynaecoloog. Vandaag is eigenlijk weer de eerste dag dat ik me gewoon goed voel! Huisarts gelooft niet dat het nog iets te maken kan hebben met zwangerschap, maar menstruatie blijft wel nog steeds uit... We wachten dus maar geduldig af en ben benieuwd of de gynaecoloog nog iets nuttigs kan toevoegen. @lievebeeb... lekker veel klussen.. maak je je mannetje ook blij mee
Nou, deze ronde geen succes hier.. zit nu op 39 dgn en ben zojuist ongi geworden.. Geeft niet, vanaf nu gaan we er echt voor!!
hallo allemaal ik en mijn vriend zijn er over uit gekomen dat we gezinsuitbreiding willen dus ben ik gestopt met de pil zo rond eind september 2012. ik moest eigelijk dan 5 oktober ongesteld worden niet geworden ivm het ontpillen en 2 november en 30 november ook niet ongesteld geworden ook ivm het ontpillen. uit eindelijk ben ik 30 december weer voor het eerst ongesteld geworden maar van tevoren nog geklust en daarna ongesteld geworden. tot 4 januari. rond mijn eisprong ook goed geklust dag voor en na eisprong daarna heb ik veel last gehad van afscheiding meer zalvig witte afscheiding tot ongeveer de bevruchting(ik heb alles netjes bij gehouden via een app op mijn telefoon) nou zou ik gister ongesteld moeten worden maar ben het niet geworden dus heb vandaag een test gehaalt van de etos dus heb vanmorgen getest omdat op het doosje stond dat ik niet perse ochtendurine hoefde te gebruiken maar was NEGATIEF maar heb wel verschillende verschijnselen: gister had ik een flinke steek (ik denk in me schaambot)naast bot van me linker heup, me buik rommelt (net plopjes) ook telkens als ik net heb gegeten, soms lage rug pijn, af en toe een felle steek waar ik wel even van schrik, vage ochtend misselijkheid met vlage, kan het bijna niet uitstaan als mijn vriend een sigaret rookt, heel erg moe lig savonds al vroeg te slapen op de bank. wie herkent dit ook want ik weet niet meer wat ik moet geloven de test of me lichaam groetjes patricia