Overtijd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door esmetjuh, 14 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    wat ik vergeten ben te zeggen is trouwens dat ik ik me goed kan voorstellen dat je het heel moeilijk hebt nu.
    daarom hoop ik alleen voor jou dat je er nu goed over na denkt.
    een kind opvoeden is moeilijk en zwanger zijn heeft ook zn nadelen.
    het is ook heel erg leuk en ik vind het zelf ook helemaal fantastisch maar het brengt ook ene hele grote verantwoordelijkheid met je mee.
    en dat is iets waar je zeker van moet zijn dat je het aankan.
    ik heb daar soms ook moeite mee bij mezelf.
    ik moet straks mijn leven veranderd( doe ik nu praktisch al).

    ik hoop echt het aller beste voor je!!!
    dat gun ik je ook van harte!!
    het is alleen dat je nog jong bent en je echt heel zeker ervan moet zijn,maar je geeft dat zelf al aan dus het zal wel goedkomen!

    liefs,Denise
     
  2. esmetjuh

    esmetjuh Lid

    25 okt 2005
    24
    0
    0
    Student
    Zuid holland
    Bedankt iedereen voor jullie reactie!
     
  3. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    Hmmm, Nou esmé... tis niet makkelijk hé allemaal !!!
    en wat linda al zei, mocht je ergens mee zitten, kun je hier zeker altijd terecht.

    Ik ben beniewud naar de uitslag van je test.!!
    en je moet maar denken... problemen zij er om opgelost te worden.

    Heeeel veel succes


    en @ keejbie... Zal ik doen ;) hahaha
     
  4. esmetjuh

    esmetjuh Lid

    25 okt 2005
    24
    0
    0
    Student
    Zuid holland
    Ik heb de test ergens anders gehaald, maar alsnog maar 1 streepje... ik heb morgenochtend om 9.10 een afspraak bij de dokter en dan ga ik het even navragen.. want ik snap er niks van.. :S.. dan horen jullie het morgen wel
     
  5. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    lieve Esmetjuh,

    ik hou niet van oordelen en dat ga ik ook zeker niet doen.
    ik wil je heel veel sterkte wensen met het verwerken van dit alles en hoop dat je met je vriend hierover kan blijven praten en zo samen verder te kunnen met jullie leven, hopelijk samen met een kindje die alle liefde van de wereld mag krijgen van jullie.
    het verleden is het verleden al is het nog zo kort geleden en ik hoop voor jullie dat jullie in het heden gaan leven en gaan genieten van elkaar.
    ik vind het erg dapper van je dat je blijft posten, en hoop voor jullie dat de test positief is en je een fijne zwangerschap en bevalling zal hebben.

    liefs,
    Neeltje
     
  6. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hmmm... ja de dokter is een goed idee...soms kunnen testjes iets niet aangeven, en de dokter kan je duidelijkheid geven...

    doe rustig aan
    gr. sarah
     
  7. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    succes morgen meid!!! ik zal voor je duimen
     
  8. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Ik duim ook voor je hoor.......
     
  9. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    En? Hoe is het?
     
  10. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Jee, wat een verhaal. Jammer dat het zo gelopen is :cry:
    ik persoonlijk vind 17 jaar erg jong. Maar zoals Door ook al zei, ik kan mezelf op die leeftijd niet met jou vergelijken. Ik vind het fijn voor jullie dat het beter tussen jullie gaat, dat jullie je emoties met elkaar kunnen delen. En als jullie oprecht denken dat jullie nu toe zijn aan een kindje, dan gun ik jullie alle geluk hierbij!
    Ik hoop dat je duidelijkheid hebt gekregen bij de huisarts!
    Liefs Elvira
     
  11. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Allemaal zelf weten Esmetjuh, uiteindelijk is het jouw leven ;) . Ik heb zelf ook ooit een abortus gehad ( ik praat daar verder niet meer over) en daar heb ik ook heel veel spijt van gehad, en ik denk er nog ieder jaar aan, ook al heb ik nu kinderen. Ik hoop voor je dat al je wensen en dromen uitkomen, en wens je heel veel succes met testen.


    Veel liefs van Angelina
     
  12. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    pfffff, esmetjhuh, je hebt in korte tijd veel beslissingen moeten nemen en dat lijkt me een moeilijke zaak geweest. Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn nu je dit echt wilt en dat de relatie met je vriend hierdoor verder verstevigt. Ondanks de nare tijd van de abortus lijkt het jullie in ieder geval dichter bij elkaar gebracht te hebben. Ik hoop dat jullie toekomstige kindje dit proces mag versterken!!

    Karin
     
  13. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    meisje, want dat ben je in feitelijk nog wel een beetje, vind ik je nog wel een beetje te jong om kinderen te nemen. het is een hele stap om moeder te zijn/worden. je hele wereld zal anders worden. Ga je eigenlijk nog naar school of zo :(: want het moederschap neemt al je vrijheid af en je kunt niet lekker meer op stap enzo. in iedergeval niet elke week zoals ik dat deed toen ik 17 was. Ik weet niet het hele verhaal maar dat het heftig is heb ik wel vernomen. Ik zal je daar niet op veroordelen.
    Meisje, wacht nog effe en geniet nog even van het jong zijn enzovoort. het kan altijd nog wel. Ik ben al 34 en begin er nu pas aan :)
    Denk er nog goed overna alsjeblieft
     
  14. miss anita

    miss anita Bekend lid

    22 jan 2006
    796
    0
    0
    esmetjuh suc6 met alles ;)
    wil alleen even aan toe voegen dat je er echt 100% moet achterstaan en dat als je ook echt erg zeker bent over al je zaken. ik bedoel dan, kun je zo,n baby geven wat ie nodig heeft(ik bedoel financieel ;) )dat vind ik persoonlijk zelf heel belangrijk! ;)
    verder heeel veel suc6 gewenst

    knuffel anita
     

Deel Deze Pagina