.... en soms ben je gewoon even verdrietig.

Discussion in 'Zwanger worden' started by cybell, Aug 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cybell

cybell Niet meer actief

De titel zegt het al...
    Soms voel je je gewoon even erg verdrietig en vraag je je af wat je verkeerd doet waarom anderen wel gewoon zwanger worden en je zelf nu alweer 50 maanden moet wachten...
    Frustrerend is het soms.

In de tussentijd al zo vaak op kraamvisite moeten gaan bij anderen... bij een paar vriendinnen en mijn zus al 2 keer en bij mijn schoonzus al 3 keer...

Daar in tegen heb ik zelf alweer 1x een vmk en een ma achter de rug, en dan nog maar niet te spreken over alle behandelingen.

Soms vind ik het zoooo oneerlijk...

Sorry dit moest er gewoon even uit...
    Misschien zeur ik in ogen van anderen... maar goed so be it, dit is mijn gevoel, dit is hoe ik het ervaar...
    Moet me voor mijn directe buitenwereld al groot genoeg houden en het er hier soms even echt uit gooien lucht gewoonweg even op.

Thnx voor het aanhoren.

2. Limburg27

Limburg27 Niet meer actief

Je zeurt zeer zeker niet! Ik zie aan je handtekening dat je al allerlei behandelingen gehad heb. Ik ben na 21 maanden al helemaal zat, laat staan zoveel maanden als jy. Ben je nog beZig met behandelingen nu,

3. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

Tuurlijk mag je er even doorheen zitten. Je hebt al veel mee gemaakt en je bent al lang bezig..zie ik in je handschrift.

Ik hoop voor je dat dit iets oplucht heeft het van je af te schrijven.

Sterkte en een digi knuff!

4. cybell

cybell Niet meer actief

Thnx voor jullie lieve woorden.
    Ja ik ben inderdaad al even bezig, vanaf juni 2009.
    Ik ben nu in afwachting van mijn ongi... CD 35 momenteel en als ik ga bloeden starten we met de voorbereidingen voor de 3e cryo tp.
    Maar goed soms heb je even dat depri gevoel.

5. Soit

Soit Niet meer actief

nou ik vind het geen gezeur hoor, lijkt me ontzettend moeilijk... veel sterkte!

6. Brabootje

Brabootje Actief lid

Feb 11, 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Ik vind ook niet dat je zeurt.. jullie zijn al zo lang bezig! Heel oneerlijk en soms kwetsend hoe makkelijk anderen zwanger worden. Sterkte!!

7. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

Jun 16, 2013
    555
    5
    18
    Sterkte cybell heel begrijpelijk! Hopelijk hoef je nog maar 1 behandeling te ondergaan wn komen mensen bij jou op kraamvisite!

8. Bollen

Bollen Fanatiek lid

Jul 22, 2013
    1,422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Dikke kus meis ♥♡

9. twoboys

twoboys Fanatiek lid

May 30, 2013
    3,707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Snap je helemaal !!
    Kom babbelen in ons topic bij de zwangerschapsclubs mmm!

Wie gaat er ook in sept/okt/nov 2013 beginnnen met iui/icsi (of zoiets uit mijn hoofd;)

10. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

Jul 29, 2013
    2,180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Heel begrijpelijk dat je soms gewoon even verdrietig bent, dikke knuffel!

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    T zeurt zeker niet meis . Logisch dat het moeilijk is ( en steeds moeilijker word ) om elke keer weer naar een ander baby'tje te kijken terwijl jij met lege handen zit

12. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Je zeurt helemaal niet! Maar ik weet niet goed wat ik erop moet zeggen, ik vind het vreselijk voor je dus dikke knuffel :)

13. Flo72

Flo72 Bekend lid

Apr 9, 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cybell verdrietig zijn dat mag! Als ik naar je handtekening kijk heb je heel wat voor de kiezen gehad. Dus van mij kant even een hart onder de riem!
    Er zijn inderdaad topics waar ook meiden zoals jij zijn. Het helpt om daar te schrijven, zij weten hoe je je voelt en hoe zwaar het soms is als de rest vd wereld wel "zomaar"zwanger wordt.
    En je mag best aangeven aan je zus bijvoorbeeld of aan een goede vriendin dat je het ze gunt zwanger zijn en dat je het zelf ook zooooo graag wenst!
    Heel veel succes met je poging in september!

14. channe

channe Fanatiek lid

Aug 4, 2012
    1,147
    70
    48
    NULL
    Het is loodzwaar! Hier 3,5 jaar lang om ons heen allemaal zwangeren...ik kon ze af en toe wel wat! En toen was het eindelijk nze beurt, maar wat ik wat afgejankt en iedereen vervloekt die ik zag met een dikke buik!
    Heel veel sterkte en nee je zeurt zeker niet...ik hoop dat het voor jou en alle anderen goed komt en jullie snel ook een wondertje verwachten.
    Heel veel sterkte!
    Dikke knuffel

15. Ukkies

Ukkies Lid

Jun 13, 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker je hart luchten hoor.
    Lijkt me verschrikkelijk als je graag wil en het wil nog even niet lukken maar om je heen wel een hoop kindjes.
    Is soms heel oneerlijk. Ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn.
    50 maanden meid pff respect.. je hebt geen keus maar zie ook in hoeveel power je hebt! Knuf.

16. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

Aug 7, 2013
    1,149
    774
    113
    Female
    Je zeurt helemaal niet hoor, het is ook niet eerlijk als je iedereen om je heen wel makkelijk zwanger ziet worden terwijl je zelf zo de wens voor een kindje hebt ,heel veel sterkte !

17. cybell

cybell Niet meer actief

Dank je voor jullie lieve woorden...
    Had mn dag gewoonweg even niet...
    Maar goed nu vol goede moed gaan we er weer tegen aan aangezien ik vandaag ongi ben geworden en ik nu met de medicatie ben gestart voor onze nieuwe cryo tp!
    Spannende tijden dus weer en tijd om positief te blijven.
    We gaan dus weer langzaam (en dan bedoel ik ook echt langzaam) aftellen naar mn NOD... wat ergens in oktober zal zijn haha ;) Komt door de manier waarop de cryo terug geplaatst word want dat gebeurt niet in een natuurlijke cyclus.

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

Heel begrijpelijk meis! Wat een vreselijk weg hebben jullie al achter de rug, ik hoop dat jullie snel een wondertje mogen verwachten!

19. Flo72

Flo72 Bekend lid

Apr 9, 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succesmet je 3e cryo!! We duimen voor een plakbeeb

20. Lente1988

Lente1988 Lid

May 26, 2013
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde je heel graag even succes wensen met jullie 3e cryo!
    Ik hoop en duim op een lief kindje voor jullie, zeker na deze enorm lange weg.

Share This Page