Hallo dames, Nee heel wat zoek werk en verschillende verhalen nu toch de vraag. Om de dag klussen zou het beste zijn? Maar hoe nu bij een naderende eisprong? Dan ook om de dag of iedere dag tot dat de eisprong voorbij is of anders??? Dankjewel alvast voor het reageren
Ik las een keer vanaf 5 dagen voor de eisprong, de dag zelf en tot 2 dagen erna ben je (het) vruchtbaar(st). Maar je leest vaak verschillende dingen...
Zaaadcellen leven gemiddeld 2-3 dagen in je lichaam. Als je het om de dag doet, kun je dus nooit de eisprong missen.
Ik lees ook van alles maar medische gezien word het zaad niet slechter als je vaker klust alleen minder dus wij klussen voor de zekerheid elke dag rond de vermoedelijke eisprong 4 dagen achter elkaar
Ik hoorde dat de 2-3 dagen voor de eisprong het vruchtbaarste zijn. In mijn geval was het ook wel zo want we klusten elke keer om de dag en op de dag van de eisprong en die erna. Maar de cyclus dat ik zwanger werd had ik een hele late eisprong (op dag 32), ik wist niet wanneer ik hem moest verwachten. Op die moment hebben we op zaterdag 2x en zondag 1x geklusd (gewoon toevallig) en nadien aan mijn temp gezien dat ik op maandag mijn ei had gehad, en ik was zwanger!
Ik geloof dat ik net onder het eten mijn eisprong voelde een enorme steek links en moest direct op staan had het gevoel dat ik me beplaste hihi. Nu hebben we vannacht geklust en eergister. Zou het nu toch dadelijk nog moeten of wachten tot morgenvroeg mijn mannetje heeft namelijk nachtdienst gaat zoe moeilijk alleen hihi. Of ben ik morgen niet meer vruchtbaar, of is het te snel op vannacht? Wat een vragen hihi
Als je de eisprong net gevold hebt, is het morgenvroeg in principe nog niet te laat om te klussen. Eitje leeft zo'n 24u.
ik heb het iedere dag gedaan in mijn " vruchtbare periode" en gelijk de 1e ronde zwanger!! beter te vaak dan te weinig
Ik heb gelezen dat je vanaf 5 dgn vor je eisprong tot 12u erna het meest vruchtbaar bent. Om de dag is dus prima en de dag van je eisprong sowieso Hopelijk hebben jullie succes!
Tja ik weet het allemaal niet meer loopt allemaal zo raar...fijn zo een spiraaltje van te voren haha. Nu net weer een ovutest gedaan is nog steeds positief. Zou dit dan morgen minder worden als het zo is dat ik gisteren mijn eisprong voelde? Sorry voor de vragen allemaal hihi maar overal wordt wat anders gezegd op internet, en ben van mening dat 'ervaringsdeskundigen' het beter weten dan de theorie