Hallo Dames, Ik ben nu 2 dagen overtijd en heb gister een test gedaan en die was negatief. Ik heb wel een raar gevoel in mn onderbuik. Geen pijn maar meer een soort lichte druk. Eergister had ik 1 maal een flinke hoeveelheid rekbare afscheiding alleen was het niet doorzichtig maar meer beige. 4 dagen na mn (verwachte) ei had ik een klein beetje buikpijn wat zo`n 3 dagen aanhield. Ik denk niet dat ik zwanger ben anders had de test gister toch wel positief moeten zijn lijkt mij. Herkend iemand dit?
Welke test heb je gebruikt? Die van kruitvat zijn erg gevoelig, heb je die gebruikt? Als je ongi niet doorkomt kan je overmorgen weer testen, hcg stijgt om de dag. Succes!
ik heb 2 dagen voor nod een kruidvat 2 voor 5 euro gedaan en die was ook negatief. Gister heb ik zo`n goedkope dipstick gebruikt
Hoi Bloemke, Ik zit in hetzelfde schuitje alleen ben ik 5 dagen overtijd (ben normaal super regelmatig). Ik heb gisteren ook een test gedaan van kruidvat maar die was dus ook negatief. Het was zo'n test waarop een plus tevoorschijn moet komen. De 2 voor 5,- testen waren allemaal op! Ik herken jouw symptomen, beetje vreemde buikpijn, beige, gelige afscheiding. Wat ik ook heb is dat ik erg moe ben. Ik wacht het ook gewoon nog even af. Als ik deze week nog niet ongesteld ben ga ik in het weekend misschien toch maar nog een keer testen. Succes met afwachten
Ik herinner 't ook, dat vorig jaar afgelopen eind november was ik ook erg twijfelen en ook last van symptomen. De kruidvat was test en ook beide negatief. Blijkt dat bijna 2 weken later kreeg ik helaas ongesteld. Maar 1 week later kwam al eisprong te vroeg, daarna bleek toch wel zwanger van december. Misschien kan ongesteld wel even gemeen, dan misschien krijg je wel gelukkig dat je raakt wel zwanger of niet. Wie weet maar nooit!