bruine afscheiding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door makey, 12 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. makey

    makey Fanatiek lid

    16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Ik ben nu 6 weken zwanger en heb sinds 2 dagen last van bruine afscheiding (ziet er niet uit als bloed maar zou ouw bloed kunnen zijn)
    WAt is dit? kan dit kwaadt? wijst dit niet op een miskraam???? :cry:
    heb verder niet meer krampjes of iets als afgelopen tijd.
    kan iemand hier een antwoordt op geven
     
  2. Vanny

    Vanny Lid

    26 jan 2006
    40
    0
    0
    Liedekerke
    Hallo Makey,

    Maak je niet direct ongerust ! Ik heb dit ook gehad, 2 keren zelfs en gelukkig was er steeds niets aan de hand.
    Maar misschien toch altijd best om even langs te gaan bij je dokter.
    Dan maken ze een echo en dan pas ben je echt gerust.
    Bij een miskraam heb je helder bloed en veel en ook veel buikkrampen.

    Ook moet je rekening houden dat je baarmoeder nu goed doorbloed is en er sneller een bloedvaatje kan scheuren wat ook tot een beetje bloedverlies leidt.

    Groetjes.
     
  3. makey

    makey Fanatiek lid

    16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik ben nog niet bij de verloskundige geweest wel bij de ha maar daar stond ik zo weer buiten eigenlijk feliciteerde ze me en kon ik weer gaan en moest zelf een verloskundige uitzoeken en daar moet ik pas 28 maart heen.
    De angst komt ook natuurlijk omdat je niet weet hoe t eruit ziet of hoe t gaat als t wel een miskraam is he.
    Ik bel morgen gewoon even dat kan toch gewoon? als je vragen hebt kun je toch ook de verloskundige bellen ondanks dat je nog inet geweest ben?
     
  4. Vanny

    Vanny Lid

    26 jan 2006
    40
    0
    0
    Liedekerke
    Ja hoor, gewoon doen.
    Ik had bruin verlies op 4 weken ik had onmiddelijk gebeld en ik mocht dezelfde dag nog gaan. Dus gewoon bellen !
     
  5. makey

    makey Fanatiek lid

    16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik heb de verloskundige gebeld zij zei dat ik als t over een week nog zo is moet bellen en dan wordt e reen echo gemaakt het kon nie teerder omdat er dan nog weinig te zien is op een echo van 6.5week
    ik hoop dat t stopt
     
  6. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Ik wens je alvast veel succes toe en duim dat alles goed blijft gaan.
     
  7. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    hoi Makey,

    Ik heb dus het zelfde, Ik heb vanaf week 6 zowat elke dag bruine afscheiding, dus niet helder. Heb 2 keer met de verloskundige hierover gesproken en heb vandaag een echo gehad.. Alles was goed en heb zelfs het hardje zien kloppen dus helemaal blij. Bij mij is het ws een zeer goede doorbloede baarmoedermond wat vaak wat bloed zeg maar.
    Dus maak je niet te veel zorgen, het schijnd veel voor te komen..

    Succes, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt..
    Gr.
     
  8. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    hoi ik heb hetzelfde met negen weken gehad, (heeft in totaal een week lang geduurd, met af en toe een druppel oud bloed,) ben meteen de eerste keer dat ik het zag naar het zkhs gegaan (heb geen vk sta onder medische indicatie) gewoon bij de eerste hulp gemeld en kreeg meteen een echo, en alles was goed, daarna heb ik nog een week las gehad van bruine afscheiding.
     
  9. Niet meer actief

    NOu meid succes en ik ga duimen da het gewoon goed zit
     

Deel Deze Pagina